Undren Omkring autostole, og små babyer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2014

Lullaby

Må indrømme at det har jeg også gjort. Feks hvis jeg lige skulle ind og handle. Så har jeg puttet ungen i vognen i sin autostol.

Ved store shoppeture er de kommet i deres kombi. Den var god til sådan noget eller en lift i indkøbsvognen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

isabellasmor

Denne gang har vi købt en vogn hvor autostolen kan klikkes på stellet  da vores datter var baby havde vi ikke bil, så der gav det ligesom sig selv. Men det har vi nu, og selvom Isabella ikke er med ude og handle særlig ofte (kan ingen grund se til at slæbe børn med ud og handle medmindre man er alene) så tænker vi at når det så er vi har dem med, specielt hvis det fx kun er mig der er afsted  med begge unger, er det da super nemt i forhold til begge tøser, at den lilles autostol bare skal ud på stellet . Så ja her er grunden at det er NEMT og for at undgå unødig stress

Anmeld

29. maj 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84
M&J87 skriver:

Men er der plads til varerne ? Hvis voksien er i ? 

Det lyder nemlig som en god ide  

Til vores behov ja. Ellers brugte vi bare kurven. Oppe i " barnesæder"  selvfølgelig ikke frost og køle vare omkring ham.

Hvis vi begge var ude kunne man jo også tage 2 vogne til mega indkøb. 

OBS bilka har jo de der xl vogne. Hvis det var. Og 

Anmeld

29. maj 2014

Sjwf

Nu er det jo temmelig dansk ting at små børn ikke må sidde i autostolen indere end 30 min tid af gangen, ligesom at det også er en dansk ting at vores børn helst skal sove ude i deres barnevogn så længe de kan hele året rundt.
I USA f.eks. Anbefaler deres læger at barnet sover i autostolen hvis barnet er forkølet....

Anmeld

29. maj 2014

Albertsen92

Nu er det jo temmelig dansk ting at små børn ikke må sidde i autostolen indere end 30 min tid af gangen, ligesom at det også er en dansk ting at vores børn helst skal sove ude i deres barnevogn så længe de kan hele året rundt.
I USA f.eks. Anbefaler deres læger at barnet sover i autostolen hvis barnet er forkølet....

Nemlig.
Det er kun Danmark der er så hysterisk på mange punkter, og alligevel sætter vi gerne vores børn ud i sne og slud og minusgrader. Egentlig en mærkelig ide  

Anmeld

29. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Albertsen92 skriver:

Nemlig.
Det er kun Danmark der er så hysterisk på mange punkter, og alligevel sætter vi gerne vores børn ud i sne og slud og minusgrader. Egentlig en mærkelig ide  

Mærkelig? Eeeeeij jeg ville da elske at kunne sove udenfor i sådan et helt klart frostvejr, i læ, med dyner helt op til næsen. Er tit helt misundelig på ungernes middagslur ude i vognen  Det må da være så lækkert! 

Anmeld

29. maj 2014

TNBC

Sjwf skriver:

ja, det må det være, for her i Irland, har vi kørt 2timer i bilen uden stop med en lille baby, hun sov hele turen. Jeg har endda givet flaske mens vi kørte(jeg kørte ikke)

Vi bruger tit autostolen i barnevognen, fordi det er SÅ nemt..

Storebror sover i sin seng hver eftermiddag(har ikke barnevogn)

Så det må være noget dansk, at man næsten ikke bruger autostol eller at barnet skal sove i barnevogn.

Anmeld

29. maj 2014

Albertsen92

Mor11 skriver:

Mærkelig? Eeeeeij jeg ville da elske at kunne sove udenfor i sådan et helt klart frostvejr, i læ, med dyner helt op til næsen. Er tit helt misundelig på ungernes middagslur ude i vognen  Det må da være så lækkert! 

Hehe jeg ville hade det, men hader også kulde

Anmeld

29. maj 2014

Anonymo

Mor11 skriver:

Haha, så er jeg ikke den eneste!  Misunder min datter når hun ligger og bobler i barnevognen og mangler hun noget skal hun bare skrige, man skulle jo være baby 

Anmeld

29. maj 2014

LMX

Jeg tror man skal passe på med at være for frelst. Synes bestemt ikke at der skal sidde nogen med dårlig samvittighed over at lade baby sidde i autostol i en time en sjælden gang imellem. Det tager de altså ikke skade af. De fleste stole kan tippes så baby faktisk ligger fladt på ryggen i stolen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.