havde du afsluttet en uddannelse før du fik barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

Ja, jeg blev uddannet Mediegrafiker i 2005 og blev mor til Isabell i 2009 og Elina 2012 :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Clisolka

Jep! Jeg var færdiguddannet i 1999 - blev mor første gang i 2010 Jeg er stadig på samme arbejdsplads

Anmeld

24. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har stemt nej 

Var egentlig igang med en HF, og blev så sygemeldt med bækkenløsning og gik derefter på barsel. Startede op igen, men droppede ud pga. min depression.

Anmeld

24. februar 2014

Moma

Jeps.

Vi var "gamle", inden vi fik børn. Så havde hele møllen med hus, bil og fast job, inden vi fik børn. Ikke at man bliver lykkeligere af det, men det var sådan, det gik for os.

Anmeld

24. februar 2014

Fine_007

Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

Både og. Jeg er ved at tage en kandidat i klassisk arkæologi, og er derudover mor til en dejligt dreng på knapt et år. Jeg var bachelor, da jeg blev gravid.
Det er hårdt, men bestemt også en dejlig omstændighed at have barn under

Anmeld

24. februar 2014

klmf

Var færdiguddannet med fast stilling. Gik på barsel, søgte og fik en anden stilling da barsel var slut. Blev glad for det nye arbejde, gik i gang med specialuddannelsen og blev gravid. Nu tilbage og har fuldtidsjob, uddannelse, 2 små børn - og i mellemtiden begyndte kæresten også på en videregående uddannelse. Vi keder os ikke:-)

Anmeld

24. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nej, det havde jeg ikke og får det heller ikke.

Til gengæld har jeg har jeg rigtig meget erhvervslivserfaring og har boet i fire forskellige lande, så taler en del forskellige sprog, hvilket gør, jeg kan arbejde med det, jeg brænder for, da min erfaring er vigtigere end en uddannelse for arbejdspladsen

Anmeld

24. februar 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

Nope. Tror ikke på, at det nødvendigvis er det bedste.

Jeg nyder at studere nu - er i gang med en fuld HF på enkeltfag på VUC.

Bagefter vil jeg på manuskriptforfatter uddannelsen og muligvis også søge ind på Uni, hvor jeg vil tage en bachelor i Dansk

Jeg droppede ud af gymnasiet i sin tid, og må ærligt indrømme, at det var det bedste jeg kunne gøre for mig selv på daværende tidspunkt.

Synes det er synd, når unge føler sig tvunget til at tage på gym, hvis de ikke er klar - eller har mere mod på at arbejde og rejse - ligesom jeg

Anmeld

24. februar 2014

mortilnoahogmelina

Jeg var i gnh med udd .
Havde en hg og var elev da jeg blev gravid. . Startede i august 09 blev gravid i april 10 blev sygemeldt i august 10 fødte 30 december 10.
Har siden hen gået endnu et barn i oktober 12 . Og har nu været sygemeldt snart 1 år grundet operation .
Jeg glæder mig til jeg igen kn varetage mig en job .

Anmeld

24. februar 2014

Soleil

Nej, men har fået 3 efterfølgende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.