Undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

isabellasmor

Sandratoft skriver:

Så må det være fordi du ikke deler samme holdning som mig. Vedkommende blev ved med at spørge ind til pædagogiske teorier i stedet for at benytte sig af mere relevante forums. Det virkede på mig som om ts ville have hendes opgaver serveret og synes helt ærligt ikke at denne side er stedet. 

Der er er intet uforskammet i at bede ts om at søge svar andre steder end her, derimod er det uforskammet at du kalder dem der er uenig med dig for børn, men sådan debatterer du jo nok bare..... 

Jeg synes det er uforskammet at bede andre om at gå andre steder hen, på en side med så mange mennesker, en side vi alle skal ha lov at være på uanset vores grunde og baggrunde . men det er jo netop der vi så er uenige, så ingen grund til at starte en debat om dét  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Morjanne76

Rixer skriver:

Jeg mangler en som kan hjælpe mig med at rette min dkk eksamensopgave

Spørger du om der er nogen herinde der kan rette din eksamensopgave, eller er det bare en konstatering? 

Hvis jeg var dig, ville jeg sørge for at finde mig en makker på uddannelsen, så du har en at sparre med fremover i forhold til opgaver. 

Anmeld

2. marts 2014

Maja88

isabellasmor skriver:

Det læser jeg så IKKE at ts tror.... Jeg ville da selv synes dette var et godt sted at spørge ind til noget i forhold til min pædagog ass. Uddannelse. Så jeg kan sagtens følge at man vælger og spørge til råds her..

men, hvis du er af den overbevisning, hvorfor er det så ikke bare at du spørg ts stille og roligt uden en masse provokerende ????? Og uden en "undertone" af at DU har ret, og ts er til besvær? Jeg synes det er en uforskammet måde at te sig på..... Blot min mening. 

Det har jeg prøvet flere gange men ts svarer ikke.. 

Og synes selv jeg spørger på en undrende måde .  Det er dig der læser det som provokerende. .

Anmeld

2. marts 2014

isabellasmor

Maja88 skriver:

Det har jeg prøvet flere gange men ts svarer ikke.. 

Og synes selv jeg spørger på en undrende måde .  Det er dig der læser det som provokerende. .

Ja netop, jeg læser det som provokerende.. Da især hvis du, som du skriver, har spurgt adskillelige gange uden ordentligt svar, hvorfor ialverden bliver du så ved? Det kan da kun være af provokation, når du jo udemærket kan læse at det blot er få at få noget hjælp/nogle meninger og holdninger...... 

Anmeld

2. marts 2014

Maja88

isabellasmor skriver:

Ja netop, jeg læser det som provokerende.. Da især hvis du, som du skriver, har spurgt adskillelige gange uden ordentligt svar, hvorfor ialverden bliver du så ved? Det kan da kun være af provokation, når du jo udemærket kan læse at det blot er få at få noget hjælp/nogle meninger og holdninger...... 

Jeg spørger faktisk for at hjælpe ts for man ville kunne opnå god hjælp på fx facebook

Anmeld

2. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes at jeg har prøvet at hjælpe ts en del, men man når til et punkt hvor man tænker: "er der noget i den opgave du selv kommer frem til?" 

Det er daglige spørgsmål om nærmest alt i opgaven. Der var så mange spørgsmål at jeg virkelig tænkte "det må være en troll." 

Nå men Rixer du burde begynde at lave lidt mere selv...for din egen skyld. En bacheloropgave skal fylde omkring 40 sider og så kan du ikke bare regne med baby.dk 

så øv dig i at blive mere selvstændig eller find en studiegruppe på skolen. Det vil du få meget mere ud af

Anmeld

2. marts 2014

Rixer

mor:) skriver:

Jeg synes at jeg har prøvet at hjælpe ts en del, men man når til et punkt hvor man tænker: "er der noget i den opgave du selv kommer frem til?" 

Det er daglige spørgsmål om nærmest alt i opgaven. Der var så mange spørgsmål at jeg virkelig tænkte "det må være en troll." 

Nå men Rixer du burde begynde at lave lidt mere selv...for din egen skyld. En bacheloropgave skal fylde omkring 40 sider og så kan du ikke bare regne med baby.dk 

så øv dig i at blive mere selvstændig eller find en studiegruppe på skolen. Det vil du få meget mere ud af

Den skal fylde 25 sider hvis man er alene og ikke 40 sider.

Anmeld

3. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Så må det være forskel på seminarenes krav - hvilket virker mærkeligt.

men om det er 40 eller 25 så skal du til at lære at være selvstændig. Når du er færdiguuddannet forventer arbejdsgiver/kollegaer også der kommer en selvstændig pædagog ud som kan tænke selv, har sine egne holdninger og kan bruge sin teoretiske baggrund i praksis. 

Anmeld

3. marts 2014

Astrid1984

Rixer skriver:

Ja min 25 sider, men max 30. Og tro mig, man kommer hurtig op på de 30 sider

Anmeld

3. marts 2014

Pcokate

Sandratoft skriver:

Men det her er jo en side der handler om børn og graviditet, det er ikke en lektiecafe. Hvis der var tale om et enkelt indlæg var det også ok, men de indlæg blev oprettet hele tiden. 

Et hurtigt glug på emner du kan oprette debatter under, fortæller mig noget andet

Det kan godt være det hedder baby.dk, men siden er mere nuanceret end det, heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.