4 år, klapvogn, aktivitet osv. HJÆLP.!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

morfar47

Yurie skriver:

jamen.. 

hvorfor tror du der er så store problemer med unge i 10 klasse ?

og unge på arbejdsmarkedet ?

er der ikke lige netop et problem med at de unge mennesker at blevet vartet op i hoved og R..  24-7 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

jamen.. 

er der ikke lige netop et problem med at de unge mennesker at blevet vartet op i hoved og R..  24-7 ??

Nej det behøver bestemt ikke være grunden. 

Der er så mange grunde til at folk opfører sig som idioter. 
Medierne, vennekredsen, miljøet, at de bare er sure på alle og alt. 

Anmeld

19. juni 2014

lineog4

Jegermig skriver:

Vi har en 4 årig, som lidder max af vokseværk i benene. Når men vi skal snart til det dejlige sydlige,  men.... 

Hvad fanden med paraplyklapvognen.?? Vi rejser med Start Tour og de siger at klapvognen skal indregnes i de 20 kg. Der er hans. 

Og så er der det med, hvordan man transportere den? De råder en til at leje en Airshell taske. Men er det nødvendigt.??

vi skal flyve ca. 4 timer. Så hvad skal knægten lave, hvis han ikke kan sove.?? altså det er jo tros alt en dreng  

Hjælp, min første ferie med guldklumpen alle råds tages imod  

men håber ikke, det bliver et problem med klapvognen.  

Hvordan har i fået jeres klapvogn checket in.?  

Har lige været afsted med vores hvor den ene er 4 år lige om lidt. Det var en flyvetur på 3 timer og en slat, mellemlanding i ca 5 timer og så en lille flyvetur på en time og en slat...

Vi havde jumbobøger, højtlæsning og så nintendoer (mine drenge må kun spille en gang om ugen så for dem var timer med nintendo det samme som at komme i tivoli ). Derudover var vi med tyrkish airways og der var film man kunne vælge.

Flyveturene og mellemlandinger gik godt og mine børn nød at flyve.

Mht klapvogn havde vi denne gang ikke taget klapvogn med, men vi har gjort det tidligere og er det en lille paraplyklapvogn så har vi fået lov at tage den med helt til gaten hvor vi så afleverede den og den blev pakket ned. Var det den store klapvogn klappede vi den bare sammen og smed i lidt plastic.

Hav en fantastisk ferie

Anmeld

19. juni 2014

Mami

morfar47 skriver:

nej nu for skruer du det virkelig ud i noget møj

Har altid haft mine børn med på ferie...  

Og ja mener at forældre ( alder = 25-35 år )

Er møg forkællet og ikke vil tage en konflikt med børn.

Ser det i kraft af mit arbejde og min tilgang til hele skole systemet ..

Der er blevet for mange børn der ikke har haft de nødvendige grænsenormer, og dermed ikke en dannet tilgang til en alm. social normal om gang med andre mennesker.  

Så er jeg ikke forkælet for jeg er kun 23  

Anmeld

19. juni 2014

Frk.S

Vi var afsted i Barcelona da Freja var omkring 9 mdr og i Albanien da hun var knap 2 år. 

Begge gange havde vi hendes Emmaljunga klapvogn med. Jeg overvejede også sådan en airshell, men vi endte bare med at tjekke den ind - den blev registreret som en "baby item", så den kunne tjekkes ind ud over de kg bagage vi ellers måtte have med (det kostede jo så lidt ekstra, men kan ikke lige huske hvor meget). Første gang skete der intet med klapvognen. Anden gang fik hjulet et lille slag på flyveturen hjem, men ikke noget der ikke kunne rettes op.

Jeg ville nok ikke spendere en airshell for en paraplyklapvogn - men det er jo op til jer. Jeg synes altså også at have set, at nogle får lov at tage de små paraplyklapvogne med helt til gaten.

Mht. underholdning kommer det nok lidt an på hvad han kan lide: bøger, Ipad, tegneting....

God tur! 

Anmeld

19. juni 2014

Frk.S

morfar47 skriver:

undskyld...

Men hvem siger barnet skal med på ferie ??

Få det dog passet ... !

Hvem fanden siger at børn partu skal underholdess i hoved og røv 24-7 ???

Undskyld.... men hvad sker der for, at du skal ødelægge tråden for trådstarter? Hun spørger om råd og gode tips, og så kommer du og forsøger at køre tråden over på noget helt andet.

Hvis du vil diskutere børneopdragelse, så må du jo oprette en tråd om det. Men du virker ikke nem at debattere med, for du har jo åbenbart bestemt dig for, at forældre i alderen 25-35 år er forkælede. OMG, for et syn på andre mennesker. 

Og selvfølgelig skal de da have deres søn med. 
Ja, godt nok er det lige oppe nu at nogle forældre ikke vil holde ferie med deres børn .... MEN det vil langt de fleste da heldigvis gerne. 

Anmeld

19. juni 2014

Jegermig

morfar47 skriver:

Undskyld .. !

Men i er fandme mærkelige her på baby ...!

Sikke noget bavel og skrive og brokke sig over ...

Mærkeligt at jeg har fået 4 vefungerende børn og

3 dejlige børne børn.....

Morfar 47

Jeg må lige fortælle, at jeg overhovedet ikke brokker mig.! 

Elsker ham over alt på jorden, men at man har spørgsmål ang. Sin første rejse med sit barn, er ikke brok. Det er ikke ensbetydende med at jeg er utilfreds med at have mit barn med på ferie. 

Desuden, hvis du ikke finden tråden interesant, så lad vær med at læse med.! 

Anmeld

19. juni 2014

Jegermig

FF skriver:

Hvad kan han lige at lave ?

Tegne

Bøger

Ipad 

Ynglis legetøj  

Tak for det GODE og seriøse svar.! 

Anmeld

19. juni 2014

Jegermig

morfar47 skriver:

jamen.. 

Næ, det er fandme fordi der findes den slag forældre, som mener at børn skal opvokse med ingen voksnerelationer, i positive sammenhæng, bor i sin daginstitution og ikke få nogle positive indput fra sine forældre. Eller dem som lader deres børn blive passet, imens man selv ligger i solen i syden, fordi barnet skal have grænser og konsekvenser for deres usle disiplinære liv. 

Anmeld

19. juni 2014

TbCp

morfar47 skriver:

jamen.. 

Måske vores forældre ... det vil nok sige din generation... har opdraget  os helt forkert...
Ja, jeg tror fraktisk "problemerne" stammer heeeeeelt tilbage fra jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.