Lykke86 skriver:
Ja du har ganske ret i at hun var meget alene og var indlagt længe, men som du jo selv siger, var det jo heller ik noget kæresten havde ønsket vel.
Han ville da sikkert godt have sagt sit job op, for at være der for sin kæreste og lille søn, men man må jo også være realistisk og tænke at man jo også skal have noget at leve for når man kommer hjem ik..
Snakker af erfarring, for var selv indlagt længe og følte mig meget alene, men min mand skulle jo altså tjene penge.
Og ja jeg havde da også svært ved at give slip på min lille prinsesse, da vi kom hjem, men han ville hende jo lige så meget som jeg ville..
Men selvom jeg var en del alene på sygehuset, nød jeg da bare at komme hjem til manden og at han kunne og ville tage over engang imellem.
Jeg så. så ikke da Kirsten skulle føde, men så i et program at han lagde sedler over hele hytten, så hun kunne gøre rent og ryde ordentligt op 
Gaaab..
jo men selvfølgelig skulle han også passe sit job - og det stinker jo for dem begge to! men jeg kunne nu alligevel godt se logikken i, at hun havde svært ved helt at give slip efter at have stået så meget alene med tingene i så lang en periode. det var tydeligt hun gerne ville give slip, men ikke helt kunne finde ud af det endnu - syntes jeg.
og så skal man også huske på, at vi i alt så omkring 15 minutter af deres tid sammen som forældre idag, og der sker jo heldigvis meget mere end det de viser på tv, så jeg tror på, at tingene går bedre end vi som seere måske sidde tilbage med en følelse af.
jeg syntes generelt det program har en tendens til at vise par, hvor de er vildt idealistiske INDEN de får børn, og så kommer ungen, og så går moderen heeeeelt ned i moderkærlighed og kan slet ikke huske manden og manden har voldsomt ondt af sig selv og vil også have kærlighed. og så blir moderen sur fordi hun kun skal være mor, og manden er dybt frustreret fordi han ikke ved hvordan han skal gribe det hele an og så har han jo også arbejde der skal passes. der er lovgivningen sgu ikke helt god, med hensyn til at give begge forældre barselsorlov.
nej men...jeg syntes det er et meget ensidigt program, hvor man får en følelse af, at mødrene ofrer sig helt vildt og elsker ungen helt vildt og faderen dingler rundt ude på sidelinien og ved ikke helt hvad han skal gøre af sig selv. jeg håber ikke det er sådan parrene er i virkeligheden! - så mister man jo helt lysten til et barn!
Anmeld