petersmor skriver:
SÅ enig 

Først vil jeg gerne sige at jeg er STOR fan af "vores første barn" , syntes virkelig det rammer noget inde i mig, og om det så nogen gangen "kun" er den følelse af : Sådan skal VI bare ikke være når jeg har født, er der vel også ok.. Eller??
Jeg mener bare, at man lære af andre mennesker, også tager man det man mener man kan bruge og prøver sig frem med det

Det virker åbenbart for kirsten og jens, at være sådan helt eksentriske og overskudsagtige, de virker på mig oprigtig lykkelige og i harmoni med sig selv og deres nye roller som at være forældre..
Deres måder at være på ligger dog mile vidt fra måden jeg selv er en kedelig grå onsdag, men sådan er vi jo så forskellige.. Og det må man gerne være

Angående Anja og Michael, så blev min kæreste virkelig irriteret på hende, og jeg fik blikket og besked om at jeg bare havde at give ham (min kæreste) Længere snor end Anja gav Michael..
Jeg er enig i at hun griber det forkert and, men kan også udemærket følge hende i hendes bekymringer..
Dog er det ingen hemmelighed at mænd, nogen gange er nogen meget primitive væsner (Som vi selvfølgelig elsker meget højt), og hvis man ikke roser dem for deres arbejde eller gøremål, mister de hurtig interessen og så står man med det HELE selv.. Og så skal vi sgu nok brokke hos

Min pointe er egentlig bare denne, at programet er et fantastisk program, og det virker bedst tænkeligt måde..!! Det for os til at snakke om det , der kommer "nye" seer til på sputnik og genudsendelser TV2 seer tal stiger og vi bliver underholdt i 30 min en kedelig tirsdag aften..
Alt i alt en ren win win situation

Knus Hender som OGSÅ glæder sig til at blive underholdt at De Unge Mødre Igen