Anonym skriver:
Jeg synes heller ikke der er grund til mine børn skal møde en masse damer som alligevel ryger ud til højre,
Der er noget, der ikke hænger sammen. På den ene side skriver du, at børnene ikke har set deres farfar i lang tid, og at de nok er ligeglade - på den anden side opfatter du det som et stort problem, at de "hele tiden" præsenteres for nye damer.
Jeg synes stadig, du er ude i at ville bestemme noget, som du ikke har ret til at afgøre. Og når du siger til din mand, som er ked af, børnene ikke har set ham længe, at de nok er ligeglade, så forstår jeg søreme godt, din mand bliver vred og såret.
Din svigerfar forventer jo ikke, at den nuværende dame -eller alle de forrige - ryger ud til højre. Han tror på det, mens det varer, og der er ikke noget værre, når man er forelsket, end at blive mødt med skepsis og tvivl, uanset forhistorien. Du ser ned på hans måde at leve på, tvivler på hans dømmekraft og har i det hele taget ikke respekt for ham og hans tilværelse. Og nu bruger du, bevidst eller ubevidst, børnene som våben.
Når du hen ad vejen her i tråden fortæller, at der er mere i historien, og at du og svigerfar har flere uoverensstemmelser end denne, så tænker jeg på, om du i generel frustration har valgt dette med de mange damer som et påskud for at sætte ham stolen for døren.
Anmeld