Mit første barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

sarahb

JA FØJ... og så på den foldede badeværelse måtte.. hvis det var min mand der havde lagt postits til jeg vågnede så havde han fået dem op et sted ligeså snart han kom hjem fa arbejde, det er helt sikkert...
Ej sundtkan det ikk være, for det er jo så abslout så absurd at se på... KEEP SMILNG!! ahhhhh!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Mor til Frederic og Freya

sarahb skriver:

sikkert meget sødt,hvis man er til dem der smilerk konstant og bare er ALT for sukkersøde. puha jeg kan ikk snuppe dem.der bliver det hele lige lidt for idyllisk og kvalmende sødt til mig... og hun biver jo udstillet såååå dum... hmmm.ej det er ikk lige min smag..
*Og så det afsnit hvor hun sidder og ammer, hvor han vil være med til alt for han vil ikk føle sig overset... brrraaaaaddd.... Klister klister..

misundelse er da en grim ting.....

Og prøv lige at geare et gear ned... Ved ikke hvad der er sket alle de andre gange, da det er 1. gang jeg så det i aftes og skrev jo også: - ved ikke om det bare er for tv'ets skyld -

Har en svigerinde og svorger. Hvis der ikke ligger en skive ost der er skåret, spiser han ikke ost. Hvis han selv skal sørge for middagsmad og æggene ikke er pillet, ja så spiser han dem heller ikke. Hans madpakke er altid smurt og for at den ikke bliver dårlig, smører hun den sendt om aftenen... Sådan en 'mand' ville jeg aldrig kunne bo under samme tag. Ingen arme - ingen mad..

Anmeld

12. august 2009

Honningblomst

Uha, det er nemt at se alle andres fejl...tænker tit om det er meningen med disse programmer, at andre skal sidde og føle sig rigtig gode og bestemt IKKE som dem...hmm...jeg har ikke set programmet, synes det lyder uinteressant og som I beskriver det forstår jeg da heller ikke I gider...eller er det fordi vi nyder at forarges og pege fingre...
Jeg har ikke ondt at mennesker som lever sammen lige meget hvordan de lever, så er de sgu voksne mennesker og har selv valgt...
god dag..
Knus Eva..

Anmeld

12. august 2009

Lusi

sarahb skriver:

sikkert meget sødt,hvis man er til dem der smilerk konstant og bare er ALT for sukkersøde. puha jeg kan ikk snuppe dem.der bliver det hele lige lidt for idyllisk og kvalmende sødt til mig... og hun biver jo udstillet såååå dum... hmmm.ej det er ikk lige min smag..
*Og så det afsnit hvor hun sidder og ammer, hvor han vil være med til alt for han vil ikk føle sig overset... brrraaaaaddd.... Klister klister..

Lige mine ord..var ved at dø af grin da der kom det der med amningen.
Tænkte om han så også følte sig overset, ved ikke selv at have født hende, hvilket nok ville have været en del problematisk

Anmeld

12. august 2009

Lusi

Eva skriver:

Uha, det er nemt at se alle andres fejl...tænker tit om det er meningen med disse programmer, at andre skal sidde og føle sig rigtig gode og bestemt IKKE som dem...hmm...jeg har ikke set programmet, synes det lyder uinteressant og som I beskriver det forstår jeg da heller ikke I gider...eller er det fordi vi nyder at forarges og pege fingre...
Jeg har ikke ondt at mennesker som lever sammen lige meget hvordan de lever, så er de sgu voksne mennesker og har selv valgt...
god dag..
Knus Eva..

Som sagt tidligere, så er det jo lige præcis derfor jeg skrev indlægget her......

Når man ser sådanne programmer og peger fingre som du så smukt siger, jamen så er det da man ser sine egne fejl..

Der er jo så åbenbart visse mennersker der ikke har fejl, men jeg har altså, og får netop øje på dem når man ser andres fejl..

Som jeg skrev synes jeg det er synt for hendes stakkels kæreste, for han er da ligeså god som hende og en mand skal da under ingen omstændigheder bevise at han er god nok (SYNES JEG)..........
Hvorfor har hun så fået barn med ham?

Kan da godt forstå at hun er overbeskyttende, når han er født så meget for tidligt. Luna blev også født for tidligt, dog kun 5 uger, men derfor har min mand da stadig været god nok til at tage sig af hende..

JEG har ikke været en bitch overfor min mand på dét punkt her, men har jeg da så med så mange andre..
Håber jeg så bare jeg også lære en dag.. Hvem ved, måske af endnu et latterligt tv- program..?

