Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
halv havde taget en HG men manglede elevplads også skete der lige en masse andet men nu er daniel dog snart 4 og har fået elevplads
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
modesty skriver: Hov, jamen jeg mener højere uddannelse end hvad der svarer til en studentereksamen. Ved ikke hvad man kalder det hvis det ikke hedder videregående.
Hov, jamen jeg mener højere uddannelse end hvad der svarer til en studentereksamen. Ved ikke hvad man kalder det hvis det ikke hedder videregående.
Tja, ville nok betegne alle udd der kan føre en bestemt titel/job med sig, for uddannelse. Gym, hf osv er vel det man kalder ungdomsuddannelser? (Hvilket jeg aldrig helt har forstået, eftersom man ikke er uddannet noget efter en studentereksamen)
Jeg mener erhvervsuddannelse eller videregående.
Ikke ungdomsuddannelse
OK.
Anonym skriver: bare af ren nysgerrighed
bare af ren nysgerrighed
jeg har stemt nej... jeg skulle begynde på VUC i aug. '07 for at genopfriske nogle fag inden PGU, men blev gravid med termin jan. '08....
Efter jeg fik min søn ville jeg alligevel ikke være pædagog og fandt ud af at jeg heller ville på kontor... Skulle så på VUC fra aug. '13 for at kunne læse videre på kontoruddannelse - men blev gravid og har termin i april...
Stumpen skriver: Jeg mærkede ikke den store forskel - udover at meget læsning blev efter puttetid i stedet for om eftermiddagen.. Jeg kunne hente min datter tidlig i dp, havde studiedage hvor jeg enten gav hende en fridag sammen med mig eller afl. Hende til kl 9 og hentede 14.30 og fik læst intensivt der..
Jeg mærkede ikke den store forskel - udover at meget læsning blev efter puttetid i stedet for om eftermiddagen.. Jeg kunne hente min datter tidlig i dp, havde studiedage hvor jeg enten gav hende en fridag sammen med mig eller afl. Hende til kl 9 og hentede 14.30 og fik læst intensivt der..
Jep. Blev uddannet pædagog i 2008, og fik vores første barn i 2011. Jeg ville gerne have fast job, plus have været der et godt stykke tid inden børn.
Blev gravid halvandet år efter jeg blev færdiguddannet. Er nu 22+2.
Ja, det havde jeg
Men skal nok i gang med en ny nu her snart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128