Mit første barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.607 visninger
55 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Lusi

Er der nogle der følger med i det program?

Har set det en del gange nu og sidder så nu og igen og ser det manden..
Vi begge sidder og korser os over hende Anja, med sønnen Charlie.
HUN er da bare en dåse, for at sige det pæneste ord jeg lige kan komme på

Altså for at sige det ærligt, så har jeg da selv været "nervøs" over at forlade min datter og mand, for ved at han har en forfærdelig tildens til at springe over hvor gærdet er lavest, når jeg er hjemme.

Men véd jeg jo godt han ikke gør når han skal have hende alene.
Og har da ALDRIG sagt til min mand at jeg ikke havde det godt med at efterlade dem, et par timer, eller som hun gjorde, at bede hans forældre komme og hjælpe ham.. Synes godt nok det er tarveligt, hvorfor har hun valgt at få et barn med ham, hvis hun ikke stoler på han kan passe deres søn et par timer?
De stakkels mænd får da aldrig selvtillid som fædre, hvis vi hønemødre, ikke lader dem..

Eller er det bare mig der er helt galt på den her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Vingummien

Syntes også det var sært, og nej da ingen ros til ham da hun kom hjem, nej hun begyndte at brokke sig med det samme

Anmeld

11. august 2009

sarahb

Ej jeg tudede næsten på hans vegne hvor er det synd for ham.. det r da LIGESÅ meget hans søn og hun er bare en strigle...
AHHHH ja jeg kan simpelthen ikk tage det.. vi alle mødr værner om vores børn og tror ikk nogen kan det vi kan, men det der er for VILDT!!!

Puha michael hæng i!!!

Anmeld

11. august 2009

Lusi

suanne85 skriver:

Syntes også det var sært, og nej da ingen ros til ham da hun kom hjem, nej hun begyndte at brokke sig med det samme

Ja.. Han blev da også bare vildt ked af det..

Anmeld

11. august 2009

Vingummien

Lykke86 skriver:

Ja.. Han blev da også bare vildt ked af det..

Ja og man kunne bare tydeligt se det på ham

Og så snakker hun til ham på den måde foran forældrene, endnu mere respekt løs. Jeg syntes da han gjorde det godt

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hun er nemlig bare en RIGTIG strigle..øv bliver så vred!!
Hun har en dejlig far til det barn, som helt vildt gerne vil den fantastiske lille dreng..så skal han sgu også have lov! ellers kan hun sgu få en af de mænd der ikke gider alligevel...øv, siger jeg bare!!

Anmeld

11. august 2009

Lusi

Caroline86 skriver:

hun er nemlig bare en RIGTIG strigle..øv bliver så vred!!
Hun har en dejlig far til det barn, som helt vildt gerne vil den fantastiske lille dreng..så skal han sgu også have lov! ellers kan hun sgu få en af de mænd der ikke gider alligevel...øv, siger jeg bare!!

Ja og det kan da ikke være rigtigt han skal "bevise" overfor hende at han gerne vil sin søn..
Det kan man da se helt uden han gør noget.

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Lykke86 skriver:

Ja og det kan da ikke være rigtigt han skal "bevise" overfor hende at han gerne vil sin søn..
Det kan man da se helt uden han gør noget.

også bare sidste gang hvor hun dårligt nok ville lade ham give sin egen søn flaske, fordi "han ved ikke hvordan han skal gøre"...nej, men tror du han lærer det af at du skærer han helt af og nægter ham at vise omsorg overfor sin søn!? ved godt det har været hende der var på al tiden på hospitalet, men hun er jo nødt til at kunne give lidt slip..og være glad for at han gerne VIL!
ikke noget kærlighed der

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Kan det ses på Sputnik??

Anmeld

11. august 2009

Lusi

Rosa skriver:

Kan det ses på Sputnik??

jep har lige googlet det..

Sæson 2 afsnit 9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.