havde du afsluttet en uddannelse før du fik barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

Går ud fra at du mener en videregående uddannelse? Nej, jeg er autodidakt, så jeg får heller ingen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Miss Church

Jeg skrev bachelor imens jeg var gravid. Fødte et par måneder efter jeg havde afsluttet min eksamen 

Anmeld

23. februar 2014

LinLin

modesty skriver:

Går ud fra at du mener en videregående uddannelse? Nej, jeg er autodidakt, så jeg får heller ingen.

Lige som min mand

Anmeld

23. februar 2014

Maja!

Jeg har sagt ja da jeg var færdig med min bachelor da jeg fik min datter, men er nu efterfølgende igang med min cand. Merc. 

Anmeld

23. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
modesty skriver:

Hvorfor går du udfra hun mener videregående udd? Der findes jo også erhvervsuddannelserne  

jeg havde afsluttet min erhvervsuddannelse og fået fastansættelse da jeg blev gravid. Er stadig samme sted, og det er også der jeg er uddannet, så kører på 7. år nu selvom jeg kun er først i 20'erne 

Anmeld

23. februar 2014

Rockertand

LinLin skriver:

Hvad mener du med "det høster vi frugten af nu"?
Just wondering

At vi valgte uddannelse, fast job, husbyggeri, opsparing og arbejde i de fleste af døgnets vågne timer, så vi havde både et solidt grundlag for familieforøgelse - men det vigtigste var, at vi havde tid som par og fik prøvet vores forhold af under pres og at vi nu hviler rigtigt meget i os selv, fordi vi ikke jagter hus, dyr bil, fast job, solid økonomi eller andre ønsker, for det sikrede vi os inden vi startede familie.
Bagdelen er ubetinget, at vi så har fået vores børn lidt senere i livet.

Anmeld

23. februar 2014

LinLin

Rockertand skriver:

At vi valgte uddannelse, fast job, husbyggeri, opsparing og arbejde i de fleste af døgnets vågne timer, så vi havde både et solidt grundlag for familieforøgelse - men det vigtigste var, at vi havde tid som par og fik prøvet vores forhold af under pres og at vi nu hviler rigtigt meget i os selv, fordi vi ikke jagter hus, dyr bil, fast job, solid økonomi eller andre ønsker, for det sikrede vi os inden vi startede familie.
Bagdelen er ubetinget, at vi så har fået vores børn lidt senere i livet.

Ok

Savner/mangler/jagter nu ikke noget af det selvom jeg fik min første under uddannelse (og i øvrigt var 22 )

Anmeld

23. februar 2014

modesty

Mor11 skriver:

Hvorfor går du udfra hun mener videregående udd? Der findes jo også erhvervsuddannelserne  

jeg havde afsluttet min erhvervsuddannelse og fået fastansættelse da jeg blev gravid. Er stadig samme sted, og det er også der jeg er uddannet, så kører på 7. år nu selvom jeg kun er først i 20'erne 

Hov, jamen jeg mener højere uddannelse end hvad der svarer til en studentereksamen. Ved ikke hvad man kalder det hvis det ikke hedder videregående.

Anmeld

23. februar 2014

Jeia

Ja, var færdiguddannet og havde fast job, men manden læste medicin, da de ældste var små. Det nød ungerne godt af, far kunne tit aflevere sent, tog mange fridage med børnene og næsten alle børnenes sygedage. Kun når han havde klinik ophold eller anden obligatorisk undervisning var det mig der afleverede og børnene havde lange dage i inst. Manden læste så om aftenen efter at ungerne var puttet. Vi savner de dage, da han kunne være så flexibel :-)

Anmeld

23. februar 2014

Frk.S

Ja, jeg blev færdiguddannet og fik fast job i 2007. Derefter var jeg helt klar til børn. Freja kom dog først i 2011, da manden også gerne ville være færdig og have fast job først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.