4 år, klapvogn, aktivitet osv. HJÆLP.!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

undskyld...

Men hvem siger barnet skal med på ferie ??

Få det dog passet ... !

Hvem fanden siger at børn partu skal underholdess i hoved og røv 24-7 ???

Fordi de vil på familieferie!!! 

Bare fordi du ikke gider dine børn, er der andre der gerne vil. 
Hvorfor har du fået børn, hvis du bare får dem passet? 

Der er ingen der siger de skal underholdes 24/7, vi snakker om nogle timer, på hans første flyvetur!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

FF

Nu må du f..... stoppe.. Det er her en debat side, hvor man kan spørge om ALT!!!! Hvis du ikke gider at læse eller hjælpe, hvad pokker laver du så herinde?

Og hun siger jo ikke at han ikke kan opfører sig ordentligt, hun spørg hvad han kan have som underholdning på en flyvetur, hvilket er meget normalt for børn når man flyver, hvis de ikke sover. 

Find dog på noget andet at bruge din tid på. 

Vi ELSKER den her side, og vi elsker at hjælpe hinanden med alt fra små til store problemer. 

Så godt sagt...

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

FF skriver:

Klik her og skriv...

klik her og skriv tilbage til dig 

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

FF skriver:

Klik her og skriv...

så lige at du fik det rettet. 

Takker..

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

Yurie skriver:

Og åbenbart også mærkelige mennesker, der laver profiler for at brokke sig. Det er det vi kalder trolls!!!!

eller hysteriske mødre..

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

eller hysteriske mødre..

Seriøst!!! 

Ja, der er nogen der er hysteriske og hvad så? Det er da 100 gange bedre end en troll der sidder og ikke har noget bedre at tage sig til. 

Vi er alle mennesker at kød og blod, og nogen gange er vi hysteriske og andre gange er vi ikke, og hvad så? 

utroligt at du ikke kan komme med et bedre comeback, på en side for forældre.

Anmeld

19. juni 2014

FF

Jegermig skriver:

Vi har en 4 årig, som lidder max af vokseværk i benene. Når men vi skal snart til det dejlige sydlige,  men.... 

Hvad fanden med paraplyklapvognen.?? Vi rejser med Start Tour og de siger at klapvognen skal indregnes i de 20 kg. Der er hans. 

Og så er der det med, hvordan man transportere den? De råder en til at leje en Airshell taske. Men er det nødvendigt.??

vi skal flyve ca. 4 timer. Så hvad skal knægten lave, hvis han ikke kan sove.?? altså det er jo tros alt en dreng  

Hjælp, min første ferie med guldklumpen alle råds tages imod  

men håber ikke, det bliver et problem med klapvognen.  

Hvordan har i fået jeres klapvogn checket in.?  

Hvad kan han lige at lave ?

Tegne

Bøger

Ipad 

Ynglis legetøj  

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

Yurie skriver:

Fordi de vil på familieferie!!! 

Bare fordi du ikke gider dine børn, er der andre der gerne vil. 
Hvorfor har du fået børn, hvis du bare får dem passet? 

Der er ingen der siger de skal underholdes 24/7, vi snakker om nogle timer, på hans første flyvetur!!!! 

hvem siger jeg ikke elsker mine børn ?

Elsker dem over alt !!!

Men de skal ikke fylde alt 24-7  som det er blevet til en norm... børn skal have grænser og konsekvenser.. samt kærlighed og forståelse.. men ikke bare have lov til alt ...

og få ret, fordi forældre ikke gider tage konflikten..

både i skole og som spæd ... 

hvem siger at et barn på 4 år SKaL med på forældres flyve ferie ??

Hvem siger t flyselskabet skal sørge for underholdning eller tilbud til småbørn på en sådan tur/rejse ??

Kunne man ikke tænke sig at det var forældrene der var en smule forkælet og ... ?

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

Elsker dem over alt !!!

Men de skal ikke fylde alt 24-7  som det er blevet til en norm... børn skal have grænser og konsekvenser.. samt kærlighed og forståelse.. men ikke bare have lov til alt ...

Hvem siger t flyselskabet skal sørge for underholdning eller tilbud til småbørn på en sådan tur/rejse ??

Kunne man ikke tænke sig at det var forældrene der var en smule forkælet og ... ?

For det første; Ikke flyvselskabet, der skal sørge for underholding, det er hvad forældrene kan tage med. 

Og nogen mennesker kan faktisk godt li at tage deres børn med på ferie?
Har du aldrig haft dine børn med på ferie/flyvetur?

Jeg kan slet ikke se hvad det her; 

både i skole og som spæd ..

har med noget at gøre i den her debat?

Du lyder som en der bare har børn, fordi det har man. Har du altid fået dine børn passet, når du skulle noget? Har du aldrig taget dem med, når du skulle noget??

FORKÆLET??? Ej nu må du styre dig!! Hvordan får du det til at forældrene er forkælet, fordi de vil have deres søn med på ferie?

Anmeld

19. juni 2014

FF

morfar47 skriver:

Elsker dem over alt !!!

De SKAL menmlig fylde alt 24/7 (min mening) 

De er en familje ferie, så self.. skal alle med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.