4 år, klapvogn, aktivitet osv. HJÆLP.!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.445 visninger
57 svar
59 synes godt om
18. juni 2014

Jegermig

Vi har en 4 årig, som lidder max af vokseværk i benene. Når men vi skal snart til det dejlige sydlige,  men.... 

Hvad fanden med paraplyklapvognen.?? Vi rejser med Start Tour og de siger at klapvognen skal indregnes i de 20 kg. Der er hans. 

Og så er der det med, hvordan man transportere den? De råder en til at leje en Airshell taske. Men er det nødvendigt.??

vi skal flyve ca. 4 timer. Så hvad skal knægten lave, hvis han ikke kan sove.?? altså det er jo tros alt en dreng  

Hjælp, min første ferie med guldklumpen alle råds tages imod  

men håber ikke, det bliver et problem med klapvognen.  

Hvordan har i fået jeres klapvogn checket in.?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

LinLin

Dobbelt

Anmeld

18. juni 2014

LinLin

Vi har en 4 årig, som lidder max af vokseværk i benene. Når men vi skal snart til det dejlige sydlige,  men.... 

Hvad fanden med paraplyklapvognen.?? Vi rejser med Start Tour og de siger at klapvognen skal indregnes i de 20 kg. Der er hans. 

Og så er der det med, hvordan man transportere den? De råder en til at leje en Airshell taske. Men er det nødvendigt.??

vi skal flyve ca. 4 timer. Så hvad skal knægten lave, hvis han ikke kan sove.?? altså det er jo tros alt en dreng  

Vi fløj til Stockholm med SAS i oktober og havde klapvogn med. Den blev tjekket i det der særligt bagage uden airshell. I Billund bare klappet sammen med strips - i Stockholm ville de have den i en plastikpose...
Den indgik vist i Adams 20 kg men vi havde ikke i nærheden af det med hver så det betød ikke noget.

Anmeld

19. juni 2014

mor88

Min datter er godt nok kun to, men sidste gang jeg fløj med hende var det 2,5 timer + mellemlanding + 1 time. Vi har en ipad, hvor hun kunne spille spil på. Bygge puslespil, tegne, se tegnefilm mm., så hvis i har sådan en, kunne der være en idé derudover en madpakke med lækre snacks, et par bøger hvis han gider det

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

Jegermig skriver:

Undskyld .. !

Men i er fandme mærkelige her på baby ...!

Sikke noget bavel og skrive og brokke sig over ...

Mærkeligt at jeg har fået 4 vefungerende børn og

3 dejlige børne børn.....

Morfar 47

Anmeld

19. juni 2014

Flødebollen

morfar47 skriver:

Undskyld .. !

Morfar 47

Hvem har vredet armen om på ryggen af dig og bedt dig oprette en profil? 

Hvis du synes der er så meget brok og mærkelige indslag 

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

Flødebollen skriver:

Hvem har vredet armen om på ryggen af dig og bedt dig oprette en profil? 

Hvis du synes der er så meget brok og mærkelige indslag 

det er da vist dig der må i seng ...

Og ja .. der er delme mange mærkelige meninger og holdninger her ..

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

Undskyld .. !

Morfar 47

Nu må du f..... stoppe.. Det er her en debat side, hvor man kan spørge om ALT!!!! Hvis du ikke gider at læse eller hjælpe, hvad pokker laver du så herinde?

Og hun siger jo ikke at han ikke kan opfører sig ordentligt, hun spørg hvad han kan have som underholdning på en flyvetur, hvilket er meget normalt for børn når man flyver, hvis de ikke sover. 

Find dog på noget andet at bruge din tid på. 

Vi ELSKER den her side, og vi elsker at hjælpe hinanden med alt fra små til store problemer. 

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

Yurie skriver:

Nu må du f..... stoppe.. Det er her en debat side, hvor man kan spørge om ALT!!!! Hvis du ikke gider at læse eller hjælpe, hvad pokker laver du så herinde?

Og hun siger jo ikke at han ikke kan opfører sig ordentligt, hun spørg hvad han kan have som underholdning på en flyvetur, hvilket er meget normalt for børn når man flyver, hvis de ikke sover. 

Find dog på noget andet at bruge din tid på. 

Vi ELSKER den her side, og vi elsker at hjælpe hinanden med alt fra små til store problemer. 

undskyld...

Men hvem siger barnet skal med på ferie ??

Få det dog passet ... !

Hvem fanden siger at børn partu skal underholdess i hoved og røv 24-7 ???

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

det er da vist dig der må i seng ...

Og ja .. der er delme mange mærkelige meninger og holdninger her ..

Og åbenbart også mærkelige mennesker, der laver profiler for at brokke sig. Det er det vi kalder trolls!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.