Anmeld

12. august 2009

mor_sabina

Uha tonen er lidt skrap synes jeg nok, Har ellers været overrasket over hvor åbne folk har været herinde!? Skal ikke gøre mig til en engel for jeg tænker da også mit når folk omkring mig håndterer situationer som jeg ville tackle helt anderledes, men er det rimeligt at blive taget op på et åbent forum og kaldt en strigle bare fordi man er blevet en halvoffentlig person?
Jeg har ikke set afsnittet men i starten var jeg da allermest nervøs for at overlade min søn til min mand. Han er jo lige pludselig blevet far og har ikke haft tingen inde på livet som jeg, har ikke haft med børn at gøre før osv.. (listen var lang). Men er sikker på nu at det lige så vel bundede i min egen usikkerhed for nu hvor jeg føler mig mere tryg i min rolle som mor aå er jeg også blevet mere sikker på at andre også kan stille hans behov. Men hovedsagen er at vi alle har vores små mærker som mødre hvilket andre er mere eller mindre uenige i, men jeg mener ikke det gør os til dårlige mødre, strigler eller dåser.
Synes det er vigtigt lige at vende situationen på hovedet og se indad inden man bliver alt for kæphøj

Anmeld

12. august 2009

Lusi

mor_sabina skriver:

Uha tonen er lidt skrap synes jeg nok, Har ellers været overrasket over hvor åbne folk har været herinde!? Skal ikke gøre mig til en engel for jeg tænker da også mit når folk omkring mig håndterer situationer som jeg ville tackle helt anderledes, men er det rimeligt at blive taget op på et åbent forum og kaldt en strigle bare fordi man er blevet en halvoffentlig person?
Jeg har ikke set afsnittet men i starten var jeg da allermest nervøs for at overlade min søn til min mand. Han er jo lige pludselig blevet far og har ikke haft tingen inde på livet som jeg, har ikke haft med børn at gøre før osv.. (listen var lang). Men er sikker på nu at det lige så vel bundede i min egen usikkerhed for nu hvor jeg føler mig mere tryg i min rolle som mor aå er jeg også blevet mere sikker på at andre også kan stille hans behov. Men hovedsagen er at vi alle har vores små mærker som mødre hvilket andre er mere eller mindre uenige i, men jeg mener ikke det gør os til dårlige mødre, strigler eller dåser.
Synes det er vigtigt lige at vende situationen på hovedet og se indad inden man bliver alt for kæphøj

Hvem gør tonen skrap her?

Og endnu én der ikke har forstået meningen med indlægget..
Du siger selv det er vigtigt lige at vende situationen på hoved.. Var jo netop dét jeg gjorde.. Men alligevel er jeg kæphøj..Hmm

Anmeld

12. august 2009

mor_sabina

Lykke86 skriver:

Hvem gør tonen skrap her?

Og endnu én der ikke har forstået meningen med indlægget..
Du siger selv det er vigtigt lige at vende situationen på hoved.. Var jo netop dét jeg gjorde.. Men alligevel er jeg kæphøj..Hmm

Så blev der da dømt fight. Synes ellers lige jeg roste for åbenhed og prøvede at sige hvor svært jeg selv synes det havde været!?
Prøver med mit indlæg at sige (hvilket den lille man med brillerne skulle symbolisere (et klogehovede)på en SJOV måde) at ingen af os bryder os om at blive dømt især ikke på vores egenskaber som mødre.
Men jeg apoligize hvis det kunne tages så anstødeligt op.
Jeg trækker mig lynhurtigt fra denne debat og lader resten op at diskutere andres måder at gøre tingene på.
Tak for nu

Anmeld

12. august 2009

Lusi

mor_sabina skriver:

Så blev der da dømt fight. Synes ellers lige jeg roste for åbenhed og prøvede at sige hvor svært jeg selv synes det havde været!?
Prøver med mit indlæg at sige (hvilket den lille man med brillerne skulle symbolisere (et klogehovede)på en SJOV måde) at ingen af os bryder os om at blive dømt især ikke på vores egenskaber som mødre.
Men jeg apoligize hvis det kunne tages så anstødeligt op.
Jeg trækker mig lynhurtigt fra denne debat og lader resten op at diskutere andres måder at gøre tingene på.
Tak for nu

Nej der er absolut ikke dømt fight..

Jeg har jo bare netop ikke dømt hende på nogen måde som mor, hvilke jeg bare gerne vil have dig til forstå.
Jeg hentyder bare til at hun da bestemt ikke var sød over sin kæreste på nogen måde og dét kan man da lære noget af når man sidder og ser det på tv..
Jeg er da heller ikke altid jordens sødeste kone, men når man ser sådan noget, tænker man jo bare lidt på ens eget liv og de ting man kan gøre bedre..

Anmeld

12. august 2009

Mira0911

Jeg ser det næsten hver gang,.... Jeg kan ikke klare hende som har Charlie... Hun tror hun er ekspert i alt ang, Charlie - Men lader ikke faderen være med... stakkels mand...

Katrine og Roy - Puha... Ved ikke lige hvad jeg skal kommentere om det... Til tider er Katrine for meget synes jeg...

Kirsten og ? - Jeg synes faderen kan virke lidt for slesket når hun ammer deres datter... Jeg og kæresten snakkede om det, hvordan jeg vil have det, hvis han nærmest sad på nakken af mig hver gang jeg skulle amme (Hvis jeg ammede)
Jeg vil blive hurtig træt af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.