4 år, klapvogn, aktivitet osv. HJÆLP.!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

TNBC

FF skriver:

De SKAL menmlig fylde alt 24/7 (min mening) 

De er en familje ferie, så self.. skal alle med 

Jeg håber hans børn er bedre med hans børnebørn end ham, for jeg ville da ikke ønske at vokse op i en familie, hvor mine forældre bare tog på ferie og så kunne jeg da blive hjemme(hver gang), eller med hans meninger. For de skræmmer mig lidt. 

For når man bliver forældre, kommer ens børn først. Og man kan da ikke tage på familieferie, kun forældrene, så er det da ikke familie. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

morfar47

FF skriver:

De SKAL menmlig fylde alt 24/7 (min mening) 

De er en familje ferie, så self.. skal alle med 

jamen det er okay du mener de ska plejes 24-7...

( bare ikke min holdning, ... )

Men forvent ikke at fly selskaber og andre  mener det samme ..

Og ja men lesbiske datter har haft mit dejlige barnebarn på 1 år med i fly til syden i en uge uden problemer sidste sommer ...

Så bare tag det roligt og  tag det som det kommer ...l

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

Og ja men lesbiske datter har haft mit dejlige barnebarn på 1 år med i fly til syden i en uge uden problemer sidste sommer ...

Der er INGEN der siger at flyselskaberne skal gøre andet end at få dem fra A til B. Underholdningen til børnene, klarer forældrene selv. 

Anmeld

19. juni 2014

FF

Fly selskapet  skal ikke underholde nogen , forstå du ikke debatten ? Hvad moderen spørger om eller hvad 

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

FF skriver:

Fly selskapet  skal ikke underholde nogen , forstå du ikke debatten ? Hvad moderen spørger om eller hvad 

Nej for han læser ikke startindlæggene, han brokker sig bare. Tror sikkert at han er bedre end os, bare super perfekt. 

og så elsker jeg at han lige skulle fortælle os, at hans datter er lesbisk. (For den viden havde vi brug for)

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

Yurie skriver:

For det første; Ikke flyvselskabet, der skal sørge for underholding, det er hvad forældrene kan tage med. 

Og nogen mennesker kan faktisk godt li at tage deres børn med på ferie?
Har du aldrig haft dine børn med på ferie/flyvetur?

Jeg kan slet ikke se hvad det her; 

Men de skal ikke fylde alt 24-7  som det er blevet til en norm... børn skal have grænser og konsekvenser.. samt kærlighed og forståelse.. men ikke bare have lov til alt ...

og få ret, fordi forældre ikke gider tage konflikten..

både i skole og som spæd ..

har med noget at gøre i den her debat?

Du lyder som en der bare har børn, fordi det har man. Har du altid fået dine børn passet, når du skulle noget? Har du aldrig taget dem med, når du skulle noget??

FORKÆLET??? Ej nu må du styre dig!! Hvordan får du det til at forældrene er forkælet, fordi de vil have deres søn med på ferie?

nej nu for skruer du det virkelig ud i noget møj

Har altid haft mine børn med på ferie...  

Og ja mener at forældre ( alder = 25-35 år )

Er møg forkællet og ikke vil tage en konflikt med børn.

Ser det i kraft af mit arbejde og min tilgang til hele skole systemet ..

Der er blevet for mange børn der ikke har haft de nødvendige grænsenormer, og dermed ikke en dannet tilgang til en alm. social normal om gang med andre mennesker.  

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

Yurie skriver:

Nej for han læser ikke startindlæggene, han brokker sig bare. Tror sikkert at han er bedre end os, bare super perfekt. 

og så elsker jeg at han lige skulle fortælle os, at hans datter er lesbisk. (For den viden havde vi brug for)

kan kun smile  meget  tøsser ...

Anmeld

19. juni 2014

FF

morfar47 skriver:

Der er blevet for mange børn der ikke har haft de nødvendige grænsenormer, og dermed ikke en dannet tilgang til en alm. social normal om gang med andre mennesker.  

Deiligt at du har haft dine børn på ferie

Hvat er det lige med  den alder (25-35? )

Og HVORFOR skriver om detter her, I en debatt so handler om noget helt andet?

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

Men hvorfor f... brokker du så over at de vil have deres søn med på ferie, og siger at de skal få ham passet?

Og den her debat er ikke om opdragelse? Det er om en klapvogn, og hvad forældrene skal medbringe, så drengen har noget at lave på flyvet. Der er INGEN der siger, om han kan sidde stille eller ej, for de har jo ikke prøvet det endnu. 

Jeg synes virkelig du presser på, for at få andre til at virke som dårlige forældre og dig selv til at virke perfekt. 

Jeg arbejder med børn, og dem jeg MØDER er søde, høftlige, hjælpsomme, men de kan da også lave problemer, men det er sku en del af deres opvækst. De prøver grænser af, giver os grå hår, lære hvordan verdenen er, ikke lever på en lyserød sky. 

Der bliver sat grænser, brugt time-out, sagt NEJ, det må du ikke, det er forkert, det vil jeg ikke se. 

Og hvordan har du opdraget dine, siden de åbenbart er perfekte?

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

kan kun smile  meget  tøsser ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.