havde du afsluttet en uddannelse før du fik barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

B&J

halv havde taget en HG men manglede elevplads også skete der lige en masse andet men nu er daniel dog snart 4 og har fået elevplads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
modesty skriver:

Hov, jamen jeg mener højere uddannelse end hvad der svarer til en studentereksamen. Ved ikke hvad man kalder det hvis det ikke hedder videregående.

Tja, ville nok betegne alle udd der kan føre en bestemt titel/job med sig, for uddannelse. Gym, hf osv er vel det man kalder ungdomsuddannelser? (Hvilket jeg aldrig helt har forstået, eftersom man ikke er uddannet noget efter en studentereksamen)   

Anmeld

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg mener erhvervsuddannelse eller videregående.

Ikke ungdomsuddannelse

Anmeld

23. februar 2014

modesty

Tja, ville nok betegne alle udd der kan føre en bestemt titel/job med sig, for uddannelse. Gym, hf osv er vel det man kalder ungdomsuddannelser? (Hvilket jeg aldrig helt har forstået, eftersom man ikke er uddannet noget efter en studentereksamen)   

OK.

Anmeld

23. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

jeg har stemt nej... jeg skulle begynde på VUC i aug. '07 for at genopfriske nogle fag inden PGU, men blev gravid med termin jan. '08....

Efter jeg fik min søn ville jeg alligevel ikke være pædagog og fandt ud af at jeg heller ville på kontor... Skulle så på VUC fra aug. '13 for at kunne læse videre på kontoruddannelse - men blev gravid og har termin i april... 

Anmeld

23. februar 2014

Anonym8827

Stumpen skriver:

Jeg mærkede ikke den store forskel - udover at meget læsning blev efter puttetid i stedet for om eftermiddagen.. Jeg kunne hente min datter tidlig i dp, havde studiedage hvor jeg enten gav hende en fridag sammen med mig eller afl. Hende til kl 9 og hentede 14.30 og fik læst intensivt der.. 

Det er jeg da glad for at høre kan det være man sgu blive gravid om et år. hvis det passer med planerne

Anmeld

23. februar 2014

Happiness

Jep. Blev uddannet pædagog i 2008, og fik vores første barn i 2011. Jeg ville gerne have fast job, plus have været der et godt stykke tid inden børn.

Anmeld

23. februar 2014

Trekløver(:

Ja og havde også arbejde, men det var som afløser. Nu læser jeg Hf, da jeg gerne vil have en studentereksamen, og jeg syntes der er en frihed i at læse samtidig med at min datter er lille.

Og så er jeg super glad for at være ung mor. (23 år)

Anmeld

23. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Blev gravid halvandet år efter jeg blev færdiguddannet. Er nu 22+2. 

Anmeld

23. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

Ja, det havde jeg

Men skal nok i gang med en ny nu her snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.