Anonym skriver:
Undskyld men der må vi nok være enige om at være uenige!! Hvordan kan "i bor småt til 5" nogensinde være hensynsfuldt? Jeg bad jo ikke om hendes mening og hun må jo gå ud fra vi synes det er ok når jeg nu sagde at vi har tænkt os at blive boende.
Men ja, vi vil hellere bo her fordi det er helt fantastisk end vi vil bo et skod sted som tilfældigvis er større.
Hun spurgte nu ikke om 3 børn skal dele værelse, hvilket faktisk på intet tidspunkt har været meningen.
Efter jeg har trukket vejret kan jeg også bare konstatere at der bor flere med 3 børn i disse rækkehuse, så jeg er ikke den eneste der er så "skør".
Du har helt ret i at det ikke nødvendigvis var negativt ment, men synes da godt nok nemt det kan opfattes sådan. Det ved kun hun.
Det var "om i skal flytte" der kunne være ment hensynsfuldt
"i bor småt til 5" er jo bare en konstatering fra hendes side a, og betyder i min verden hverken at du er en dårlig mor, tager dårlige valg eller andet.
hånden på hjertet så synes jeg da faktisk vores lejlighed er lige lille nok til 4 mennesker, men det betyder jo ikke at vi ikke kan få det til at fungere her indtil vi finder drømmeboligen engang.
Men som en anden også skrev, måske er i ikke så nære veninder siden hun ikke "må"/kan stille disse spørgsmål uden du tager det som en kritik
Anmeld