Mit første barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Jeg og kæresten snakkede om det, hvordan jeg vil have det, hvis han nærmest sad på nakken af mig hver gang jeg skulle amme (Hvis jeg ammede)
Jeg vil blive hurtig træt af det..

min lille søn ville ikke få spist, kan kan ikke koncentere sig hvis der er nogen som sidder og kigger på ham mens vi ammer.

og jeg ville få pip føle mig overbe gloet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

min lille søn ville ikke få spist, kan kan ikke koncentere sig hvis der er nogen som sidder og kigger på ham mens vi ammer.

og jeg ville få pip føle mig overbe gloet

Lige præcis... Julie kan faktisk heller ikke koncentrere sig om at spise, når Far sidder i Sofaen...

Anmeld

12. august 2009

Isabeau

Lykke86 skriver:

Er der nogle der følger med i det program?

Har set det en del gange nu og sidder så nu og igen og ser det manden..
Vi begge sidder og korser os over hende Anja, med sønnen Charlie.
HUN er da bare en dåse, for at sige det pæneste ord jeg lige kan komme på

Altså for at sige det ærligt, så har jeg da selv været "nervøs" over at forlade min datter og mand, for ved at han har en forfærdelig tildens til at springe over hvor gærdet er lavest, når jeg er hjemme.

Men véd jeg jo godt han ikke gør når han skal have hende alene.
Og har da ALDRIG sagt til min mand at jeg ikke havde det godt med at efterlade dem, et par timer, eller som hun gjorde, at bede hans forældre komme og hjælpe ham.. Synes godt nok det er tarveligt, hvorfor har hun valgt at få et barn med ham, hvis hun ikke stoler på han kan passe deres søn et par timer?
De stakkels mænd får da aldrig selvtillid som fædre, hvis vi hønemødre, ikke lader dem..

Eller er det bare mig der er helt galt på den her?

Hehe, sad selv og tænkte det samme, da jeg så det igår, men for at være helt ærligt, så blev jeg bare så irriteret over hende, fordi hun tilsidst står og plaprer løs om at hun ikke har tid til det der pjat; sex og kærlighed...?!

Hallo dame! Når du alligevel går med én hånd fri, så hold da din mand i hånden - det er oz et tegn på kærlighed!

Anmeld

12. august 2009

Isabeau

Dutte84 skriver:

Jeg ser det næsten hver gang,.... Jeg kan ikke klare hende som har Charlie... Hun tror hun er ekspert i alt ang, Charlie - Men lader ikke faderen være med... stakkels mand...

Katrine og Roy - Puha... Ved ikke lige hvad jeg skal kommentere om det... Til tider er Katrine for meget synes jeg...

Kirsten og ? - Jeg synes faderen kan virke lidt for slesket når hun ammer deres datter... Jeg og kæresten snakkede om det, hvordan jeg vil have det, hvis han nærmest sad på nakken af mig hver gang jeg skulle amme (Hvis jeg ammede)
Jeg vil blive hurtig træt af det..

Jeg tror ikke, jeg ville ha´ noget imod at min mand "var med" i amningen, men vil da heller ikke overbegloes (stavemåde?). 

Men vil nu heller ikke gøre som min svigerinde gjorde - hun gik ind i et andet rum HVER gang, hun skulle amme. INGEN måtte se det! Man kan da dække sig selv lidt til... 

Anmeld

12. august 2009

Isabeau

Og forresten undskyld; men er det kun mig som kan blive lidt bange af at se på Kirsten? Hun smiler KONSTANT!

Anmeld

12. august 2009

3drenge

Isabeau skriver:

Og forresten undskyld; men er det kun mig som kan blive lidt bange af at se på Kirsten? Hun smiler KONSTANT!

Nej det er ikke kun dig, jeg bliver også lidt bange

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Isabeau skriver:

Hehe, sad selv og tænkte det samme, da jeg så det igår, men for at være helt ærligt, så blev jeg bare så irriteret over hende, fordi hun tilsidst står og plaprer løs om at hun ikke har tid til det der pjat; sex og kærlighed...?!

Hallo dame! Når du alligevel går med én hånd fri, så hold da din mand i hånden - det er oz et tegn på kærlighed!

ja, eller kig på ham og smil bare én enkelt gang når I får at vide hvor dejlig og fin JERES søn er
på hospitalet sad han der bare.. bliver så gal

Anmeld

12. august 2009

petersmor

sarahb skriver:

sikkert meget sødt,hvis man er til dem der smilerk konstant og bare er ALT for sukkersøde. puha jeg kan ikk snuppe dem.der bliver det hele lige lidt for idyllisk og kvalmende sødt til mig... og hun biver jo udstillet såååå dum... hmmm.ej det er ikk lige min smag..
*Og så det afsnit hvor hun sidder og ammer, hvor han vil være med til alt for han vil ikk føle sig overset... brrraaaaaddd.... Klister klister..

SÅ enig

Anmeld

12. august 2009

Brumbassen

petersmor skriver:

SÅ enig

Først vil jeg gerne sige at jeg er STOR fan af "vores første barn" , syntes virkelig det rammer noget inde i mig, og om det så nogen gangen "kun" er den følelse af : Sådan skal VI bare ikke være når jeg har født, er der vel også ok.. Eller??

Jeg mener bare, at man lære af andre mennesker, også tager man det man  mener man kan bruge og prøver sig frem med det

Det virker åbenbart for kirsten og jens, at være sådan helt eksentriske og overskudsagtige, de virker på mig oprigtig lykkelige og i harmoni med sig selv og deres nye roller som at være forældre..
Deres måder at være på ligger dog mile vidt fra måden jeg selv er en kedelig grå onsdag, men sådan er vi jo så forskellige.. Og det må man gerne være

Angående Anja og Michael, så blev min kæreste virkelig irriteret på hende, og jeg fik blikket og besked om at jeg bare havde at give ham (min kæreste) Længere snor end Anja gav Michael..
Jeg er enig i at hun griber det forkert and, men kan også udemærket følge hende i hendes bekymringer..
Dog er det ingen hemmelighed at mænd, nogen gange er nogen meget primitive væsner (Som vi selvfølgelig elsker meget højt), og hvis man ikke roser dem for deres arbejde eller gøremål, mister de hurtig interessen og så står man med det HELE selv.. Og så skal vi sgu nok brokke hos

Min pointe er egentlig bare denne, at programet er et fantastisk program, og det virker bedst tænkeligt måde..!! Det for os til at snakke om det , der kommer "nye" seer til på sputnik og genudsendelser TV2 seer tal stiger og vi bliver underholdt i 30 min en kedelig tirsdag aften..
Alt i alt en ren win win situation

Knus Hender som OGSÅ glæder sig til at blive underholdt at De Unge Mødre Igen

Anmeld

12. august 2009

Lærke90

Jeg deler meningen om at Charlies mor er lidt af en strigle.
Forstår godt hun er lidt overbeskyttende, det ville jeg også være, men slet ikke i den kaliber.
Kunne slet ikke fatte alle de ting hun sagde igår, og har på fornemmelsen at de godt kunne finde på at gå fra hinanden.

Men ja tror da også dem som laver programmet finder de "dårlige" tidspunkter, selvom jeg nu tror det generelt er meget sådan hjemme ved dem. Hvis de skal have et barn mere, tror jeg at det bliver på samme måde det hele kommer til at foregå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.