okay! jeg er egentlig lidt overrasket over alles reaktioner på hende Anja. ikke at jeg kunne finde på, at tale sådan til Søren - tror jeg da ikke! MEN hun har været rimelig alene om den graviditetstid med 12 uger på hospitalet, hvor kæresten ikke har kunnet være der sammen med hende, så hun er blevet vant til at det er hende og kun hende, der har fået info af læger, sygeplejersker osv osv. Da hun er indlagt med Charlie bagefter, er hun igen meget alene om det - og selvom hendes kæreste gerne VIL når de så kommer hjem, så må man altså stadig huske, at hun har været temmelig meget alene om tingene. OGSÅ selvom det ikke var fordi Michael ville have det sådan.
nej men...jeg syntes da også hun var frygtelig hys med at beskytte drengen, men jeg kunne da levende forestille mig, at man let kunne blive sådan, når man har haft frygten for at miste sit barn SÅ tæt ind på livet over SÅ lang en periode, som de har.
jeg blev meget meget mere foruroliget da Kirsten sagde, i det afsnit hvor hun skulle føde, at hun ikke skulle vise hvor ondt det gjorde, for hendes kæreste var ikke sådan en der følte medlidenhed og så endte hun med at føde i dyb tavshed. ikke at man ikke sagtens kan det, MEN hvis hun ligefrem bider smerten i sig for HANS skyld, så syns jeg dæleme det er trist!
jeg var nu bare glad for at vi slap for at høre på miamerie i de to sidste afsnit, for hun skulle da godt nok have et gok i låget!
Anmeld