Er min baby underlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

Albertsen92

Sikke en ond kommentar.
Din datter er virkelig smuk.

Men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg det er håret hun måske har ment? De lange totter der er hist og pist.

Hvis det var min datters hår ville jeg klippe det.

Men igen, hun er en rigtig smuk pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det må være damen der er underlig og uforskammet!!

din datter er bedårende

Tusind tak Synes også det var lige groft nok. Hvordan kan man få sig selv til ar sige sådan noget ??? Det overgår min fantasi. 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Sikke en ond kommentar.
Din datter er virkelig smuk.

Men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg det er håret hun måske har ment? De lange totter der er hist og pist.

Hvis det var min datters hår ville jeg klippe det.

Men igen, hun er en rigtig smuk pige.

Kan godt være det hendes hanekam hun hentyder til ?  Men hun har faktisk utroligt meget hår det kan bare ikke ses så godt på billederne, men lige det på toppen af hovedet vil ikke lægge sig ned, og står nærmest i en permanent hanekam på toppen. Jeg har jo bare set det som en charme hun har, og har haft fra hun blev født, derfor har det jo været helt normalt hos os der kender hende. 

Anmeld

10. juni 2014

mit1barn

Hun ligner en Thilde (ikke at det er et grimt navn.) Hvad hedder hun?

Hun er super bedårende, glem hendes dumme kommentar

Anmeld

10. juni 2014

Bertris

Det har bare været en underlig dame!
Din datter "ligner" andre babyer (ingen babyer er ens)
- og synes også hun ser super kær ud!

Anmeld

10. juni 2014

Albertsen92

Anonym skriver:

Kan godt være det hendes hanekam hun hentyder til ?  Men hun har faktisk utroligt meget hår det kan bare ikke ses så godt på billederne, men lige det på toppen af hovedet vil ikke lægge sig ned, og står nærmest i en permanent hanekam på toppen. Jeg har jo bare set det som en charme hun har, og har haft fra hun blev født, derfor har det jo været helt normalt hos os der kender hende. 

Min datter havde også lidt hår i en stribe under ørerne og blev kaldt volborg..hun har dog tabt det nu
Folk har travlt.
Forstår ikke hvordan man kan sige grimme ting om andres børn! Alle er smukke på hver deres måde!

Anmeld

10. juni 2014

MortilAlmaogNohr

Absolut fin og helt igennem normal baby du har det.

Anmeld

10. juni 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

JESUS!

NEJ, din datter er ikke underlig, grim eller mærkelig.
Hun er super fin og ser rigtig dejlig ud! Hende kan du kun være stolt af!

Anmeld

10. juni 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

Jeg kan altså heller ikke se hvor hun skulle være underlig - hvor er hun dejlig 

Det var da noget af en kommentar at komme med  Lad det passere, og tænk på at hun nok har haft en dårlig morgen

Anmeld

10. juni 2014

Kasand

Sikke en dum og skrækkelig dame! :-( Kan virkelig godt forstå at du blev rigtig ked af det.

Din datter er lige præcis som hun skal være - skøn, lækker og dejlig. Og jeg synes hendes hanekam er super nuttet :-) Det giver nemlig en ekstra charme ;-) Er sikker på at hun allerede kan sno alle om sin lillefinger :-)

Op i r**** med hende krampen i Føtex der åbenbart er blind og dårligt opdraget ;-)

Ved hvor ondt sådan nogle kommentarer kan gøre, er engang blevet spurgt om min datter er mongol :-O Og hun er altså helt normal og ifølge alle andre en meget smuk og skøn pige :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.