Erikssons teori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

og social s færd er vel allerede både ved drøftelsen og ved råd om hvad de skal gøre ?? Da vi i fællesskab prøver og finde en løsning. ?

eller den venskabelig samtale

Ja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Rixer

mor:) skriver:

Nej. Har skrevet et eksempel til dig længere oppe i tråden. 

Kommer lige med et til: Et anbragt barn har ret til at ringe til sin mor, men pædagogen nægter barnet opkaldet. Det er retslig krænkelse. 

En prostitueret er gravid. Hun bliver af pædagogen oplyst til sine rettigheder, eller henvist til en som kan. 

men er det drøftelse ? Jeg skal bruge det til min film ?

Jeg mener selv planlægning er drøftelse !

Hvordan kan det hele være forkert i følge jer ?? Det forstår jeg ikke jeg må da have ret i et eller andet ?

Anmeld

25. februar 2014

Rixer

Hvis to drenge har været op og skændes.

Så drøfter jeg med dem også for vi taler sammen om at finde en løsning på det

Anmeld

25. februar 2014

Rixer skriver:

men er det drøftelse ? Jeg skal bruge det til min film ?

Jeg mener selv planlægning er drøftelse !

Hvordan kan det hele være forkert i følge jer ?? Det forstår jeg ikke jeg må da have ret i et eller andet ?

Ja det er drøftelse i det øjeblik det bliver drøftet. Du må også formulere dig klarere hvis vi skal forstå hvad du mener. 

Er det fordi børnene er med til at pkanlægge ugens aktiviter? Eller er de med til at planlægge hvad denne lan aften skal indeholde? 

Anmeld

25. februar 2014

Rixer

Ja det er drøftelse i det øjeblik det bliver drøftet. Du må også formulere dig klarere hvis vi skal forstå hvad du mener. 

Er det fordi børnene er med til at pkanlægge ugens aktiviter? Eller er de med til at planlægge hvad denne lan aften skal indeholde? 

De skal være med til at planlægge film aftnen hvad de godt kunne tænke sig ja..

Anmeld

25. februar 2014

Rixer

Den venskabelig samtale

Kan det være at de unge

Den ene unge siger til den anden unge hey hvornår kan du være sammen, skal vi ikke aftale torsdag jo det kan vi godt...

rigtigt ?

Anmeld

25. februar 2014

Rixer

Jeg gør sku alt det jeg kan for at forstå det. Jeg bruger alt min energi og nu kan jeg se at der skal rettes meget for jeg har vidst lavet mange fejl, hvis det bliver ved sådan så dumper jeg den eksamen her ( Det gider jeg ikke og bruge min tid på hvis du forstår mig

Anmeld

25. februar 2014

Rixer

Jeg takker for hjælpen fra nu. Jeg vender stærkt tilbage hvis jeg går i tvivl.

Anmeld

25. februar 2014

Rixer skriver:

De skal være med til at planlægge film aftnen hvad de godt kunne tænke sig ja..

Jamen så drøfter I jo også aftenens indhold og du kan samtidig anerkende deres ønsker, også hvis det er ting der ikke kan lade sig gøre. Nogen gange er det nok at man er blevet hørt dvs. der er både drøftelse og anerkendelse

Anmeld

25. februar 2014

Rixer skriver:

Den venskabelig samtale

Kan det være at de unge

Den ene unge siger til den anden unge hey hvornår kan du være sammen, skal vi ikke aftale torsdag jo det kan vi godt...

rigtigt ?

Kender desværre ikke noget til den venskabelige samtale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.