Eva skriver:
Uha, det er nemt at se alle andres fejl...tænker tit om det er meningen med disse programmer, at andre skal sidde og føle sig rigtig gode og bestemt IKKE som dem...hmm...jeg har ikke set programmet, synes det lyder uinteressant og som I beskriver det forstår jeg da heller ikke I gider...eller er det fordi vi nyder at forarges og pege fingre...

Jeg har ikke ondt at mennesker som lever sammen lige meget hvordan de lever, så er de sgu voksne mennesker og har selv valgt...
god dag..
Knus Eva..
Som sagt tidligere, så er det jo lige præcis derfor jeg skrev indlægget her......
Når man ser sådanne programmer og peger fingre som du så smukt siger, jamen så er det da man ser sine egne fejl..
Der er jo så åbenbart visse mennersker der ikke har fejl, men jeg har altså, og får netop øje på dem når man ser andres fejl..
Som jeg skrev synes jeg det er synt for hendes stakkels kæreste, for han er da ligeså god som hende og en mand skal da under ingen omstændigheder bevise at han er god nok (SYNES JEG)..........
Hvorfor har hun så fået barn med ham?
Kan da godt forstå at hun er overbeskyttende, når han er født så meget for tidligt. Luna blev også født for tidligt, dog kun 5 uger, men derfor har min mand da stadig været god nok til at tage sig af hende..
JEG har ikke været en bitch overfor min mand på dét punkt her, men har jeg da så med så mange andre..
Håber jeg så bare jeg også lære en dag.. Hvem ved, måske af endnu et latterligt tv- program..?
Anmeld