Søndag, hvad laver i/du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Muffin_girl

Masig skriver:

Her har den stået på hygge ved morgenbordet, spinning for mit vedkommende, mens far og søn legede i haven. 

Nu er far taget til fodbold, drengen sover til middag og jeg går rundt og hygger mig med lidt oprydning og rengøring, overvejer at lave nogle musliboller så der er til madpakken de næste par dage...

Og så skal vi ud på en hyggelig gåtur med hunden når drengen vågner... 

Det lyder som en dejlig søndag  

Uhmm musliboller. Deler du en opskrift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Aalborg_Pigen skriver:

Søndag, søndag, søndag

Hvad laver i/du på sådan en søndag? 

Jeg har vasket tøj, puder osv., og ryddet lidt op. De sædvanlige weekends sysler, som jeg altid syntes hober sig op indtil weekenden. Men sådan er det jo

Ellers er jeg igang med at lave min fagprøve... Så prøver at holde mig i gang med kaffe. Da jeg hellere vil lave ALT muligt andet.. Men nu er der snart en ende på det.. 

Ellers har jeg lavet dej til vafler, som vi skal have senere.. 

GOD WEEKEND! 

Ordnet lidt huslige pligter og bagt boller. Så har jeg lige puttet en omgang hjemmelavet jordbæris i fryseren

Nu sover den yngste til middag og vi hygger med film og popcorn sammen med den store pige

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

Chrizta skriver:

Ordnet lidt huslige pligter og bagt boller. Så har jeg lige puttet en omgang hjemmelavet jordbæris i fryseren

Nu sover den yngste til middag og vi hygger med film og popcorn sammen med den store pige

Mums jordbær is.. Har du en god opskrift?

Anmeld

23. marts 2014

Clarasmor2010

Herhjemme har jeg fået vasket lidt tøj, pudset spejle, og gjort lidt rent. Datteren har sin kusine på besøg så de hygger på værelset også var vi en tur på Mac D og spise frokost �� senere kommer min mor til aftensmad, så skal nok snart have stegen ovnen ��

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

Clarasmor2010 skriver:

Herhjemme har jeg fået vasket lidt tøj, pudset spejle, og gjort lidt rent. Datteren har sin kusine på besøg så de hygger på værelset også var vi en tur på Mac D og spise frokost �� senere kommer min mor til aftensmad, så skal nok snart have stegen ovnen ��

Lyder som en dejlig dag  

Hvad for en steg skal i have?

Anmeld

23. marts 2014

Clarasmor2010

Aalborg_Pigen skriver:

Lyder som en dejlig dag  

Hvad for en steg skal i have?

Vi skal have sådan en okseculotte steg ting �� fandt den til 50kr så den måtte jeg altså købe ��

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

Clarasmor2010 skriver:

Vi skal have sådan en okseculotte steg ting �� fandt den til 50kr så den måtte jeg altså købe ��

Det er dælme billigt  

Velbekomme. 

Anmeld

23. marts 2014

lucas<3

Aalborg_Pigen skriver:

Søndag, søndag, søndag

Hvad laver i/du på sådan en søndag? 

Jeg har vasket tøj, puder osv., og ryddet lidt op. De sædvanlige weekends sysler, som jeg altid syntes hober sig op indtil weekenden. Men sådan er det jo

Ellers er jeg igang med at lave min fagprøve... Så prøver at holde mig i gang med kaffe. Da jeg hellere vil lave ALT muligt andet.. Men nu er der snart en ende på det.. 

Ellers har jeg lavet dej til vafler, som vi skal have senere.. 

GOD WEEKEND! 

Hej  

jeg ser 2900 happiness og venter på min dreng kommer hjem

Sener skal vi ud og besøge min mormor inden hun skal på sygehuset igen..

Anmeld

23. marts 2014

Bshizzle

Her hjemme går vi og renovere lidt i lejligheden  

Senere skal jeg hente min store søn hos hans Far og ellers tidligt i seng! 

Er SÅ træt i kroppen efter alt det arbejde (læs: mega mange trapper vi går op og ned af hele tiden!!) 

Anmeld

23. marts 2014

Savannah

Gør rent og laver overspringshandlinger :p det har hobet sig op de sidste to uger, der har bare ikke været tid men nu skal det gøres. Puha!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.