Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Eeeeij noget pis! Og dp kan ikke rykke tiden med så meget som et lille kvarter? 

Et kvarter ville ikke hjælpe. Da det tager mig en halv time og komme derud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Sujan skriver:

Da jeg stod i et lignende problem snakkede jeg med pladsanvisningen.. Hvis de kunne få noget på skrift angående vores mødetider skulle de finde en anden plads til os... Det ville være rigtig hårdt at flytte vores datter og endte faktisk med at dagplejen vi havde fik rykket hendes åbningstider så vi kunne nå det

Har prøvet at snakke med dem. Det kunne ikke lade sig gøre desværre

Anmeld

14. april 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Der er ikke nogen pladser i hverken vuggestue eller dagpleje. Der er under to uger til jeg skal starte så det kan ikke nåes.
Og jo vidste godt hvornår vores dagpleje åbnet men viste ikke med tiderne i praktikken har jeg jo ikke fået af vide og min veninde sagde de var fleksible med man kan møde senere. men det var de ikke.

Ja så har I været uheldige, men det er jo sådan nogen ting man skal vide. Men det er svært at gøre noget ved det nu, og I er nød til at finde en der kan komme hjem til jer hver dag før kl.7. (Ved ikke hvor let det bliver)

Men I har skrevet kl.7, når du skal møde kl.7 eller havde du ikke fået dine skoletider på det tidspunkt?? Jeg synes dog det er vildt at I skal møde kl.7 hver dag. Har aldrig hørt om skole der starter så tidligt`..

Anmeld

14. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MiichellaMalou skriver:

Et kvarter ville ikke hjælpe. Da det tager mig en halv time og komme derud

Ej det er godt nok en lorte situation  

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Ja så har I været uheldige, men det er jo sådan nogen ting man skal vide. Men det er svært at gøre noget ved det nu, og I er nød til at finde en der kan komme hjem til jer hver dag før kl.7. (Ved ikke hvor let det bliver)

Men I har skrevet kl.7, når du skal møde kl.7 eller havde du ikke fået dine skoletider på det tidspunkt?? Jeg synes dog det er vildt at I skal møde kl.7 hver dag. Har aldrig hørt om skole der starter så tidligt`..

Det er i praktikken vi møder klokken syv. Og der havde jeg ingen anelser om møde tider. Så har ikke kunne gøre noget på det punkt overhovedet.
Selve skoletiden er intet problem med at aflevere der møder vi først 08.15.

Det er udelukkende praktikken som er problemet

Anmeld

14. april 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Det er i praktikken ikke på skolen. Det er kun praktikken der er et problem

Men stadigvæk?? Syv hver eneste dag? Hvad er det for en praktik? I en praktik skal man prøve alle tider og ting..

Hvis det er en vs/bh skal du have morgen, eftermiddag og lukkevagter.

Hvis det er en døgninstutionsion, skal du have dag/aftenvagter(nat får man vist ik)

og så videre. Det er jo ligesom det der er pointen ved praktik at man lære hvordan arbejdet er.

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

Ej det er godt nok en lorte situation  

Meget og har endda ringet og sagt jeg ikke skal have kontanthjælp mere

Anmeld

14. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har du prøvet at snakke med din studievejleder? Måske kunne man nå at finde en anden praktikplads med lidt andre mødetider eller noget? 

Anmeld

14. april 2014

Francisca

MiichellaMalou skriver:

Sagde jeg også.
Og hun sagde bare hvis du ikke kan møde her klokken 07.00 kan du ikke få en kontrakt her

Kan du finde et andet praktik sted så?

Anmeld

14. april 2014

1990h

MiichellaMalou skriver:

Sagen er den at jeg starter på uddannelse her 2 maj ikke nok med vi havde lidt problemer med hensyn til dagpleje med at kører ind. Den fik vi løst.

Nu kommer det problem vi slet ikke kan løse på nogen måde,
Vores dagpleje åbner klokken 07.00 og jeg skal møde klokken 07.00, og praktikstedet er ikke til at hug eller stik i, min kæreste møder halv syv så han kan heller ikke aflevere da han ikke kan rykke sine tider heller, kan heller få plads andre steder til min søn.
Bedsteforældre kan heller ikke aflevere.

Så har i nogen gode råd tror det var det hele og undskyld det er så rodet

vores åbner halv syv..det altså det jeg oftes hører..har du ringet og spurgt dp om tiderne kan laves om?.nogle gange kan de jo godt ændre tiderne efter forældrenes behov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.