4 år, klapvogn, aktivitet osv. HJÆLP.!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

TbCp

Mami skriver:

Så er jeg ikke forkælet for jeg er kun 23  

Hahaha jeg er 36 så jeg går heldigvis også udenfor hans aldersinddeling her... puhhhaa en lettelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

bøllen

morfar47 skriver:

hvem siger jeg ikke elsker mine børn ?

Elsker dem over alt !!!

Men de skal ikke fylde alt 24-7  som det er blevet til en norm... børn skal have grænser og konsekvenser.. samt kærlighed og forståelse.. men ikke bare have lov til alt ...

og få ret, fordi forældre ikke gider tage konflikten..

både i skole og som spæd ... 

hvem siger at et barn på 4 år SKaL med på forældres flyve ferie ??

Hvem siger t flyselskabet skal sørge for underholdning eller tilbud til småbørn på en sådan tur/rejse ??

Kunne man ikke tænke sig at det var forældrene der var en smule forkælet og ... ?

Tror nu de fleste vælger at tage deres børn med på FAMILIEFERIE .

der står ingen steder at selvskabet skal underholde, hun spørg hvad HUN kan have med som underholdning.

Anmeld

19. juni 2014

Mami

TbCp skriver:

Hahaha jeg er 36 så jeg går heldigvis også udenfor hans aldersinddeling her... puhhhaa en lettelse 

Haha ja det var lige før natte søvnen var ødelagt 

Anmeld

19. juni 2014

Bell'star

morfar47 skriver:

Elsker dem over alt !!!

Men de skal ikke fylde alt 24-7  som det er blevet til en norm... børn skal have grænser og konsekvenser.. samt kærlighed og forståelse.. men ikke bare have lov til alt ...

Hvem siger t flyselskabet skal sørge for underholdning eller tilbud til småbørn på en sådan tur/rejse ??

Kunne man ikke tænke sig at det var forældrene der var en smule forkælet og ... ?

Seriøst!?

For det første, har Ts overhovedet ikke brokket sig over noget, ikke engang flyselskabet, som du åbenbart hentyder at hun har. Hvis du bruger dine øjen engang, er der ikke den mindste smule brok, blot spørgsmål om gode råd til at få det bedste ud af ferien/flyveturen.

For det andet er der ingen der siger, at hendes barn nødvendigvis skal underholdes 24/7 overhovedet, men du ved jo godt selv hvor fedt det er at sidde 4timer i et fly med et barn der skriger hele vejen (og du er med garanti en af de typer der brokker sig højlydt over det, fordi du er så umenneskelig at det halve kunne være nok) så hvis forældrene, for alles bedste kan få nogen gode ideer til hvordan en sådan situation undgås, er det jo til glæde og gavn for alle - også de sure gamle idioter der ikke kan andet end at brokke sig. Og så kan du vel egentlig være ligeglad med HVOR hun har fået råd fra.

For det tredje er du da bare en kæmpe hat, overhovedet at tænke tanken, at man da, som det mest naturlige i verden, bare lader sit/sine 4årige børn blive hjemme mens man selv tager på ferie alene. Hodl nu k*** altså. Hvis du det helt seriøst er sådan du har været med dine børn, er du da blevet tabt på gulvet som lille, eller et eller andet. Man lader da ikke sine små børn blive hjemme for at man selv kan tage på ferie og more sig, og i øvrigt har man sgu da slet ikke LYST til at undvære dem og omvendt - hvis du har den lyst, er det da en forkert form for "elsker mine børn overalt" du føler.

Gud hvor er dydig bare et helt igennem ubehageligt menneske.

Anmeld

19. juni 2014

Albertsen92

Jeg vil råde dig til at leje en airshell koster kun 159 kr, og så er den beskyttet + i ikke skal tænke på vægt

Anmeld

19. juni 2014

Bell'star

Albertsen92 skriver:

Jeg vil råde dig til at leje en airshell koster kun 159 kr, og så er den beskyttet + i ikke skal tænke på vægt

Hvis man lejer en airshell, er klapvognens vægt så udover det antal kilo bagage man må have med til barnet?

Anmeld

19. juni 2014

Albertsen92

Bell'star skriver:

Hvis man lejer en airshell, er klapvognens vægt så udover det antal kilo bagage man må have med til barnet?

Ja det tror jeg

Anmeld

19. juni 2014

Jegermig

Vil blot sige at vi lukker den her. Tak til dem som faktisk har besvaret mine spørgsmål. 

den anden del af denne tråds snart lange og ufattelig kommentarer... Ja er lidt målløs over den reaktion.  Hvis man ikke gider høre på folk herinde, så burde man ikke være her. 

Os med børn, nyder oftes af sitet, bare ikke når den her slags sker.  

Anmeld

19. juni 2014

Lililili

morfar47 skriver:

Undskyld .. !

Men i er fandme mærkelige her på baby ...!

Sikke noget bavel og skrive og brokke sig over ...

Mærkeligt at jeg har fået 4 vefungerende børn og

3 dejlige børne børn.....

Morfar 47

Du har helt ret...det mærkeligt du har fået 4 velfungerende børn..

Anmeld

19. juni 2014

Savannah

morfar47 skriver:

Elsker dem over alt !!!

Imponerende mængde mundlort du får lukket ud på meget kort tid. Håber, du har det bedre nu, hvor du har fået det ud.

Desværre er der ikke et eneste sagligt argument, som kan bruges til noget. Rigtig ærgerligt, du har sikkert nogle gode argumenter - de drukner bare i det føromtalte mundlort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.