Er min baby underlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

Anonym trådstarter

mit1barn skriver:

Hun ligner en Thilde (ikke at det er et grimt navn.) Hvad hedder hun?

Hun er super bedårende, glem hendes dumme kommentar

Hun hedder Sophia  Synes Thilde er et flot navn. 

Det svært at glemme når man er blevet såret.  Men ja burde komme ind af de ene øre og ud af det andet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Min datter havde også lidt hår i en stribe under ørerne og blev kaldt volborg..hun har dog tabt det nu
Folk har travlt.
Forstår ikke hvordan man kan sige grimme ting om andres børn! Alle er smukke på hver deres måde!

Ja nogle folk burde ikke sige noget  Har alle børn ikke en charme der er deres egen ?

Anmeld

10. juni 2014

M (:

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

Jeg synes ærlig talt det er en meget underlig og upassende kommentar!

Jeg synes din datter ligner en helt normal baby (hun er jo ikke en gang i nærheden af syndrom-suspekt at se på), og hun er da på ingen måde grimmere end gennemsnittet - tværtimod! 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Kasand skriver:

Sikke en dum og skrækkelig dame! :-( Kan virkelig godt forstå at du blev rigtig ked af det.

Din datter er lige præcis som hun skal være - skøn, lækker og dejlig. Og jeg synes hendes hanekam er super nuttet :-) Det giver nemlig en ekstra charme ;-) Er sikker på at hun allerede kan sno alle om sin lillefinger :-)

Op i r**** med hende krampen i Føtex der åbenbart er blind og dårligt opdraget ;-)

Ved hvor ondt sådan nogle kommentarer kan gøre, er engang blevet spurgt om min datter er mongol :-O Og hun er altså helt normal og ifølge alle andre en meget smuk og skøn pige :-)

Ej hvor groft  Man bliver så sårer når man får sådan en kommentar serveret  Det har ødelagt hele morgenen.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg synes ærlig talt det er en meget underlig og upassende kommentar!

Jeg synes din datter ligner en helt normal baby (hun er jo ikke en gang i nærheden af syndrom-suspekt at se på), og hun er da på ingen måde grimmere end gennemsnittet - tværtimod! 

Tusind tak for dine pæne ord. Det gør ondt når man får sådan en kommentar og især når man selv synes hun er vidunderlig.  Begyndte at tænke om man som mor, bare ser sine egne børn sådan og andre ser dem helt anderledes ???  

Anmeld

10. juni 2014

Frk.S

Ej, det var da en latterlig kommentar - nogle mennesker har bare ingen pli.

Jeg synes bestemt din datter ser helt normal og rigtig sød ud.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Du skulle bare have sagt " tja måske med man må så håbe hun ældes med ynde, hvilket du ikke har haft held med"

Hun ser super fin ud.

Gamle damer siger nogle sære ting en gang imellem!

Hi hi hi det løftede humøret  Ja den kommentar ville jeg gerne havde fyret af, synd jeg bare gik med min sårede stolthed. 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Haha man skal høre sandheden fra børn og fulde folk.
IKKE de gamle krager.
Op i måsen om hun sys din datter er underlig.
Og nej... Hun er rigtig baby lækker er hun!!

Og hvis hun endelig så underlig ud tænker jeg "Jesus gamle dame, få dog et filter!!"

Ja fatter altså heller ikke man kan få sig selv til at sige sådan om andres børn/barn.  Tak for dine pæne ord.  De varmede.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Øøhh nej..?!! Hun ser normal og nuttet ud - som en baby nu skal. Og jeg bliver ærligt talt mega sur på dine vegne, jeg har da lyst til at give den dame en ordentig røffel!  Hvad f...... tænker hun på?!

Din baby er sød 

Det værste er jeg ikke engang blev sur og sagde noget... Blev bare såret og gik  Er så dårlig til at åbne munden når jeg bør. Ville ønske hun havde holdt sin mund.

Anmeld

10. juni 2014

M (:

Anonym skriver:

Tusind tak for dine pæne ord. Det gør ondt når man får sådan en kommentar og især når man selv synes hun er vidunderlig.  Begyndte at tænke om man som mor, bare ser sine egne børn sådan og andre ser dem helt anderledes ???  

Jeg har ofte haft samme overvejelse (for jeg har nemlig også den lækreste dreng i verden ), og også om folk omvendt roser ens baby den anden vej rundt fordi "det er det man gør".. Jeg har haft smadder svært ved at tro på, at andre end jeg virkelig også synes han er for lækker..  

Men altså de aller aller fleste børn er da alt for skønne, og den kategori hører din datter også under. (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.