Søndag, hvad laver i/du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

EAF

Aalborg_Pigen skriver:

Søndag, søndag, søndag

Hvad laver i/du på sådan en søndag? 

Jeg har vasket tøj, puder osv., og ryddet lidt op. De sædvanlige weekends sysler, som jeg altid syntes hober sig op indtil weekenden. Men sådan er det jo

Ellers er jeg igang med at lave min fagprøve... Så prøver at holde mig i gang med kaffe. Da jeg hellere vil lave ALT muligt andet.. Men nu er der snart en ende på det.. 

Ellers har jeg lavet dej til vafler, som vi skal have senere.. 

GOD WEEKEND! 

Her er den gået med at mand og søn har været udenfor og jeg har så støvsuget førstesalen, vasket tøj og redt seng. Så har jeg været ude at kigge på de to lege med deres nybyggede sværd og deres indbyrdes ridderkampe i gårdspladsen, så blev det middagstid og jeg fik en lur efter frokosten og sov til 16. Min mand fik en lur på en halv time imens sønnike lå og så Peter Pan på IPad ved siden af mig og så tog de afsted sammen med hunden op på jagten og har været udenfor indtil for en halv time siden hvor sønnike kom ind igen og manden tager sig af gårdspladsen med havetraktoren og hunden. Vi var til familietamtam igår så dagen skulle ikke gå med så meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg startede dagen med at får.ordnet.det sidste vasketøj, jeg ikke nåede i går, også så har vi været henne hos en veninde med to børn på samme alder som mine.
Nu.er jwg ved at lave mad, mens jeg bager brød til i morgen til morgenmad og madpakker

Anmeld

23. marts 2014

fo82

Lige nu ligger vi og slapper af og venter på at resterne af pulled pork varmer i ovnen.

weekenden har stået på opgravning af olietank, alm sysler og så er vi lige kommet hjem fra en gyser af en fodboldkamp Sønderjyske -AaB - 3-2 til Sønderjyske så vi fejrer med bland selvslik senere :-P

Anmeld

23. marts 2014

lucas<3

Aalborg_Pigen skriver:

Det er en god serie  

Håber ikke det er noget alvorligt hun er på sygehuset for ..

Hun blev indlagt i onsdags, hun taber blod, men de kan ikke finde ud a hvor henne fra. 

Så hun skal undersøges i tarmen og se om det er derfra.. :/ rigtig øv de ikk de ikk kan finde ud a det. 

Så nu får hun blod.. :/

Anmeld

23. marts 2014

Frk.S

Tillykke med manden

Så må du lige slappe lidt af. God weekend

Tak.

Det fik jeg også gjort - og også sovet lidt. SKØNT.
Da de så kom ind igen, havde jeg meget mere overskud - og sad på stuegulvet sammen med Freja og legede med LEGO - lige i solen. Det var SÅ hyggeligt.

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

SummaSummarum skriver:

Her er den gået med at mand og søn har været udenfor og jeg har så støvsuget førstesalen, vasket tøj og redt seng. Så har jeg været ude at kigge på de to lege med deres nybyggede sværd og deres indbyrdes ridderkampe i gårdspladsen, så blev det middagstid og jeg fik en lur efter frokosten og sov til 16. Min mand fik en lur på en halv time imens sønnike lå og så Peter Pan på IPad ved siden af mig og så tog de afsted sammen med hunden op på jagten og har været udenfor indtil for en halv time siden hvor sønnike kom ind igen og manden tager sig af gårdspladsen med havetraktoren og hunden. Vi var til familietamtam igår så dagen skulle ikke gå med så meget. 

Lyder som en dejlig dag

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

lucas<3 skriver:

Hun blev indlagt i onsdags, hun taber blod, men de kan ikke finde ud a hvor henne fra. 

Så hun skal undersøges i tarmen og se om det er derfra.. :/ rigtig øv de ikk de ikk kan finde ud a det. 

Så nu får hun blod.. :/

Ej hvor øv!! Håber de finder ud af det. God bedring til hende

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

fo82 skriver:

Lige nu ligger vi og slapper af og venter på at resterne af pulled pork varmer i ovnen.

weekenden har stået på opgravning af olietank, alm sysler og så er vi lige kommet hjem fra en gyser af en fodboldkamp Sønderjyske -AaB - 3-2 til Sønderjyske så vi fejrer med bland selvslik senere :-P

Uhmmm det smager også godt så kan jeg næsten regne ud hvem du holder med

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

PT skriver:

Jeg startede dagen med at får.ordnet.det sidste vasketøj, jeg ikke nåede i går, også så har vi været henne hos en veninde med to børn på samme alder som mine.
Nu.er jwg ved at lave mad, mens jeg bager brød til i morgen til morgenmad og madpakker

Lyder som en dejlig søndag

Anmeld

23. marts 2014

lucas<3

Aalborg_Pigen skriver:

Ej hvor øv!! Håber de finder ud af det. God bedring til hende

ja håber vi godt nok os, og Tark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.