Jamen jeg står i den situation hvor jeg bor sammen med min svigerfamilie, dvs, svigermor, svigerfar,svigerbror og hans kone og barn. Grunden til det er at vi har ikke råd til at bo selv.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg kan bare SLET ikke med min mands brors kone, for det første hun efteraber alt efter os, f.eks. hun har købt alt det samme tøj til sin lille datter ligesim vi har købt til vores, alle de ting der skal gøres i huset så skal jeg ordne det. (Da svigerforældrene ikke har det så godt) så står det altid mellem mig og hende, det er ikke fair at jeg skal altid gøre alt. Jeg har da også en lille spædbarn jeg skal passe ligesom hende.
Men de fatter det bare ikke. De klager hele tiden at de er trætte for de sover ikke om natten, men de er sku selv uden om det, de har lært pigebarnet at sove om dagen så hun er helt frisk om natten.
Det andet er mine svigerforældre gøre så meget forskel på min datter og deres, man er ikke i tvivl hvem der er deres ynglig (Staves?) pige, de vil gøre alt for dem, men når det gælder os så er de kolde i røven over alt. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere.
Anmeld