Første gang vi var ved jordmoder fik vi at vide at det ville være en super idé at dyrke noget motion sammen, så vi har været i svømmehallen næsten hver søndag lige siden. 

Så igår vågnede vi tidligt, jeg gik igang med at lave pandekager, hvilket ikke gik særligt godt, så gik i seng igen.... Min piges far stod så op og lavede dem - og brugte nogle timer på at drille (og håne) mig fordi jeg ikke kunne finde ud af det.......
Men fik da pandekager med syltetøj til morgenmad... Mmmm.. 

Og så pakkede vi svømmetøjet og kørte op til gigantium svømmehal hvor vi var et par timer med nogle venner (det er så skide godt for min bækkenløsning! Men puha man er træt bagefter).
Og så på mcD for at få en Happy Meal bagefter - for bliver simpelthen så sulten af al den svømning....
Og så en tur i Bilka nu vi alligevel var deroppe.
Da vi kom tilbage til hans hus, gik vi og snakkede om hvordan man kunne lave en ny terrasse og så også lave en ekstra med bålsted her i foråret.
Og så tegnede jeg en tegning til ham, for at vise min idé 
Og så vaskede vi tøj og lavede aftensmad sammen.
Og da vi skulle have dessert mente han, at vi skulle være sunde og spise frugt - da hans datter ikke have godt af mere usundt. Så han gemte min chokolade............
Og så faldte jeg i søvn på sofaen og blev vækket da det var sengetid...
- dog plejer jeg at tage hjem til mig selv om søndagen. 
Anmeld