Er min baby underlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

Eliza

Haha man skal høre sandheden fra børn og fulde folk.
IKKE de gamle krager.
Op i måsen om hun sys din datter er underlig.
Og nej... Hun er rigtig baby lækker er hun!!

Og hvis hun endelig så underlig ud tænker jeg "Jesus gamle dame, få dog et filter!!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

Hun er da total cute.. Sikke en underlig dame!

Anmeld

10. juni 2014

Muffin_girl

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

Nej en underlig dame!

Din baby er smuk og ser helt fin ud  

Anmeld

10. juni 2014

Christine

Anonym skriver:

Øøhh nej..?!! Hun ser normal og nuttet ud - som en baby nu skal. Og jeg bliver ærligt talt mega sur på dine vegne, jeg har da lyst til at give den dame en ordentig røffel!  Hvad f...... tænker hun på?!

Din baby er sød 

Anmeld

10. juni 2014

Christine

mor88 skriver:

Haha, underlig dame! Jeg fik også engang en kommentar der hed: "jeg er mormor til en pige på din datters alder, og hun er altså meget smukkere og sødere end din datter" og en anden der hed "synd for din datter at hun ikke har noget hår! Alle kommer jo til at tro hun er en dreng" :p jeg er fløjtende ligeglad med sådanne mærkelige kommentarer! Jeg synes selv jeg har den smukkeste og sødeste datter i hele universet, og hun har skam fået pigehår nu

Din datter er en meget sød baby! Elsker elsker elsker babyer med store kinder det er så kært

Bliver virkelig chokeret over at folk kan finde på at sige den slags! Hvis jeg nogensinde kommer til at være vidne til sådan en kommentar, så tror jeg altså nok at jeg vil se rødt.

Og jeg får børn der er ca. skaldede til de er 2½ og de er smukke og dejlige alligevel.

Øv, jeg hader gamle damer (nogle af dem)... 

Anmeld

10. juni 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Du skulle bare have sagt " tja måske med man må så håbe hun ældes med ynde, hvilket du ikke har haft held med"

Hun ser super fin ud.

Gamle damer siger nogle sære ting en gang imellem!

Anmeld

10. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tusind tak Synes også det var lige groft nok. Hvordan kan man få sig selv til ar sige sådan noget ??? Det overgår min fantasi. 

Det er da fordi DAMEN er underlig��

Anmeld

10. juni 2014

mortilsilke

Du skal slet ikke tage dig af den dame, hun havde nok en dårlig dag, og lod det gå ud over dig, hvilket hun ikke burde. 

Du har den smukkeste pige! Nej hun er dejlig! Jeg kan fortælle at jeg blev født med stor blond hanekam og store kinder, og når jeg kigger på mine baby billeder tænker jeg altid 'hvordan var jeg så nuttet som baby? :-D' jeg ville aldrig klippe det af, det er en total charme at have syntes jeg.

Anmeld

10. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Din datter er perfekt ! Der var en pige på 10-11 der spurte om min søn var en alf ( han havde spidse øre) sådan noget kan ikke slå mig ud så jeg grinte og griner stadigvæk. Han er min perfekte lille supermand!

Anmeld

10. juni 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Whaaaat!?

Din baby er da pisse sød!

Dumme dame.. Hvordan kan man få sig selv til at sige sådan om et barn :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.