Rixer skriver:
Jeg undskylder min uprofessionelle opførsel men jeg læser meget og jeg er stræber og jeg går alt for meget op i pædagogik faktisk så meget i dybden at jeg ikke forstår det. Jeg er nok dårlig til at formulere mig på dansk men jeg har gymnasiet bag mig. Jeg er ikke en troll men jeg går meget op i alle fag i pædagoguddannelsen. Ja jeg skal til dkk eksamen snartog jeg er bange for at dumpe derfor søgte jeg hjælp herinde men I har boosted min selvtillid det skal i have en tak for
Jeg ønsker alle en god dag
Det er helt okay 
Jeg kender det, alt for godt.... Som min lærer sagde da hun hurtigt lurede mit stræber gen, (som giver mig ekstrem eksamens angst)
Du er din egen værste fjende...
og det har hun ret i, jeg vil gøre det så meget at jeg faktisk gør det for meget, og gør alt sværre for mig selv...
og det ender tit med at jeg siger; var det bare det vi skulle?(i forbindelse med opgaver som jeg ser mig blind på fordi jeg vil meget mere end man skal)
uden at kende dig, og blot ha set dine tråde og svar så tror jg bestemt du kan dit fag ;-) jeg tror bare at du: er din egen værste fjende
pøj pøj med studiet er sikker på du nok skal klare det godt :-)
Anmeld