Mit første barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lykke86 skriver:

jep har lige googlet det..

Sæson 2 afsnit 9

Hm - synes ikke det virker - får en masse blogs frem i stedet.

Bare google eller Sputnik??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Lusi

Rosa skriver:

Altså havnede inde på sputnik.dk..
Har aldrig brugt det at se tv på nettet, så fatter minus af det, men trykkede på billedet fra afsnittet og så gik den ind på betalingssiden..

Anmeld

11. august 2009

Lusi

Lykke86 skriver:

Altså havnede inde på sputnik.dk..
Har aldrig brugt det at se tv på nettet, så fatter minus af det, men trykkede på billedet fra afsnittet og så gik den ind på betalingssiden..

skulle gerne være linket til siden jeg var inde på

http://sputnik-dyn.tv2.dk/series/126/

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sådan - så er jeg blevet sputnik-bruger   Kommer aldrig i seng i aften

Anmeld

11. august 2009

Lusi

Rosa skriver:

Virker linket?
Hvis det gør så skal du ikke vælge de to store billeder, men nummer to, af de små..
Som sagt før, afsnit 9.

Anmeld

11. august 2009

Lusi

Rosa skriver:

Sådan - så er jeg blevet sputnik-bruger   Kommer aldrig i seng i aften

Ååårh farligt..

Og alt sammen min skyld  sorry

Anmeld

11. august 2009

NaFe

Åhhh gud kunne næste  ik holde ud a se det....syntes bare det er så ledt over for hende kæreste. Hvorfor dælen har hun valgt ham så far så?? Hun tager jo total glæden fra den nybagte far, det kan man jo se... Og det hun sagde, lige nu havde hun kun kærlighed til sin søn, O.M.G....Det må da være forfærdeligt a høre for ham...Håber virkelig hun får en dårlig smag i munden vis hun ser det program.... skide synd for den far altså...

Anmeld

11. august 2009

LineD

Caroline86 skriver:

hun er nemlig bare en RIGTIG strigle..øv bliver så vred!!
Hun har en dejlig far til det barn, som helt vildt gerne vil den fantastiske lille dreng..så skal han sgu også have lov! ellers kan hun sgu få en af de mænd der ikke gider alligevel...øv, siger jeg bare!!

Evigt enig!

Anmeld

11. august 2009

oo

okay! jeg er egentlig lidt overrasket over alles reaktioner på hende Anja. ikke at jeg kunne finde på, at tale sådan til Søren - tror jeg da ikke! MEN hun har været rimelig alene om den graviditetstid med 12 uger på hospitalet, hvor kæresten ikke har kunnet være der sammen med hende, så hun er blevet vant til at det er hende og kun hende, der har fået info af læger, sygeplejersker osv osv. Da hun er indlagt med Charlie bagefter, er hun igen meget alene om det - og selvom hendes kæreste gerne VIL når de så kommer hjem, så må man altså stadig huske, at hun har været temmelig meget alene om tingene. OGSÅ selvom det ikke var fordi Michael ville have det sådan.
nej men...jeg syntes da også hun var frygtelig hys med at beskytte drengen, men jeg kunne da levende forestille mig, at man let kunne blive sådan, når man har haft frygten for at miste sit barn SÅ tæt ind på livet over SÅ lang en periode, som de har.

jeg blev meget meget mere foruroliget da Kirsten sagde, i det afsnit hvor hun skulle føde, at hun ikke skulle vise hvor ondt det gjorde, for hendes kæreste var ikke sådan en der følte medlidenhed og så endte hun med at føde i dyb tavshed. ikke at man ikke sagtens kan det, MEN hvis hun ligefrem bider smerten i sig for HANS skyld, så syns jeg dæleme det er trist!

jeg var nu bare glad for at vi slap for at høre på miamerie i de to sidste afsnit, for hun skulle da godt nok have et gok i låget!

Anmeld

11. august 2009

Trolde_mor

Har kun se de første afsnit desværre.. Har ikke haft mulighed for at se det. Men nu hvor jeg ved det er på sputnik, skal alle afsnit da ses....

Michael kendte jeg for få år tilbage, og han er simpelthen guld værd. Han er en super far hvis han ellers får lov til det. Han er meget ansvarsfuld, og vil behandle Charlie som var han en pris (er han jo også - nemlig deres prins)

Kan godt forstå Anja, er bekymret for hendes søn når han nu er født for tidlig osv. Men hun burde kende Michael godt nok til at vide at han vil passe rigtig godt på ham, og straks ringe til hende eller hans forældre så snart der er noget han er i tvivl om..

Håber hun med tiden vil lærer at stole lidt mere på ham, og se Michael som han er, en voksen, ansvarsfuld og god far..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.