Erikssons teori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

Rixer

mor:) skriver:

Jamen så drøfter I jo også aftenens indhold og du kan samtidig anerkende deres ønsker, også hvis det er ting der ikke kan lade sig gøre. Nogen gange er det nok at man er blevet hørt dvs. der er både drøftelse og anerkendelse

Den venskabelig samtale

Kan det være at de unge

Den ene unge siger til den anden unge hey hvornår kan du være sammen, skal vi ikke aftale torsdag jo det kan vi godt...

rigtigt ?

Eller hvordan det gik til overnatning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Jeg gør sku alt det jeg kan for at forstå det. Jeg bruger alt min energi og nu kan jeg se at der skal rettes meget for jeg har vidst lavet mange fejl, hvis det bliver ved sådan så dumper jeg den eksamen her ( Det gider jeg ikke og bruge min tid på hvis du forstår mig

Så galt er det altså ikke. det er et lille udpluk af din opgave, som du spørge om, netop fordi du er i tvivl. 

Der skal meget til for at dumpe på et pædagogseminarium. 

Anmeld

25. februar 2014

Rixer

Så galt er det altså ikke. det er et lille udpluk af din opgave, som du spørge om, netop fordi du er i tvivl. 

Der skal meget til for at dumpe på et pædagogseminarium. 

Hvor ved du det fra ?

Jeg kan jo fuldstændig vrøvle

Jeg skal bare bestå det her DKK også videre !

Anmeld

25. februar 2014

Rixer skriver:

Hvor ved du det fra ?

Jeg kan jo fuldstændig vrøvle

Jeg skal bare bestå det her DKK også videre !

Mit indtryk er at der skal ret meget til for at dumpe. Og underviserne hjælper dig på vej hvis du går i stå. 

Anmeld

26. februar 2014

Rixer

Mit indtryk er at der skal ret meget til for at dumpe. Og underviserne hjælper dig på vej hvis du går i stå. 

Nå ok. Jeg trak intern censor. så jeg behøver ikke at komme ind på privat sfær og retslig men forholde mig til den sociale sfær. . 

En venskabelig samtale med mig hvad kan det være ?  Kan det være noget om fodbold eller ?

Anmeld

26. februar 2014

Rixer skriver:

Nå ok. Jeg trak intern censor. så jeg behøver ikke at komme ind på privat sfær og retslig men forholde mig til den sociale sfær. . 

En venskabelig samtale med mig hvad kan det være ?  Kan det være noget om fodbold eller ?

Nej jeg mener de er mere relevante indenfor socialpædagogikken. Så jeg ville nøjes med social sfære.

igen: jeg har ikke læst noget om venskabelig samtale. Så kan desværre ikke hjælpe. 

Anmeld

26. februar 2014

Rixer

Så i opgaven må jeg ikke skrive om privats fær og retslig sfær ? Hvis jeg skriver om at jeg vil være ind på social sfær

Anmeld

26. februar 2014

Rixer

Nej jeg mener de er mere relevante indenfor socialpædagogikken. Så jeg ville nøjes med social sfære.

igen: jeg har ikke læst noget om venskabelig samtale. Så kan desværre ikke hjælpe. 

Jeg mener allerede jeg har den sociale sfær i drøftelsen, da vi sammen drøfter om planlægning af overnatning

Anmeld

26. februar 2014

Rixer

En venskabelig samtale kan være hvordan det er gået i aften ?

Anmeld

26. februar 2014

Rixer skriver:

Så i opgaven må jeg ikke skrive om privats fær og retslig sfær ? Hvis jeg skriver om at jeg vil være ind på social sfær

Jeg ville skrive at honneth taler om tre former for anerkendelse: en privat anerkendelse som typisk foregår i hjemmet eller blandt nære venner, en retslig, som omhandler de rettigheder borgeren er berretiget til og en socialsolidarisk. Det er den sidstnævnte jeg vil fokusere på grundet......

(Jeg ville skrive noget i den dur og så uddybe den sidste. Jeg ved ikke om jeg ville formulere det sådan. Det er bare lige hurtigt) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.