Søndag, hvad laver i/du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Muffin_girl

Frk.S skriver:

Vi fejrede mandens fødselsdag i går, så vi havde huset fuld af gæster.

Det har vi gået og ryddet lidt op efter. Nu er manden gået med datteren ud i haven så jeg kunne slappe lidt af. Er begyndt at kunne mærke i både ryg og bækken at jeg er gravid hvis jeg står og går meget. Så måske jeg også lige powernapper den lidt imens de hygger ude (sover heller ikke så godt om natten for tiden).

Tillykke med manden

Så må du lige slappe lidt af. God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Muffin_girl

san skriver:

Har ordnet lidt vasketøj og lidt i hjemmet, været i haven og beskære vores buske og træer. Nu har vi lige været ude og handle, og så står den ellers på afslapning resten af søndagen, så meget at vi bestiller mad i aften god søndag til jer...

Take away er også godt, engang imellem God søndag

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

LinLin skriver:

Jeg er alene med mindstemanden (sådan er det hveranden weekend, da min mand altid arbejder i weekenderne og den store er delebarn ) vi har været ude at købe ind ogefterfølgende været på mcD - har en craving der hedder chili Cheese tops
Ellers har vi hygget med togbane, tegnefilm, tegnet og også lige leget gemmeleg
den store kommer hjem Om to timer og så hedder den smøre madpakker og lave aftensmad

MUMS chili cheese tops er bare så godt !!! Dem elsker jeg .. 

Bliver madpakkerne ikke slatne af at blive lavet så tidligt? 

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

Cat93 skriver:

Rengøring, lektier om lidt står den på træning og ellers bare afslapning :-)

Ja det der rengøring og lektier osv tager ens tid.. Pyha skamme sig

Anmeld

23. marts 2014

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Bassen og jeg er på vej hjem fra min får og lillesøster... vi har været til gymnastikopvisning :-) så skal vi spise ved min mor :-)

Sikke hyggeligt  

Anmeld

23. marts 2014

LinLin

Aalborg_Pigen skriver:

MUMS chili cheese tops er bare så godt !!! Dem elsker jeg .. 

Bliver madpakkerne ikke slatne af at blive lavet så tidligt? 

Nej de bliver smurt hver dag i forbindelse med aftensmad....

Anmeld

23. marts 2014

lineog4

Søndag, søndag, søndag

Hvad laver i/du på sådan en søndag? 

Jeg har vasket tøj, puder osv., og ryddet lidt op. De sædvanlige weekends sysler, som jeg altid syntes hober sig op indtil weekenden. Men sådan er det jo

Ellers er jeg igang med at lave min fagprøve... Så prøver at holde mig i gang med kaffe. Da jeg hellere vil lave ALT muligt andet.. Men nu er der snart en ende på det.. 

Ellers har jeg lavet dej til vafler, som vi skal have senere.. 

GOD WEEKEND! 

Er lige kommer hjem fra frivilligt arbejde hvor vi laver børnekulturarrangementer. I dag var det: nørd. Hvor vi lavede ballonbiler, legede med ispinde, legerobotter og sæbebobler. Datteren min var børnereporter og de andre drønede rundt og var mest glad for ballonbilen.

og er lidt reklame fra fastelavnsarrangementet, hvor min datter er Obelix og børnereporter. Det er lidt langt og til de nysgerrige kommer hun omkring i midten og så nogen gange frem ;-)

http://m.youtube.com/watch?v=CcRhDTRuM9w

Nu skal der forberedes madplan, arbejde og hvem ved måske når jeg lidt rengøring, da to af børnene er hos legekammerater....

fortsat god søndag

Anmeld

23. marts 2014

B&J

Handlet, lavet kage og 2 slags bolcher og ellers slappet af 

Anmeld

23. marts 2014

An&Jo

Vi har været ude hele dagen indtil nu.. Startede med at være i haven med ungerne, så tog vi en tur ud i noget der hedder fosdalen som er et skønt natursted, og så gik vi rundt der og så ellers hjem og lege i haven igen.. En søndag som vi helst vil have den.. Ellers er der vasket en smule tøj og ryddet op på ungernes værelser..

Anmeld

23. marts 2014

Billemyre

I morges stod den på svømmehalstur med min mor (det gør vi hver søndag) - dejligt!

Derefter kom jeg hjem og måtte smide et kludetæppe i vaskemaskinen, efter en mindre oversvømmelse på badeværelset
Så ordnede jeg køkken, bryggede mig en kande te og satte mig i sofaen med computeren for at 'researche'
Min veninde, som er uddannet skuespiller, og jeg er ved at starte et projekt op, hvor vi tilbyder workshops i sang og skuespil, så jeg skulle lige på udkig efter idéer og gode råd.
(Og så snakkede selvsamme veninde og jeg i telefon i to timer og tre kvarter om hvordan det hele skal forløbe )

Nu står den på rettelse af en skriftlig opgave, som skal være færdig idag, og i aften skal manden og jeg spise ude

Jeg havde egentlig også en drøm om at få sorteret aaaalt mit tøj og sætte en masse af det til salg/smide det til genbrug - men realistisk set, må jeg nok vente til en anden dag.

God dag derude, folkens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.