Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Shit  Har i ønsket tidligere åbningstider da han blev skrevet op? For i så fald ville jeg ringe til dp kontoret og fortælle dem at det tidspunkt i har skrevet på altså ikke er irrelevant! 

Har dp'en børn der bliver henter meget sent siden hun først åbner kl 7? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Jeg ville snakke med hende om det, men vidste I ikke åbningstiderne da I fik pladsen?

Og så måske finde en reservebedste eller en veninde, der kan hjælpe om morgenen.

Ellers er der jo vuggestue.

Der er ikke nogen pladser i hverken vuggestue eller dagpleje. Der er under to uger til jeg skal starte så det kan ikke nåes.
Og jo vidste godt hvornår vores dagpleje åbnet men viste ikke med tiderne i praktikken har jeg jo ikke fået af vide og min veninde sagde de var fleksible med man kan møde senere. men det var de ikke.

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Francisca skriver:

Hvad er det for en uddannelse du starter på?
Det er selvfølgelig noget møg i begge møder så tidligt.
Men det jo normalt at dagpleje/vuggestue først åbner kl.7

Social og sundhedshjælperen.

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Shit  Har i ønsket tidligere åbningstider da han blev skrevet op? For i så fald ville jeg ringe til dp kontoret og fortælle dem at det tidspunkt i har skrevet på altså ikke er irrelevant! 

Har dp'en børn der bliver henter meget sent siden hun først åbner kl 7? 

Vi havde skrevet fra klokken syv da vi tænkte det var fint nok.

Anmeld

14. april 2014

Francisca

MiichellaMalou skriver:

Kan du ikke prøve at forklare dem at Det er helt umuligt for dig at møde kl.7! Men du kan møde 7.30?

Anmeld

14. april 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Og I møder kl.7 hver dag?
Det tror jeg sku ikke min søster gør, og hun går på social og sundshedskolen(tror jeg det hedder) på Bornholm.

Anmeld

14. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MiichellaMalou skriver:

Vi havde skrevet fra klokken syv da vi tænkte det var fint nok.

Eeeeij noget pis! Og dp kan ikke rykke tiden med så meget som et lille kvarter? 

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Francisca skriver:

Kan du ikke prøve at forklare dem at Det er helt umuligt for dig at møde kl.7! Men du kan møde 7.30?

Sagde jeg også.
Og hun sagde bare hvis du ikke kan møde her klokken 07.00 kan du ikke få en kontrakt her

Anmeld

14. april 2014

Sujan

Da jeg stod i et lignende problem snakkede jeg med pladsanvisningen.. Hvis de kunne få noget på skrift angående vores mødetider skulle de finde en anden plads til os... Det ville være rigtig hårdt at flytte vores datter og endte faktisk med at dagplejen vi havde fik rykket hendes åbningstider så vi kunne nå det

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Og I møder kl.7 hver dag?
Det tror jeg sku ikke min søster gør, og hun går på social og sundshedskolen(tror jeg det hedder) på Bornholm.

Det er i praktikken ikke på skolen. Det er kun praktikken der er et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.