Jeres mening om 1 års fødselsdagskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2009

saxa

bondepigen skriver:

Jeg synes osse det kan være ligemeget om de får deres egen kage eller om de får et stykke. Jeg "gider" ikke lave en særskilt til Emma, fordi jeg ikke kan se meningen med det. Hun kan ligeså godt spise af den vi andre får. Men jeg er fuldstændig ligeglad med hvad andre gør... om det er deres egen eller ikke. Mht. om børn skal "udsættes for" sukker, så er  jeg faktisk lidt i tvivl.

Jeg har en bror, hvis børn aldrig må få noget...jo om fredagen, men ellers ikke. De er simpelthen blevet sådan at de kaster alt hvad der hedder slik indenbords lige så snart der er noget. Og de snakker om slik konstant.

Og så har jeg en søster som altid har slik stående fremme på bordet derhjemme, og ungerne kan tage som de har lyst, men det gør de bare ikke, de vil hellere have frugt. Så selv om der står slik på bordet beder de altså om en pære.

Om det er tilfældigheder ved jeg ikke, jeg synes bare det er tankevækkende. Tit og ofte er det jo det, der er forbudt , som er mest spændende....???

Ej hvor pudsigt.. Lige det der med at have slik fremme atid, der har vi også et hold venner der gør sådan. Faren blev simpelthen så træt af alle ungerne ville have slik konstant osv. at han lavede en ordenlig slikskål til dem alle som de kunne have stående og tage af som de ville. Der gik en uge, og nu gider de ikke slik mere.. De vil også meget hellere have frugt og grønt nu.. Så ja, tror da helt sikkert det har noget at sige om de "må eller ej"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Bondepigen

Susanne og Saxi:

Jeg tror osse jeg vil prøve det selv. Man kan jo bare fjerne det igen, hvis ikke det går som forventet....

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Susanne og Saxi:

Jeg tror osse jeg vil prøve det selv. Man kan jo bare fjerne det igen, hvis ikke det går som forventet....

Ja nemlig, men man skal nok regne med at de første 2-3 dage der gufler de nok godt af skålen.

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Ja nemlig, men man skal nok regne med at de første 2-3 dage der gufler de nok godt af skålen.

Jow jow, det skal jo lige have tid til at virke. Må jeg i øvrigt sige, at det er et kanon profil billede du har der. Han er bare så kær.... og Emma er jo også forelsket, som du ved.

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Jow jow, det skal jo lige have tid til at virke. Må jeg i øvrigt sige, at det er et kanon profil billede du har der. Han er bare så kær.... og Emma er jo også forelsket, som du ved.

Mange tak er også bare helt vild med det billed, især drengen der er på det

Ja kan godt huske det lille "skænderi" der var om hvem der skulle have ham
Der blev hans mor her lidt flov, kan slet ik tåle at høre sådan noget om min dreng, han skal jo bo hjemme til han er mindst 40 og så skal han da slet ik have en dame der tager "min" plads

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Mange tak er også bare helt vild med det billed, især drengen der er på det

Ja kan godt huske det lille "skænderi" der var om hvem der skulle have ham
Der blev hans mor her lidt flov, kan slet ik tåle at høre sådan noget om min dreng, han skal jo bo hjemme til han er mindst 40 og så skal han da slet ik have en dame der tager "min" plads

Neej, det kan jo godt være Emma ville få lidt problemer med sin svigermor så. Hvis hun føler der er en der tager hendes plads... Mon du bliver et svigermonster...  

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Neej, det kan jo godt være Emma ville få lidt problemer med sin svigermor så. Hvis hun føler der er en der tager hendes plads... Mon du bliver et svigermonster...  

he he ja WRAAAAAAAAAAH

He he ej det gør jeg ik, har selv dårlig erfaringer med sådan nogle og de er ik sjove

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

he he ja WRAAAAAAAAAAH

He he ej det gør jeg ik, har selv dårlig erfaringer med sådan nogle og de er ik sjove

Hehe nej, det er de ikke. Har nu aldrig haft en svigermor der var sådan, men min svigerfar skulle man tro der var en kvinde...

Anmeld

7. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Hehe nej, det er de ikke. Har nu aldrig haft en svigermor der var sådan, men min svigerfar skulle man tro der var en kvinde...

ha ha hahah ej undskyld men kan lige se det for mig

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

ha ha hahah ej undskyld men kan lige se det for mig

Jamen det er nu slet ikke sjovt. Han er faktisk som en svigermonster... Men det er heldigvis blevet bedre efter vi har fået Emma... Men nu ses vi heller ikke så tit.

Når vi har været sammen en hel dag, så er jeg ved at være godt brugt. Så orker jeg bare ikke mere. Det er bar esørgeligt, når det er sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.