Har ikke lige læst hele tråden.
Jeg må sige at JA, jeg er sikker på at hun ikke er på den måde for at såre Michael.. hun tænker ikke på ret meget andet end Charlie.. I starten tænkte jeg heller ikke på meget andet end Midas, og han er ikke engang fortidlig født eller noget..
Hun mener det ikke "ondt" .. Hun har bare den største kærlighed ligenu som mna overhovedet kan få.. Jeg må da indrømme at Midas altid vil komme i første række.. (mine børn - når der kommer flere).. Sådan er det bare.. K ved godt at jeg til hver en tid ville vælge ham fra hvis jeg stod med valget, jeg vil aldrig ønske jeg kommer i en sådan situation.
Men for at vende tilbage, så er hun helt sikkert også blevet så overbeskyttende, på grund af hele hendes forløb, plus alle de læger som siger hun skal passe på ham og ikke udsætte ham for smitte.
Tænk hvis hun mistede ham, efter alle de kampe der har været.
Men derud over så synes jeg godt hun måske skal overveje hendes ord til kæresten.. Ligefrem at komme hjem og sige til Charlie "Har det været hårdt?" Det var da for pokker Michael hun skulle spørge om det.. hun virker virkelig som om hun ikke stoler på ham og som om hun er tvunget ud på venindevisit.. Og ja, det er hun sikkert også.. Men jeg håber overfor dem, som par at hun bliver bedre, ellers så magter han det helt sikkert ikke..
Anmeld