4 år, klapvogn, aktivitet osv. HJÆLP.!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

morfar47

Bell'star skriver:

Seriøst!?

For det første, har Ts overhovedet ikke brokket sig over noget, ikke engang flyselskabet, som du åbenbart hentyder at hun har. Hvis du bruger dine øjen engang, er der ikke den mindste smule brok, blot spørgsmål om gode råd til at få det bedste ud af ferien/flyveturen.

For det andet er der ingen der siger, at hendes barn nødvendigvis skal underholdes 24/7 overhovedet, men du ved jo godt selv hvor fedt det er at sidde 4timer i et fly med et barn der skriger hele vejen (og du er med garanti en af de typer der brokker sig højlydt over det, fordi du er så umenneskelig at det halve kunne være nok) så hvis forældrene, for alles bedste kan få nogen gode ideer til hvordan en sådan situation undgås, er det jo til glæde og gavn for alle - også de sure gamle idioter der ikke kan andet end at brokke sig. Og så kan du vel egentlig være ligeglad med HVOR hun har fået råd fra.

For det tredje er du da bare en kæmpe hat, overhovedet at tænke tanken, at man da, som det mest naturlige i verden, bare lader sit/sine 4årige børn blive hjemme mens man selv tager på ferie alene. Hodl nu k*** altså. Hvis du det helt seriøst er sådan du har været med dine børn, er du da blevet tabt på gulvet som lille, eller et eller andet. Man lader da ikke sine små børn blive hjemme for at man selv kan tage på ferie og more sig, og i øvrigt har man sgu da slet ikke LYST til at undvære dem og omvendt - hvis du har den lyst, er det da en forkert form for "elsker mine børn overalt" du føler.

Gud hvor er dydig bare et helt igennem ubehageligt menneske.

For det første flyver jeg ikke... Så kender ikke til problemet du beskriver..

Men kan i sandhed give dig mange eksempler på folks uopdragne børn.

som selvstændig restauratør igennem 20 år, for man et indblik i hvordan forældre bare tror de kan lade deres "guld" klumper te sig uden selv at gribe ind..

EKS. : 85 pax. til mindehøjtid, bedstemor er død...

2 unger løber rundt på BORDENE,.. og det end da med en tør kommentar fra forældrene ... ER DE IKKE BARE DEJLIGE ..

NEJ DET ER DE FA.... IKKE !!

Og hvem siger at mormor og morfar ikke kunne passe den lille  mens forældrene tog på en sikkert velfortjent ferie.??

Man kunne også overveje en ferie form som var mere i barnets tarv, end i forældrenes ønske/tarv..

Så som camping, bare for at nævne et godt familie alternativ ...

Men alt det har du sikkert glemt alt om i din forargelse over at jeg mener noget andet end du gør ..

Fred med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

MissMaria

Jegermig skriver:

Vi har en 4 årig, som lidder max af vokseværk i benene. Når men vi skal snart til det dejlige sydlige,  men.... 

Hvad fanden med paraplyklapvognen.?? Vi rejser med Start Tour og de siger at klapvognen skal indregnes i de 20 kg. Der er hans. 

Og så er der det med, hvordan man transportere den? De råder en til at leje en Airshell taske. Men er det nødvendigt.??

vi skal flyve ca. 4 timer. Så hvad skal knægten lave, hvis han ikke kan sove.?? altså det er jo tros alt en dreng  

Hjælp, min første ferie med guldklumpen alle råds tages imod  

men håber ikke, det bliver et problem med klapvognen.  

Hvordan har i fået jeres klapvogn checket in.?  

Vi har lige været på Mallorca i sidste uge - vi rejste fra Kastrup, vi havde paraply klapvogn med, vi havde den med hele vejen op til flyvet, lagde den også sørgede de for resten også fik vi den igen sammen med vores kuffertere ;0)
Sidste år rejse vi fra Billund, der skulle den tjekkes ind, dog et andet sted end kuffererene (kan ikke lige huske hvad det hed, men det får man afvide)
Det kostede ikke ekstra at have den med. Vi havde faktisk ikke oplyst det inden at vi havde den.

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

LiLyKa skriver:

Du har helt ret...det mærkeligt du har fået 4 velfungerende børn..

tror det er dig den er gal med ...

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

For det første flyver jeg ikke... Så kender ikke til problemet du beskriver..

Men kan i sandhed give dig mange eksempler på folks uopdragne børn.

som selvstændig restauratør igennem 20 år, for man et indblik i hvordan forældre bare tror de kan lade deres "guld" klumper te sig uden selv at gribe ind..

EKS. : 85 pax. til mindehøjtid, bedstemor er død...

2 unger løber rundt på BORDENE,.. og det end da med en tør kommentar fra forældrene ... ER DE IKKE BARE DEJLIGE ..

NEJ DET ER DE FA.... IKKE !!

Og hvem siger at mormor og morfar ikke kunne passe den lille  mens forældrene tog på en sikkert velfortjent ferie.??

Man kunne også overveje en ferie form som var mere i barnets tarv, end i forældrenes ønske/tarv..

Så som camping, bare for at nævne et godt familie alternativ ...

Men alt det har du sikkert glemt alt om i din forargelse over at jeg mener noget andet end du gør ..

Fred med det..

Ja, de kan lade barnet passe en anden gang, for denne gang har de valgt alle sammen at tage på ferie, SAMMEN!! Så hvorfor skulle de få ham passet? 

De har lyst til at tage en tur til syden, og hvem siger at det ikke børnevenligt? Det er masser af børnevenlige hoteller rundt omkring i verden. 

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

Yurie skriver:

Ja, de kan lade barnet passe en anden gang, for denne gang har de valgt alle sammen at tage på ferie, SAMMEN!! Så hvorfor skulle de få ham passet? 

De har lyst til at tage en tur til syden, og hvem siger at det ikke børnevenligt? Det er masser af børnevenlige hoteller rundt omkring i verden. 

det er der , ved det...

Men lad være med at gøre det til et problem ...

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

det er der , ved det...

Men lad være med at gøre det til et problem ...

Det gør jeg da heller ikke. 
Det er dig der siger at de måske skulle tage et sted hen, der var mere i barnets tarv, end forældrenes. Men det ved du jo ikke om de er. Men du går bare ud fra det. 

Anmeld

20. juni 2014

Lililili

tror det er dig den er gal med ...

Ha ha gentog nu bare dine egne ord. 

Anmeld

20. juni 2014

ESV

morfar47 skriver:

nej nu for skruer du det virkelig ud i noget møj

Har altid haft mine børn med på ferie...  

Og ja mener at forældre ( alder = 25-35 år )

Er møg forkællet og ikke vil tage en konflikt med børn.

Ser det i kraft af mit arbejde og min tilgang til hele skole systemet ..

Der er blevet for mange børn der ikke har haft de nødvendige grænsenormer, og dermed ikke en dannet tilgang til en alm. social normal om gang med andre mennesker.  

Uden at være sur eller noget andet men hvordan i alverden har du fået det indledende spørgmål til at TS skriver at flyselskabet skal sørgenfor underholdning, at hendes barn skal opvartes 24/7 og at barnet er uopdragent?

Altså helt ærlig hun skal have en 4 årig med ud og flyve for første gang og spørger til gode råd til hvordan han kan underholdende i 4 timer så han netop ikke risikerer at være til gene for de andre passagerer i flyet men sidder pænt og ordenligt til gavn for alle!

Er det et bevidst valg for at kører en stemning op eller kan du ikke læse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.