Undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Sandratoft

Chris86 skriver:

Bed mærke i dette:
Vedkommende blev ved med at spørge ind til pædagogiske teorier i stedet for at benytte sig af mere relevante forums...

Og derfor skrev som jeg gjorde..
Ka stadig ik se, hvorfor man himler op over vedkommenes tråde... Spring dem over!?
Spørg da staff om de ik kan lave en debat-halløj for skole/lektier, hva ved jeg.....

Skal Rixer så bare blive ved med at spørge ud i det blå, og nærmest ingen svar få igen? Synes du ikke hun skulle opfordres til at søge svar et mere relevant sted? 

Der er ingen der himler op her, kan da kun se udråbstegn i dit indlæg........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

LinLin

Sandratoft skriver:

Og.. ved diverse spørgsmål bliver der altså faktisk rigtig ofte opfordret til at søge læge, eller ringe til kommunen, istedet for at spørge herinde. 

Rixer spørger ind til specifikke teorier til en specifik uddannelse, ELLER spørge om vi gider rette hendes opgave. Det synes jeg helt ærligt ikke hører til herinde, jo måske en gang eller to, men ikke mange indlæg på kort tid, som udelukkende handler om det 

Måske - men det bliver altså ikke sagt på samme hårde måde som i denne tråd!
De fleste kontanthjælpsspørgsmål og lignende bliver oprettet anonymt - så i teorien kunne det være de samme der stillede de spørgsmål om og om igen...

Kan virkeligt ikke se problemet i at man bare springer hans tråde over hvis man ikke gider svare - du kan jo se i oversigten det er ham

Anmeld

2. marts 2014

Chris86

Sandratoft skriver:

Og.. ved diverse spørgsmål bliver der altså faktisk rigtig ofte opfordret til at søge læge, eller ringe til kommunen, istedet for at spørge herinde. 

Rixer spørger ind til specifikke teorier til en specifik uddannelse, ELLER spørge om vi gider rette hendes opgave. Det synes jeg helt ærligt ikke hører til herinde, jo måske en gang eller to, men ikke mange indlæg på kort tid, som udelukkende handler om det 

Så der skal være en kvote for, hvor mange gange man må skrive /spørge om ting???
Kan skisme ik se problemet. Gå uden om tråden og la pædagogerne svare, hvis de har lyst!??

Anmeld

2. marts 2014

Sandratoft

LinLin skriver:

Måske - men det bliver altså ikke sagt på samme hårde måde som i denne tråd!
De fleste kontanthjælpsspørgsmål og lignende bliver oprettet anonymt - så i teorien kunne det være de samme der stillede de spørgsmål om og om igen...

Kan virkeligt ikke se problemet i at man bare springer hans tråde over hvis man ikke gider svare - du kan jo se i oversigten det er ham

Du kan måske ikke se problemet i det, men det irriterede mig at se på dem, og det gav jeg så udtryk for. Hurra for at jeg levet i et frit land 

Anmeld

2. marts 2014

Sandratoft

Chris86 skriver:

Så der skal være en kvote for, hvor mange gange man må skrive /spørge om ting???
Kan skisme ik se problemet. Gå uden om tråden og la pædagogerne svare, hvis de har lyst!??

Igen, JEG kan se problemet, og derfor reagerede jeg på det. Det må du hjertens gerne have din mening om. Du reagerer jo også på det jeg skriver, og der er nok nogen der ikke synes at det jeg skriver er et problem. 

Anmeld

2. marts 2014

LinLin

Sandratoft skriver:

Du kan måske ikke se problemet i det, men det irriterede mig at se på dem, og det gav jeg så udtryk for. Hurra for at jeg levet i et frit land 

Hurra for at det er et lige så frit land for Rixer

Anmeld

2. marts 2014

Chris86

Sandratoft skriver:

Og det irriterer mig at se en del andre oprettede tråde, men derfor skal folk stadig ha lov at oprette dem...

Anmeld

2. marts 2014

Sandratoft

LinLin skriver:

Hurra for at det er et lige så frit land for Rixer

Præcis, Rixer har også lov til at kommentere alt det vedkommende vil, og så har jeg lov til at kommentere igen osv osv. 

Anmeld

2. marts 2014

Sandratoft

Chris86 skriver:

Og det irriterer mig at se en del andre oprettede tråde, men derfor skal folk stadig ha lov at oprette dem...

Og det er fint du har det sådan, det er bare ikke sådan jeg har det. 

Anmeld

2. marts 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Bed mærke i dette:
Vedkommende blev ved med at spørge ind til pædagogiske teorier i stedet for at benytte sig af mere relevante forums...

Og derfor skrev som jeg gjorde..
Ka stadig ik se, hvorfor man himler op over vedkommenes tråde... Spring dem over!?
Spørg da staff om de ik kan lave en debat-halløj for skole/lektier, hva ved jeg.....

Ja man kan springe dem over, og jeg har ikke noget imod de debatter, der skal være plads til alle. Men ikke næsten hver eneste dag og en debat der spørg hvordan gør man det, hvad er det og hvordan skal jeg håndtere det?? Det lyder meget som om hun forventer at vi kommer med svarerne, og hun kommer ikke ret meget sin mening, men giver os ret, og skriver ting hun har læst og vil høre hvordan det skal forståes eller noget andet. 

Hvis der havde været enkel eller to debatter hvor det ligner at hun har brug for hjælp, så ja er det fint, men ikke så mange debatter der er hvad vi synes skal være med i hendes opgave, for det virker som om vi laver den. 

.j

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.