Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Masig skriver: Her har den stået på hygge ved morgenbordet, spinning for mit vedkommende, mens far og søn legede i haven. Nu er far taget til fodbold, drengen sover til middag og jeg går rundt og hygger mig med lidt oprydning og rengøring, overvejer at lave nogle musliboller så der er til madpakken de næste par dage... Og så skal vi ud på en hyggelig gåtur med hunden når drengen vågner...
Her har den stået på hygge ved morgenbordet, spinning for mit vedkommende, mens far og søn legede i haven.
Nu er far taget til fodbold, drengen sover til middag og jeg går rundt og hygger mig med lidt oprydning og rengøring, overvejer at lave nogle musliboller så der er til madpakken de næste par dage...
Og så skal vi ud på en hyggelig gåtur med hunden når drengen vågner...
Det lyder som en dejlig søndag
Uhmm musliboller. Deler du en opskrift?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aalborg_Pigen skriver: Søndag, søndag, søndag Hvad laver i/du på sådan en søndag? Jeg har vasket tøj, puder osv., og ryddet lidt op. De sædvanlige weekends sysler, som jeg altid syntes hober sig op indtil weekenden. Men sådan er det jo Ellers er jeg igang med at lave min fagprøve... Så prøver at holde mig i gang med kaffe. Da jeg hellere vil lave ALT muligt andet.. Men nu er der snart en ende på det.. Ellers har jeg lavet dej til vafler, som vi skal have senere.. GOD WEEKEND!
Søndag, søndag, søndag
Hvad laver i/du på sådan en søndag?
Jeg har vasket tøj, puder osv., og ryddet lidt op. De sædvanlige weekends sysler, som jeg altid syntes hober sig op indtil weekenden. Men sådan er det jo
Ellers er jeg igang med at lave min fagprøve... Så prøver at holde mig i gang med kaffe. Da jeg hellere vil lave ALT muligt andet.. Men nu er der snart en ende på det..
Ellers har jeg lavet dej til vafler, som vi skal have senere..
GOD WEEKEND!
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Chrizta skriver: Ordnet lidt huslige pligter og bagt boller. Så har jeg lige puttet en omgang hjemmelavet jordbæris i fryseren Nu sover den yngste til middag og vi hygger med film og popcorn sammen med den store pige
Ordnet lidt huslige pligter og bagt boller. Så har jeg lige puttet en omgang hjemmelavet jordbæris i fryseren Nu sover den yngste til middag og vi hygger med film og popcorn sammen med den store pige
Mums jordbær is.. Har du en god opskrift?
Herhjemme har jeg fået vasket lidt tøj, pudset spejle, og gjort lidt rent. Datteren har sin kusine på besøg så de hygger på værelset også var vi en tur på Mac D og spise frokost senere kommer min mor til aftensmad, så skal nok snart have stegen ovnen
Clarasmor2010 skriver: Herhjemme har jeg fået vasket lidt tøj, pudset spejle, og gjort lidt rent. Datteren har sin kusine på besøg så de hygger på værelset også var vi en tur på Mac D og spise frokost senere kommer min mor til aftensmad, så skal nok snart have stegen ovnen
Lyder som en dejlig dag
Hvad for en steg skal i have?
Aalborg_Pigen skriver: Lyder som en dejlig dag Hvad for en steg skal i have?
Vi skal have sådan en okseculotte steg ting fandt den til 50kr så den måtte jeg altså købe
Clarasmor2010 skriver: Vi skal have sådan en okseculotte steg ting fandt den til 50kr så den måtte jeg altså købe
Det er dælme billigt
Velbekomme.
Hej
jeg ser 2900 happiness og venter på min dreng kommer hjem
Sener skal vi ud og besøge min mormor inden hun skal på sygehuset igen..
Her hjemme går vi og renovere lidt i lejligheden
Senere skal jeg hente min store søn hos hans Far og ellers tidligt i seng!
Er SÅ træt i kroppen efter alt det arbejde (læs: mega mange trapper vi går op og ned af hele tiden!!)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128