hjælp hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

Anonym trådstarter

Christinahr skriver:

Jamen jeg kan bare slet ikke forstå det ikke kan lade sig gøre. Hvad er jeres fælles indkomst efter skat? Hvad er jeres faste udgifter og hvad er ejres faste udgifter? Hvilken by bor i i?

Vi er også blevet afvist i mange banker. I disse tider tager de ikke hvem som helst ind og det er selvom vi har et rådighedsbeløb på 8000 kr hver måned når alt er betalt.

Vi har virkelig prøvet ALT, der er ingen bank der gider låne os penge, vi har også prøvet at låne på nettet, men det lykkedes desværre ikke.

Vi har udgifter til ca 12000 kr om måneden + det vi betaler til huser så har vi ca 2000 kr andet.

Vi bor i en mindre by men lejlighederne er pisse dyre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg tror at det ano mener, er at brorens kone ikke laver noget som helst derhjemme. det er vidst ikke svigerforældrene hun brokker sig over, men altså svogerens kone, som er doven og aber efter alting, og taler grimt til ano...

Tusind tak for at du forstår hvad jeg mener. Jeg mener slet ikke og noget ondt ment ang min svigerforældre men om min svoger og hans kone...

Anmeld

12. august 2009

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja kunne godt se det var dem hun mente.

Min kommentar var mere til hendes aflsuttende sætning om at " de vil gøre alt for dem, men når det gælder os så er de kolde i røven over alt"

Jeg kan sagtens se at det er en skidt situation at stå i og ved slet ikke hvad jeg selv ville gøre i en lignende situation.

Jamen det er rigtig det jeg siger for, for dem gøre det alt, men når svigerforældrene har brug for noget så får de ALDRIG hjælp fra dem, det skal altid være mig og min mand, så kan man også forvente at de vil hjælpe os når vi har brug for det. men de gøre det ikke. Det syntes jeg ikke at det er fair...

Anmeld

12. august 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Altså jeg synes godtnok også det lyder helt latterligt at I skal tyvinges som to voksne mennesker med en baby til at bo under tag med et andet par OG svigerforældrene   Der MÅ simpelthen findes en eller anden løsning!!! Undskyld jeg siger det, men det andet er da for usselt!! Og når der ovenikøbet er rigtig dårlig stemning der hvor I bor - det kan ikke være sundt for nogen. Jeg ville da mene kommunen SKAL kunne hjælpe jer - alt er da bedre end det der!

Al mulig held og lykke til jer!!!

Jeg syntes at det er pisse hårdt at bo her, ville gøre alt for at vi kan flytte, men det har vi desværre ingen mulighed for da vi har prøvet alt, kommunen kan kun hjælpe os med 300 kr om mdr. desværre.

Anmeld

12. august 2009

Isabels-mor

tænkte på om i kan skære ned på jeres faste udgifter? for lyder helt vildt a det ligger på 12000 kr..
for her hjemme ligger det på ca 9000 kr, så er alt oss betalt ind til, og vi har en lejlighed på 82 m2 godt nok en 2 værelse.. men sys det er helt vild med jer.. Betaler du også ind på din mands lån?
Kan i ikk få en meget lille lejlighed, er sikkert nok blevet forslået en gang. og så boligstøtte ?!

Anmeld

12. august 2009

Anonym trådstarter

Mandal skriver:

tænkte på om i kan skære ned på jeres faste udgifter? for lyder helt vildt a det ligger på 12000 kr..
for her hjemme ligger det på ca 9000 kr, så er alt oss betalt ind til, og vi har en lejlighed på 82 m2 godt nok en 2 værelse.. men sys det er helt vild med jer.. Betaler du også ind på din mands lån?
Kan i ikk få en meget lille lejlighed, er sikkert nok blevet forslået en gang. og så boligstøtte ?!

Det har vi desværre ingen mulighed til, da det er gæld vi skal give 12000 kr til, for han har gæld mange steder, det er derfor at det er latterligt at banken ikke vil samle gæld på et sted så kunne vi sagtens flytte.
Min mands løn går til alt det gæld og noget fra min løn.

Vi har prøvet at søge om 1 værelses lejlighed men man må ikke bo der 3 personer

Anmeld

12. august 2009

Isabels-mor

Anonym skriver:

Det har vi desværre ingen mulighed til, da det er gæld vi skal give 12000 kr til, for han har gæld mange steder, det er derfor at det er latterligt at banken ikke vil samle gæld på et sted så kunne vi sagtens flytte.
Min mands løn går til alt det gæld og noget fra min løn.

Vi har prøvet at søge om 1 værelses lejlighed men man må ikke bo der 3 personer

har i hørt banken om de så vil samle noget af gælden? for kan ikk passe i skal betale så meget ind til gælden alene.. og det lyder lidt til a den ikke forsvinder forløblig..
må man ik det? troede jeg faktisk godt man måtte

Anmeld

12. august 2009

Anonym trådstarter

Mandal skriver:

har i hørt banken om de så vil samle noget af gælden? for kan ikk passe i skal betale så meget ind til gælden alene.. og det lyder lidt til a den ikke forsvinder forløblig..
må man ik det? troede jeg faktisk godt man måtte

vi har prøvet alle banker men ingen gider at tager vores gæld.

nej desværre. det sagde boligforeningen til os

Anmeld

12. august 2009

Trolde_mor

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så undskyld hvis jeg blot gentager nogle af de andre.
Men umiddelbart vil jeg foreslå at i tager på kommunen og snakker med jeres sagsbehandler. Han/hun vil kunne tilbyde jer indskud på en lejlighed.
Nu ved jeg jo ikke hvor stor jeres indtægt er om måneden og om i begge arbejder. Men du skriver på et tidspunkt at i også betaler til huset? Er det svigerforældrene i betaler til for at bo der?
For i det tilfælde burde i kunne betale de penge til en lille lejlighed. En boligstøtte vil ligeledes være jer en stor hjælp (som også andre har skrevet) Den har jeg oplevet kunne betale op til halvdelen af ens husleje.
Kommunen tror jeg ligeledes vil se på situationen fra en anden vinkel. Hvordan jeres situation påvirker jer og ikke mindst jeres datter.
Hvilket jo spiller en stor rolle.

Håber det kunne hjælpe lidt.

Anmeld

12. august 2009

Christinahr

Anonym skriver:

Vi har virkelig prøvet ALT, der er ingen bank der gider låne os penge, vi har også prøvet at låne på nettet, men det lykkedes desværre ikke.

Vi har udgifter til ca 12000 kr om måneden + det vi betaler til huser så har vi ca 2000 kr andet.

Vi bor i en mindre by men lejlighederne er pisse dyre.

Det er jo heller ikke løsningen at låne flere penge. Men den kan lade sig gøre.... der er ingen der får lov at bo på gaden med mindre man selv vælger det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.