Er min baby underlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

JESUS!

NEJ, din datter er ikke underlig, grim eller mærkelig.
Hun er super fin og ser rigtig dejlig ud! Hende kan du kun være stolt af!

Tusind tak  Jeg er også stolt af hende og de ændre sig ikke, men blev virkelig såret. Man begyndte at tænke om det er fordi man er hendes mor man synes hun er skøn, og om alle andre i virkeligheden ser hende helt anderledes "grim"???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Toeffe87

Det var dog en underlig kommentar fra den dame.
Synes nu din datter ser helt normal og rigtig sød ud. Vist nærmere den ældre dame den var gal med

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg har ofte haft samme overvejelse (for jeg har nemlig også den lækreste dreng i verden ), og også om folk omvendt roser ens baby den anden vej rundt fordi "det er det man gør".. Jeg har haft smadder svært ved at tro på, at andre end jeg virkelig også synes han er for lækker..  

Men altså de aller aller fleste børn er da alt for skønne, og den kategori hører din datter også under. (: 

Så lige din dreng på din profil  Han er godt nok lækker sikke en hud og et ansigt  Kender godt følelsen af ikke at tro på folk, når de roser ens baby, men set sved den kommentar hun kom med.

Anmeld

10. juni 2014

M (:

Så lige din dreng på din profil  Han er godt nok lækker sikke en hud og et ansigt  Kender godt følelsen af ikke at tro på folk, når de roser ens baby, men set sved den kommentar hun kom med.

Åh, hvor er du sød..  Men det er nu et billede fra da han var 16 dage - nu er han 15 måneder (: 

Men også hellere, at man er i tvivl om folk pynter lidt på sandheden end at folk er så uhensynsfuldt ærlige :/ jeg ville også være blevet såret af den kommentar. 

Anmeld

10. juni 2014

Christine

Anonym skriver:

Det værste er jeg ikke engang blev sur og sagde noget... Blev bare såret og gik  Er så dårlig til at åbne munden når jeg bør. Ville ønske hun havde holdt sin mund.

Kender det alt for godt! Man bliver helt mundlam fordi man ikke lige regner med at folk er så r*v åndssvage og bagefter kommer man i tanke om h ad man burde have sagt. Men der jo udelukkende enighed om at damen må være en stakkels tosse 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Kender det alt for godt! Man bliver helt mundlam fordi man ikke lige regner med at folk er så r*v åndssvage og bagefter kommer man i tanke om h ad man burde have sagt. Men der jo udelukkende enighed om at damen må være en stakkels tosse 

Ja mundlam er ikke ordet, man mister mælet.  Tusind tak.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Åh, hvor er du sød..  Men det er nu et billede fra da han var 16 dage - nu er han 15 måneder (: 

Men også hellere, at man er i tvivl om folk pynter lidt på sandheden end at folk er så uhensynsfuldt ærlige :/ jeg ville også være blevet såret af den kommentar. 

Han kan umuligt havde ændret de kønne træk ret meget  

Anmeld

10. juni 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

EJ, hun skal da bare lukke!!!! Du har en skøn baby!! Nogle mennesker er bare for mærklige og siger underlige ting...kan godt forstå du blir stødt, ked og tænker over det, men bare tag den med ro...hun ser helt normal ud, og jeg ville aldrig tænke at hun skulle være anderledes, grim, eller lign! 

Anmeld

10. juni 2014

bøllen

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

Ja ok , tror du er stødt på en underlig dame. Syntes bestemt ikke din datter ser " sjov " ud , hun ser da så fin ud . Helt som baby'er er - skønne 

Anmeld

10. juni 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Ej en underlig kommentar! Synes hun ser rigtig sød ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.