Er min baby underlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

M (:

Anonym skriver:

Han er virkelig fantastisk køn (hvis man man kalde en dreng smuk, så er han virkelig det ) det har i gjort godt. 

(Han bliver nok populær blandt pigerne om nogle år)

Åååååårh, hvor er det sødt sagt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Mami

Hun er da smadder fin din datter, rigtig yndig 

Jeg kom engang gående med min søn i et center da han var 5 mdr, pludselig kom der en dame hen og sagde følgende: jeg vil bare lige rose dig, hvor er det flot du har tilvalgt et Down barn på trods af alle vores normer nu tildags. 

Øhm tak  Mit barn har ikke Down syndrom  Den sidder stadig fast i mig.. 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Hun er da smadder fin din datter, rigtig yndig 

Jeg kom engang gående med min søn i et center da han var 5 mdr, pludselig kom der en dame hen og sagde følgende: jeg vil bare lige rose dig, hvor er det flot du har tilvalgt et Down barn på trods af alle vores normer nu tildags. 

Øhm tak  Mit barn har ikke Down syndrom  Den sidder stadig fast i mig.. 

Det da utroligt tydeligt om et barn har downs  Wow jeg kan godt forstå du blev såret, det bliver man. Men det da klart hende der havde fejlen der, for kan man ikke se forskel på et barn med og et uden er man da stæreblind. 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Helt bestemt , det er jo ens guld og stolthed. Gamle damer kan være nogle sjove nogen ... 

Eller lede nogen  Men ja hun er vel bare underlig? 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Underlig?! Hun ser da SKØN ud!

Tusind tak

Anmeld

10. juni 2014

Mami

Anonym skriver:

Det da utroligt tydeligt om et barn har downs  Wow jeg kan godt forstå du blev såret, det bliver man. Men det da klart hende der havde fejlen der, for kan man ikke se forskel på et barn med og et uden er man da stæreblind. 

Ja det var meget mærkeligt og jeg blev helt paf syntes ikke mit barn ligner en med downs, så jeg forstår dig godt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hun er da en helt alm baby med super nuttet kinder

Tak  Elsker også hendes kinder 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Ja det var meget mærkeligt og jeg blev helt paf syntes ikke mit barn ligner en med downs, så jeg forstår dig godt 

Han ser da helt normal og super sund ud  Folk er mærkelige når de siger de ting til mødre med normale og fine børn  De såre virkelig en. 

Det en super lækker knægt du har 

Anmeld

10. juni 2014

M (:

Mami skriver:

Synes det er en rigtig lille lækkermås du har..

Må jeg gerne spørge om han er præmatur (ligesom min søn)? 

Anmeld

10. juni 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Tusind tak  Jeg er også stolt af hende og de ændre sig ikke, men blev virkelig såret. Man begyndte at tænke om det er fordi man er hendes mor man synes hun er skøn, og om alle andre i virkeligheden ser hende helt anderledes "grim"???

Jeg havde reageret lige som dig. Var simpelthen blevet så ked af det.!

Og man siger unge mennesker er respektløse?

Prøv om du kan slå det hen, for der er virkelig ingen hold i hendes syge umenneskelige kommentar'.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.