Undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.637 visninger
62 svar
179 synes godt om
2. marts 2014

Rixer

Jeg undskylder min uprofessionelle opførsel men jeg læser meget og jeg er stræber og jeg går alt for meget op i pædagogik faktisk så meget i dybden at jeg ikke forstår det. Jeg er nok dårlig til at formulere mig på dansk men jeg har gymnasiet bag mig. Jeg er ikke en troll men jeg går meget op i alle fag i pædagoguddannelsen. Ja jeg skal til dkk eksamen snartog jeg er bange for at dumpe derfor søgte jeg hjælp herinde men I har boosted min selvtillid det skal i have en tak for 

Jeg ønsker alle en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Maja88

Rixer skriver:

Jeg undskylder min uprofessionelle opførsel men jeg læser meget og jeg er stræber og jeg går alt for meget op i pædagogik faktisk så meget i dybden at jeg ikke forstår det. Jeg er nok dårlig til at formulere mig på dansk men jeg har gymnasiet bag mig. Jeg er ikke en troll men jeg går meget op i alle fag i pædagoguddannelsen. Ja jeg skal til dkk eksamen snartog jeg er bange for at dumpe derfor søgte jeg hjælp herinde men I har boosted min selvtillid det skal i have en tak for 

Men er du klar over dette ikke er en pædagog side???

Anmeld

2. marts 2014

isabellasmor

Maja88 skriver:

Men er du klar over dette ikke er en pædagog side???

Det er heller ikke en dyreforhandler eller en kommune.. Hvad er det da for noget at skrive? Må man nu ikke spørge om hjælp eller hvordan? 

Anmeld

2. marts 2014

Nadia&Daniel

isabellasmor skriver:

Det er heller ikke en dyreforhandler eller en kommune.. Hvad er det da for noget at skrive? Må man nu ikke spørge om hjælp eller hvordan? 

Se hans andre indlæg (især det sidste nye udover dette), så kan du være du forstår hvad Maja88 mener..

Anmeld

2. marts 2014

Sandratoft

isabellasmor skriver:

Ro på, tjek lige de andre debatter inden du farer op.... 

Anmeld

2. marts 2014

stjernehimmel

Rixer skriver:

Det er helt okay 

Jeg kender det, alt for godt.... Som min lærer sagde da hun hurtigt lurede mit stræber gen, (som giver mig ekstrem eksamens angst)

Du er din egen værste fjende...

og det har hun ret i, jeg vil gøre det så meget at jeg faktisk gør det for meget, og gør alt sværre for mig selv...

og det ender tit med at jeg siger; var det bare det vi skulle?(i forbindelse med opgaver som jeg ser mig blind på fordi jeg vil meget mere end man skal)

uden at kende dig, og blot ha set dine tråde og svar så tror jg bestemt du kan dit fag ;-) jeg tror bare at du: er din egen værste fjende

pøj pøj med studiet er sikker på du nok skal klare det godt :-) 

Anmeld

2. marts 2014

LinLin

isabellasmor skriver:

Enig

Der er en milliard tråde om kontanthjælp, enlig-ydelser osv.

Spring de tråde over I ikke gider! Det er faktisk ret nemt

Anmeld

2. marts 2014

isabellasmor

Nadia&Daniel skriver:

Se hans andre indlæg (især det sidste nye udover dette), så kan du være du forstår hvad Maja88 mener..

Jeg har læst nogle af dem, hvad er det du vil ha jeg skal forstå bedre? 

Anmeld

2. marts 2014

isabellasmor

Sandratoft skriver:

Ro på, tjek lige de andre debatter inden du farer op.... 

Hvor ved du fra jeg ikke har læst andre debatter? Det har jeg, forstår stadig ikke hendes besked, det er i min verden helt malplaceret at skrive på en side hvor folk spørg om alt muligt mellem himmel og jord, engang imellem ting som jeg slet ikke kan se at "vi" skal kunne svarer på.... Men sådan er det, det andet her er da bare mærkelig opførsel? 

Anmeld

2. marts 2014

isabellasmor

Og så vil jeg faktisk lige tilføje , jeg synes nogle af de svar du fx har fået i din tråd "turtagning" er direkte uforskammede. Jeg bliver engang imellem i tvivl om hvilken form for baby side der er vi sidder på, er det for forældrene eller børnene ?! Nu er jeg så blevet i tvivl igen. Hmmm 

Bliv du bare ved med at søge råd og STØTTE herinde, kan dog godt forstå hvis du giver op, og finder dig en side hvor du har med voksne mennesker at gøre.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.