Søndag, hvad laver i/du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

lucas<3

Aalborg_Pigen skriver:

Ej hvor øv!! Håber de finder ud af det. God bedring til hende

ja håber vi godt nok os, og Tark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Muffin_girl

Billemyre skriver:

I morges stod den på svømmehalstur med min mor (det gør vi hver søndag) - dejligt!

Derefter kom jeg hjem og måtte smide et kludetæppe i vaskemaskinen, efter en mindre oversvømmelse på badeværelset
Så ordnede jeg køkken, bryggede mig en kande te og satte mig i sofaen med computeren for at 'researche'
Min veninde, som er uddannet skuespiller, og jeg er ved at starte et projekt op, hvor vi tilbyder workshops i sang og skuespil, så jeg skulle lige på udkig efter idéer og gode råd.
(Og så snakkede selvsamme veninde og jeg i telefon i to timer og tre kvarter om hvordan det hele skal forløbe )

Nu står den på rettelse af en skriftlig opgave, som skal være færdig idag, og i aften skal manden og jeg spise ude

Jeg havde egentlig også en drøm om at få sorteret aaaalt mit tøj og sætte en masse af det til salg/smide det til genbrug - men realistisk set, må jeg nok vente til en anden dag.

God dag derude, folkens

Lyder som en dejlig dag.

Sikke mange spændende projekter du har gang i

God søndag

Anmeld

23. marts 2014

Cat93

Aalborg_Pigen skriver:

Ja det der rengøring og lektier osv tager ens tid.. Pyha skamme sig

Ja rengøring tager tid men det er så rart når det er gjort

Anmeld

23. marts 2014

fo82

Aalborg_Pigen skriver:

Uhmmm det smager også godt så kan jeg næsten regne ud hvem du holder med

Man er vel farvet af manden ;-) og de gjorde det dæleme godt så det var fortjent :-) det skal siges at det kun er 3. Gang jeg er med - men man bliver sgu helt grebet af det :-P

ja det er ren guf :-) og nemt at lave :-)

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har arbejdet hele weekenden, så har ik lavet så meget her hjemme. I dag hed vagten fra kl 10-18. Det vil sige jeg kørte hjemmefra kl 9. Mødte ind på arbejde og lavde brunch til alle mine dejlige bruger. Har hygget med dem, lavet aftensmad til 14 mennesker, og kørt så hjem kl 18, da de sku til at spise. Nåde lige hjem til kl 19, hvor jeg puttede mine dejlige piger, som bare har hygget med faren, og lavet påskepynt og gæggebreve i lange baner. 

Nu vil jeg ordne mine negle, inden jeg går i seng. GAB JEG ER TRÆT! X

Anmeld

23. marts 2014

Pcokate

Aalborg_Pigen skriver:

Søndag, søndag, søndag

Hvad laver i/du på sådan en søndag? 

Jeg har vasket tøj, puder osv., og ryddet lidt op. De sædvanlige weekends sysler, som jeg altid syntes hober sig op indtil weekenden. Men sådan er det jo

Ellers er jeg igang med at lave min fagprøve... Så prøver at holde mig i gang med kaffe. Da jeg hellere vil lave ALT muligt andet.. Men nu er der snart en ende på det.. 

Ellers har jeg lavet dej til vafler, som vi skal have senere.. 

GOD WEEKEND! 

Fødselsdagsfest hele dagen

Anmeld

24. marts 2014

Muffin_girl

fo82 skriver:

Man er vel farvet af manden ;-) og de gjorde det dæleme godt så det var fortjent :-) det skal siges at det kun er 3. Gang jeg er med - men man bliver sgu helt grebet af det :-P

ja det er ren guf :-) og nemt at lave :-)

Ja det kender jeg alt for godt Sådan er det også her..  

Så kan afsløre jeg ikke holder med A A B, selvom jeg er fra Aalborg.

Ja det smager MEGA godt

Anmeld

24. marts 2014

Muffin_girl

Pcokate skriver:

Fødselsdagsfest hele dagen

Tillykke med fødselsdagen, hvis det er dig Ellers tillykke til vedkommende

Anmeld

24. marts 2014

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Jeg har arbejdet hele weekenden, så har ik lavet så meget her hjemme. I dag hed vagten fra kl 10-18. Det vil sige jeg kørte hjemmefra kl 9. Mødte ind på arbejde og lavde brunch til alle mine dejlige bruger. Har hygget med dem, lavet aftensmad til 14 mennesker, og kørt så hjem kl 18, da de sku til at spise. Nåde lige hjem til kl 19, hvor jeg puttede mine dejlige piger, som bare har hygget med faren, og lavet påskepynt og gæggebreve i lange baner. 

Nu vil jeg ordne mine negle, inden jeg går i seng. GAB JEG ER TRÆT! X

Hold da op en dag du har haft på job.. Du har dælme da været effektiv. 

Er du social/sundhedsmedhjælper? Eller laver du mad ?

Anmeld

24. marts 2014

fo82

Aalborg_Pigen skriver:

Ja det kender jeg alt for godt Sådan er det også her..  

Så kan afsløre jeg ikke holder med A A B, selvom jeg er fra Aalborg.

Ja det smager MEGA godt

Hehe min kollega holder med AaB - behøver jeg stille alle hans dårlige undskyldninger op? :-D

dammit - du mindede mig lige om at jeg har glemt at tage op til aftensmad i dag :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.