Er min baby underlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

mor88

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

Haha, underlig dame! Jeg fik også engang en kommentar der hed: "jeg er mormor til en pige på din datters alder, og hun er altså meget smukkere og sødere end din datter" og en anden der hed "synd for din datter at hun ikke har noget hår! Alle kommer jo til at tro hun er en dreng" :p jeg er fløjtende ligeglad med sådanne mærkelige kommentarer! Jeg synes selv jeg har den smukkeste og sødeste datter i hele universet, og hun har skam fået pigehår nu

Din datter er en meget sød baby! Elsker elsker elsker babyer med store kinder det er så kært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

Det var dog lige nok groft sagt af den dame! Det må have været utrolig sårende. Håber du sagde noget til hende.

Din datter ser da GUDE smuk ud, og er helt igennem normal.

Glem den latterlige kommentar.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Blev vildt ked af det... Men kunne ikke regne ud om jeg bare er alt for nærtagende. 

Tak for jeres søde kommentar. Ville bare ALDRIG selv sige sådan noget til nogen om deres børn/barn. Man bliver jo såret.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Haha, underlig dame! Jeg fik også engang en kommentar der hed: "jeg er mormor til en pige på din datters alder, og hun er altså meget smukkere og sødere end din datter" og en anden der hed "synd for din datter at hun ikke har noget hår! Alle kommer jo til at tro hun er en dreng" :p jeg er fløjtende ligeglad med sådanne mærkelige kommentarer! Jeg synes selv jeg har den smukkeste og sødeste datter i hele universet, og hun har skam fået pigehår nu

Din datter er en meget sød baby! Elsker elsker elsker babyer med store kinder det er så kært

Kan slet ikke forstå man kan sige sådan nogle ting til andre om deres børn.???  Blev så såret, synes jo også selv hun er det mest fantastiske på denne jord, så det var en mega mavepuster man ikke havde regnet med.

Anmeld

10. juni 2014

SandraXOXO

Hun er altså vildt smuk og nuttet.. Uh lige til at kramme
Det var nok damen der er underlig!

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Det var dog lige nok groft sagt af den dame! Det må have været utrolig sårende. Håber du sagde noget til hende.

Din datter ser da GUDE smuk ud, og er helt igennem normal.

Glem den latterlige kommentar.

Er desværre typen der bliver lammet af sådan nogle kommentar... Ville ønske jeg sagde noget tilbage, men gik bare med min sårede stolthed.  Var ved at græde i bilen.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Hun ser helt normal ud Det var da virkelig en mærkelig kommentar, den kan jeg slet ikke følge!!
Din datter ser meget sød ud

Tusind tak. Men som mor bliver man jo såret og jeg er typen der straks begynder at tænke alt for meget, og kører mig selv helt ned på det. 

Anmeld

10. juni 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Er desværre typen der bliver lammet af sådan nogle kommentar... Ville ønske jeg sagde noget tilbage, men gik bare med min sårede stolthed.  Var ved at græde i bilen.

Tror de fleste var blevet lammet af sådan en uventet kommentar. Så er det først bagefter man ærger sig over ikke at have sagt noget.

Men håber du kan glemme den dame og så bare nyde den skønne pige du er blevet velsignet med.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hun er altså vildt smuk og nuttet.. Uh lige til at kramme
Det var nok damen der er underlig!

Tusind tak det varmer på et sårer sted. 

Anmeld

10. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det må være damen der er underlig og uforskammet!!

din datter er bedårende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.