havde du afsluttet en uddannelse før du fik barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

lineog4

Har svaret nej, men er egentlig ikke rigtigt for havde jo en bachelorgrad. Jeg var i gang med mit speciale da vi fik den første og havde lige afleveret da vi fik nummer 2 (var virkelig lang tid om det dumme speciale men det handlede ikke om jeg fik børn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

M (:

bare af ren nysgerrighed

Ja, jeg blev færdiguddannet sygeplejerske 25/1-13 og havde termin 1/4-13. Min søn blev født 7/3-13 (: 

Anmeld

23. februar 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

Ja jeg blev færdig i år 2008 og fik min søn i år 2011

Anmeld

23. februar 2014

Carina:-)

Nej stoppede til jul i skolen ,fødte i januar og startede i august igen

Har stadig ingen udd -har kun fuldført folkeskolen og Handelsskolen.

Men klare mig fint arbejdsmæssigt set,selv om jeg ikke vil anbefale nogen at få børn inden udd .

Anmeld

23. februar 2014

TrineMine86

Blev uddannet sygeplejerske i juni 11 og havde termin i september 11 

Anmeld

23. februar 2014

nille

Profilbillede for nille
Var kun 16 år da jeg fik vores første barn, så der var jeg ikke uddannet, men har siden hen taget hf eksamen og læst til socialrådgiver og har nu arbejdet som dette de sidste 9 år. Påtænker at læse jura fra september i år, hvis alt går efter planen:-) jeg havde i øvrigt været uddannet og arbejdet 1/12 år da vi fik nr to og mange år da vi i sommer fik nr tre.

Anmeld

23. februar 2014

Louise H.

Jeg nåede at afslutte en HG 3 mdr inden jeg fødte

Anmeld

23. februar 2014

Mother-love

Jeg afsluttede min udd. Juni 2010 og blev gravid i sep.2010 men en uge før jeg kunne teste var jeg i en bilulykke som gjorde at jeg idag døjer med et piskesmæld og ikke rigtig kan klare at arbejde ret meget. Og slet ikke med min udd. Som er maler.

Både kæresten og jeg var meget enige om at jeg skulle gøre min udd. Færdig før jeg blev gravid.

Anmeld

23. februar 2014

FrkGranger

Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

Ja, jeg havde endda to PGU og pædagog uddannelsen,  og har haft 2 vikariater, men kunne ikke få et fast arbejde... men fortryder overhovedt ikke at jeg får barn mens jeg er ledig, for mig handler det bare om at jeg ved vi kan leve for det vi har og det er hele vores liv bygget op om...

Har termin til maj 

Anmeld

23. februar 2014

Papillon

Jeg er halvvejs med min uddannelse, når jeg går på barsel. Så har et år og ni måneder tilbage, når jeg kommer tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.