Søndag, hvad laver i/du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.687 visninger
64 svar
20 synes godt om
23. marts 2014

Muffin_girl

Søndag, søndag, søndag

Hvad laver i/du på sådan en søndag? 

Jeg har vasket tøj, puder osv., og ryddet lidt op. De sædvanlige weekends sysler, som jeg altid syntes hober sig op indtil weekenden. Men sådan er det jo

Ellers er jeg igang med at lave min fagprøve... Så prøver at holde mig i gang med kaffe. Da jeg hellere vil lave ALT muligt andet.. Men nu er der snart en ende på det.. 

Ellers har jeg lavet dej til vafler, som vi skal have senere.. 

GOD WEEKEND! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Cirkus1900

Normalt vil jeg bage boller, vaske tøj, ordre lidt, måske en gryderet så man har til starte på ugen, ja prøve at gøre alt lidt nemmere, men lige nu er sofa hygger og Intet bliver ordnet, for han lige sagt farvel til min farfar som døde til morgen, så orker ikke en dyt. Men en gå tur bliver det nok til, der er jo nogle kids som skal af med noget krudt

men go søndag der ude

Anmeld

23. marts 2014

Anonymo

Aalborg_Pigen skriver:

Søndag, søndag, søndag

Jeg har vasket tøj, puder osv., og ryddet lidt op. De sædvanlige weekends sysler, som jeg altid syntes hober sig op indtil weekenden. Men sådan er det jo

Ellers er jeg igang med at lave min fagprøve... Så prøver at holde mig i gang med kaffe. Da jeg hellere vil lave ALT muligt andet.. Men nu er der snart en ende på det.. 

GOD WEEKEND! 

Det lyder altså hyggeligt med de vafler

Jeg har vaske dag i dag, ellers er det mandens sidste barselsdag så vi skal bare hygge

Anmeld

23. marts 2014

cecilie1984

Aalborg_Pigen skriver:

Søndag, søndag, søndag

GOD WEEKEND! 

lige nu sofa hygger jeg

den store er ved bedstemor og morfar og den lille sover. Henter hende dog inden så længe

kl 15 skal manden på arbejde til kl 21 så den står bare på råhygge med pigerne og afslapning i aften alene når pigerne er puttet.

og ja har også vaffel dej i køleskabet vi skal have senere

Anmeld

23. marts 2014

twinny

Her har vi været en tur ude og vandre og lege ved valløslot. Nu sover Celino og Gabriel spiser. Når Celino vågner, tager vi ind og henter et nyt sofabord. Også skal vi ud og lege lidt. Spille noget fodbold og hygge.

Selvfølgelig et billede fra vores formiddagstur. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

Cirkus1900 skriver:

Normalt vil jeg bage boller, vaske tøj, ordre lidt, måske en gryderet så man har til starte på ugen, ja prøve at gøre alt lidt nemmere, men lige nu er sofa hygger og Intet bliver ordnet, for han lige sagt farvel til min farfar som døde til morgen, så orker ikke en dyt. Men en gå tur bliver det nok til, der er jo nogle kids som skal af med noget krudt

men go søndag der ude

Jeg er da ked af dit tab. Det er aldrig sjovt  

Så har du fortjent at slappe af og lave ingenting. 

Anmeld

23. marts 2014

Masig

Her har den stået på hygge ved morgenbordet, spinning for mit vedkommende, mens far og søn legede i haven. 

Nu er far taget til fodbold, drengen sover til middag og jeg går rundt og hygger mig med lidt oprydning og rengøring, overvejer at lave nogle musliboller så der er til madpakken de næste par dage...

Og så skal vi ud på en hyggelig gåtur med hunden når drengen vågner... 

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

Norit skriver:

Det lyder altså hyggeligt med de vafler

Jeg har vaske dag i dag, ellers er det mandens sidste barselsdag så vi skal bare hygge

Jeg elsker vafler  

Ja alt det vasketøj der bare hober sig op! 

God søndag

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

cecilie1984 skriver:

lige nu sofa hygger jeg

den store er ved bedstemor og morfar og den lille sover. Henter hende dog inden så længe

kl 15 skal manden på arbejde til kl 21 så den står bare på råhygge med pigerne og afslapning i aften alene når pigerne er puttet.

og ja har også vaffel dej i køleskabet vi skal have senere

Lyder som en dejlig søndag  

Uhmmm ja vafler er gode  

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

twinny skriver:

Her har vi været en tur ude og vandre og lege ved valløslot. Nu sover Celino og Gabriel spiser. Når Celino vågner, tager vi ind og henter et nyt sofabord. Også skal vi ud og lege lidt. Spille noget fodbold og hygge.

Selvfølgelig et billede fra vores formiddagstur. 

Det lyder som en dejlig søndag !  

Og sikke et lækkert billede.. God søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.