Undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Chris86

Yurie skriver:

Ja man kan springe dem over, og jeg har ikke noget imod de debatter, der skal være plads til alle. Men ikke næsten hver eneste dag og en debat der spørg hvordan gør man det, hvad er det og hvordan skal jeg håndtere det?? Det lyder meget som om hun forventer at vi kommer med svarerne, og hun kommer ikke ret meget sin mening, men giver os ret, og skriver ting hun har læst og vil høre hvordan det skal forståes eller noget andet. 

Hvis der havde været enkel eller to debatter hvor det ligner at hun har brug for hjælp, så ja er det fint, men ikke så mange debatter der er hvad vi synes skal være med i hendes opgave, for det virker som om vi laver den. 

.j

Og hva så hvis han/hun vil ha andre skal lave sin opgave?
Spring tråden over...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Og hva så hvis han/hun vil ha andre skal lave sin opgave?
Spring tråden over...

Gør jeg også, har svaret på et indlæg Men derfor kan man da godt være irriteret over at der tre gange på en dag kommer et indlæg fra den samme om det samme. 

Og personen kan jo selv se det, ellers ville personen jo ikke sige undskyld. Man siger jo ikke undskyld for noget man ikke selv synes er forkert. 

Anmeld

2. marts 2014

Chris86

Yurie skriver:

Gør jeg også, har svaret på et indlæg Men derfor kan man da godt være irriteret over at der tre gange på en dag kommer et indlæg fra den samme om det samme. 

Og personen kan jo selv se det, ellers ville personen jo ikke sige undskyld. Man siger jo ikke undskyld for noget man ikke selv synes er forkert. 

Anyways, kan stadig ik se problemet

Anmeld

2. marts 2014

Rixer

Jeg vil lige sige for at POINTERE MIG SELV HER. Jeg har altid og virkelig prøvet alt hvad jeg kan for at få så meget ud af det selv. Jeg ØNSKER IKKE at provokere nogen eller noget. I bestemmer selv om i vil svare eller ej. Jeg takker mange gange for svar og det her var mening at jeg ville undskylde hvis jeg har været provokerende, irriterende overfor nogle. Vi er mennesker alle sammen og alle mennesker kan lave fejl det er menneskeligt.

Jeg VED GODT at det er en graviditets og baby side, jeg er ikke født i går. Jeg har bare set mange gennem tiden til deres pædagogiske eksaminer at de har fået hjælp.

Vi kan sagtens aftale at jeg giver mit bud på opgaver, men ja, I har nok ret i at det ikke er en lektieportal eller lign. men når man slår de fleste pædagogiske spørgsmål på google så kommer baby.dk frem og det var der FØR jeg overhovedet havde oprettet en profil herinde.

Lur mig ikke om der er nogle pædagogstuderende som har fået hjælp herinde før...

Anmeld

2. marts 2014

LinLin

Rixer skriver:

Jeg vil lige sige for at POINTERE MIG SELV HER. Jeg har altid og virkelig prøvet alt hvad jeg kan for at få så meget ud af det selv. Jeg ØNSKER IKKE at provokere nogen eller noget. I bestemmer selv om i vil svare eller ej. Jeg takker mange gange for svar og det her var mening at jeg ville undskylde hvis jeg har været provokerende, irriterende overfor nogle. Vi er mennesker alle sammen og alle mennesker kan lave fejl det er menneskeligt.

Jeg VED GODT at det er en graviditets og baby side, jeg er ikke født i går. Jeg har bare set mange gennem tiden til deres pædagogiske eksaminer at de har fået hjælp.

Vi kan sagtens aftale at jeg giver mit bud på opgaver, men ja, I har nok ret i at det ikke er en lektieportal eller lign. men når man slår de fleste pædagogiske spørgsmål på google så kommer baby.dk frem og det var der FØR jeg overhovedet havde oprettet en profil herinde.

Lur mig ikke om der er nogle pædagogstuderende som har fået hjælp herinde før...

Du er i hvert fald ikke den første der har bedt om "lektiehjælp"

Anmeld

2. marts 2014

Rixer

LinLin skriver:

Ja det kan jeg forstå

Anmeld

2. marts 2014

Rixer

LinLin skriver:

Jeg mangler en som kan hjælpe mig med at rette min dkk eksamensopgave

Anmeld

2. marts 2014

LinLin

Rixer skriver:

Jeg mangler en som kan hjælpe mig med at rette min dkk eksamensopgave

Spørger du mig??

Det har jeg ærligt talt ikke tid og lyst til men håber du finder der kan og vil!

Anmeld

2. marts 2014

ano14316

Rixer skriver:

et lille posititvt indspark...

Det er en vældig interessant debat du har været med til at rejse her... selvom tonen ikke altid bliver holdt som man kunne ønske sig..

Jeg håber du er bredskuldret nok til at ryste det af dig, og jeg ønsker dig alt held og lykke med dine eksamener..

Anmeld

2. marts 2014

isabellasmor

Maja88 skriver:

Klap lige hesten...

Mit indtryk er at TS virkelig tror det er en pædagogisk side altså baby.dk

G ikke bare en masse mødre... selvf sidder der pædagoger imellem(endda mig selv)

Men for mig lyder det til ts er af den overbevisning at dette er en site dor pædagoger.. startet af pædagoger

Det læser jeg så IKKE at ts tror.... Jeg ville da selv synes dette var et godt sted at spørge ind til noget i forhold til min pædagog ass. Uddannelse. Så jeg kan sagtens følge at man vælger og spørge til råds her..

men, hvis du er af den overbevisning, hvorfor er det så ikke bare at du spørg ts stille og roligt uden en masse provokerende ????? Og uden en "undertone" af at DU har ret, og ts er til besvær? Jeg synes det er en uforskammet måde at te sig på..... Blot min mening. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.