Mit første barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

RikkeR

Jeg så også programmet igår og synes som så mange andre at hun var lidt for meget, men helt ærligt så skulle Michael da selv melde sig ind i kampen og sige til hende, hvad han mener. Og hvis han mener at hun har ret i de ting hun siger og gør, så er alt jo fint.
På den anden side skal han da mande sig op og sige fra, hvis han synes hun behandler ham skidt. - han skal tage noget initiativ selv..........

Tror jo nok også at TV-folkene er gode til at fremstille deltagerne som det passer dem. I sådanne programmer SKAL der jo være mennesker der kan være med til at starte en debat som denne. Ellers ville det jo være kedeligt TV.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

lishta

Har ikke lige læst hele tråden.

Jeg må sige at JA,  jeg er sikker på at hun ikke er på den måde for at såre Michael.. hun tænker ikke på ret meget andet end Charlie.. I starten tænkte jeg heller ikke på meget andet end Midas, og han er ikke engang fortidlig født eller noget..

Hun mener det ikke "ondt" .. Hun har bare den største kærlighed ligenu som mna overhovedet kan få.. Jeg må da indrømme at Midas altid vil komme i første række.. (mine børn - når der kommer flere).. Sådan er det bare.. K ved godt at jeg til hver en tid ville vælge ham fra hvis jeg stod med valget, jeg vil aldrig ønske jeg kommer i en sådan situation.

Men for at vende tilbage, så er hun helt sikkert også blevet så overbeskyttende, på grund af hele hendes forløb, plus alle de læger som siger hun skal passe på ham og ikke udsætte ham for smitte.

Tænk hvis hun mistede ham, efter alle de kampe der har været.

Men derud over så synes jeg godt hun måske skal overveje hendes ord til kæresten.. Ligefrem at komme hjem og sige til Charlie "Har det været hårdt?" Det var da for pokker Michael hun skulle spørge om det.. hun virker virkelig som om hun ikke stoler på ham og som om hun er tvunget ud på venindevisit.. Og ja, det er hun sikkert også.. Men jeg håber overfor dem, som par at hun bliver bedre, ellers så magter han det helt sikkert ikke..

Anmeld

12. august 2009

sarahb

Isabeau skriver:

Og forresten undskyld; men er det kun mig som kan blive lidt bange af at se på Kirsten? Hun smiler KONSTANT!

hun er alt for scarry

Anmeld

12. august 2009

sarahb

Frederic's moar skriver:

misundelse er da en grim ting.....

Og prøv lige at geare et gear ned... Ved ikke hvad der er sket alle de andre gange, da det er 1. gang jeg så det i aftes og skrev jo også: - ved ikke om det bare er for tv'ets skyld -

Har en svigerinde og svorger. Hvis der ikke ligger en skive ost der er skåret, spiser han ikke ost. Hvis han selv skal sørge for middagsmad og æggene ikke er pillet, ja så spiser han dem heller ikke. Hans madpakke er altid smurt og for at den ikke bliver dårlig, smører hun den sendt om aftenen... Sådan en 'mand' ville jeg aldrig kunne bo under samme tag. Ingen arme - ingen mad..

jeg håber ikk du mener det er mig der er misudelig.. Så absolut ikke...
Jeg siger fra og har mine egne meinger og holdninger og det har min mand også..Det giver gnidninger til tider når vi begge er stærke persoligheder, men de giver krydderi i vore hverdag hvis alt var så rosenrødt og vi skulle smile sådan til hinanden konstant så var jeg blevet skilt for LANG tid siden... det bliver for passivt og for naivt til mig og jeg vil på ingen måder bare tage imod ordre skevet på postits og hva der ellers hører til..
Jeg synes ikke hun har ben i næsen og han er for kontrollerende på en slesk måde og det er ikke mig...
Ingen misundelse her fra, Men er da glad for d har hinanden og kan holde den tone ud heldigvis er vi så forskellige.. Måske er jeg bare alt for selvstændig il at kunne leve sådan..

Men godt andre kan så er der håbfor alle..

sarah der er lykkelig på sit 7 år med den dejligste mand ever

Anmeld

12. august 2009

Lusi

Brumbassen skriver:

Først vil jeg gerne sige at jeg er STOR fan af "vores første barn" , syntes virkelig det rammer noget inde i mig, og om det så nogen gangen "kun" er den følelse af : Sådan skal VI bare ikke være når jeg har født, er der vel også ok.. Eller??

Jeg mener bare, at man lære af andre mennesker, også tager man det man  mener man kan bruge og prøver sig frem med det

Det virker åbenbart for kirsten og jens, at være sådan helt eksentriske og overskudsagtige, de virker på mig oprigtig lykkelige og i harmoni med sig selv og deres nye roller som at være forældre..
Deres måder at være på ligger dog mile vidt fra måden jeg selv er en kedelig grå onsdag, men sådan er vi jo så forskellige.. Og det må man gerne være

Angående Anja og Michael, så blev min kæreste virkelig irriteret på hende, og jeg fik blikket og besked om at jeg bare havde at give ham (min kæreste) Længere snor end Anja gav Michael..
Jeg er enig i at hun griber det forkert and, men kan også udemærket følge hende i hendes bekymringer..
Dog er det ingen hemmelighed at mænd, nogen gange er nogen meget primitive væsner (Som vi selvfølgelig elsker meget højt), og hvis man ikke roser dem for deres arbejde eller gøremål, mister de hurtig interessen og så står man med det HELE selv.. Og så skal vi sgu nok brokke hos

Min pointe er egentlig bare denne, at programet er et fantastisk program, og det virker bedst tænkeligt måde..!! Det for os til at snakke om det , der kommer "nye" seer til på sputnik og genudsendelser TV2 seer tal stiger og vi bliver underholdt i 30 min en kedelig tirsdag aften..
Alt i alt en ren win win situation

Knus Hender som OGSÅ glæder sig til at blive underholdt at De Unge Mødre Igen

Kunne ikke have sagt det bedre selv

Var netop dét der var min pointe, at vi lære af hinanden..
Er der så bare nogle der ikke kan eller vil forstå, men er vel ikke vores problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.