studenter kørsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2014

Isabella_mor

AMM00 skriver:

Nu handlede tråden jo om den studenter kørsel.. Synes sku lige det var lidt øv med den kommentar om at muslimer dytter på en søndag til kl 24z ville lige tilføje at det er kultur og ikke noget med muslimer at gøre...

jeg tror du har misforstået mit indlæg...

jeg siger jo netop at jeg IKKE irriteres over hverken studenterkørsel eller dyttekomkurrencen selvom det sker kl 24:00 søndag aften FORDI jeg ved at det er gladelige begivenheder og at jeg netop er GLAD på de studerendes og de nygiftes vegne. 

jeg har skam ikke noget imod det  

en anden ville måske fristes til at sige at det var et irriterende tidspunkt at larme på, men jeg kan udemærket godt forstå kultur og forskelle og i min verden er der heldigvis plads til alle så længe at alle behandler hinanden godt og med gensidig respekt  

så jeg synes nu ikke min kommentar var træls. det var blot for at sammenligne med noget som også larmede, men som larmede fordi der var noget godt der var grund til dette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

AMM00

Isabella_mor skriver:

jeg tror du har misforstået mit indlæg...

jeg siger jo netop at jeg IKKE irriteres over hverken studenterkørsel eller dyttekomkurrencen selvom det sker kl 24:00 søndag aften FORDI jeg ved at det er gladelige begivenheder og at jeg netop er GLAD på de studerendes og de nygiftes vegne. 

jeg har skam ikke noget imod det  

en anden ville måske fristes til at sige at det var et irriterende tidspunkt at larme på, men jeg kan udemærket godt forstå kultur og forskelle og i min verden er der heldigvis plads til alle så længe at alle behandler hinanden godt og med gensidig respekt  

så jeg synes nu ikke min kommentar var træls. det var blot for at sammenligne med noget som også larmede, men som larmede fordi der var noget godt der var grund til dette..

Derfor prøvede jeg at slette mit indlæg da jeg læste det igen men du har ret

Anmeld

29. juni 2014

Mettefpigen

Jeg er så enig her har de kørt hele weekenden plus kl 1-2 stykker om natten....

Anmeld

29. juni 2014

blomst84

Åh Gud, sådan en tråd er der hvert år!! Det er en tradition i Danmark, og det har det været i mange mange år! Rejs væk hvis det genere! Jeg kan på ingen måde li julen og derfor rejser jeg når det bliver jul :-) men kunne aldrig finde på at brokke mig over andres glæde og fest :-)

Anmeld

29. juni 2014

Isabella_mor

AMM00 skriver:

Derfor prøvede jeg at slette mit indlæg da jeg læste det igen men du har ret

Anmeld

29. juni 2014

kiggerkun

Normalt skriver jeg aldrig herinde, men som mor til en som lige er blevet student, og som var ude og køre studenterkørsel i går, kan jeg godt blive lidt trist, når jeg læser dit indlæg. Den dag han skulle ha hue på og den dag de skulle ud og køer er noget vi har snakket om lige siden han startede HHX. Endelig i tirsdags kom den store dag, hvor hans lillebror stolt gav ham huen på  Og i går (lørdag) var det så tid til køreturen hjem til alle forældre. Ville ikke være den oplevelse foruden, en bil fyldt med glade, dejlige unge mennesker, som bare er så stolte og glade for de har fået deres huer på. Vi som mor og far meget stolte af vores søn, og det betyder meget at vi har fået lov til, at være en del af denne oplevelse. I dag har han så fortalt, at det var en af de sjoveste dag han har oplevet, en dag det vil blive husket resten af livet. En meget stolt mor.  

Anmeld

29. juni 2014

Lunae

Samme smøre hvert år ved denne tid og bliver lige chokeret hver gang.

Hvor er det vildt at unge mennesker ikke må nyde, at de netop har færdiggjort en gymnasiel uddannelse og begyndelsen på deres nye liv. Det er en festdag - alle er glade og hygger sig!

Min bror blev færdig i dag og både min søn på 1 år og min datter på knap 4, var med ovre og lykønske dem, da de besøgte min mor - virkelig hyggeligt! Søde unge mennesker med mod på livet! Ja de var da super fulde, men de hyggede sig og det fortjener de efter en masse eksamener!

Hvis vi skulle afskaffe alt der larmede, så mener jeg også at det er forstyrrende med hjemis bilen, som konsekvent ringer med klokken, når min dreng sover. Eller sirenen, som skal tjekkes i maj hvert år - i guder! Men jeg tror jeg klarer mig

Tillykke til alle studenterne og til jer andre - husk det gode humør!

Anmeld

29. juni 2014

christiane2100

Jeg elsker når der er studentervogne! Det er så hyggeligt og skønt at se, hvor glade de er. Husker det selv som en fantastisk dag! Og herregud, det er en weekend om året!

Anmeld

29. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jesus!! Come on altså!! Det er 1 gang i året!!! 1 gang for syv søren da osse!! Hvis du ikke engang kan unde de unge mennesker det så er du altså smålig!! 

Jeg er udemærket godt klar over at jeg er skrap i replikken men jeg kan blive så harm og så vred når folk ikke kan unde de unge det den ene gang i året  

Anmeld

29. juni 2014

tinemus79

Jeg tror på at alle os der er studenter vil sige det er en dag man aldrig glemmer.  Det er 16 år siden jeg fik min hue og var ude og køre. Og den dag i dag bringer det stadig minder at hører de søde glade unge mennesker der fester.  

Når det så er sagt så er der stor forskel på at ødelægge noget og bare have det sjovt.  Jeg kan godt sætte mig ind i at du er irriteret over at de skulle sprøjte din barnevogn til. Det er bestemt ikke ok.

Men tænk bare hvad dine naboer hvis du skulle have sådan nogle siger til at en baby græder non stop i flere uger hver nat.  De er jo også bare mennesker eller vaskemaskinen larmer klokken rundt hos under og over bo. 

Der her er en uge om året. Lad dem for pokker nyde det og sig til dig selv. De er snart kørt igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.