havde du afsluttet en uddannelse før du fik barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

NinaNymannMadsen

Var igang med en men droppede den da det ikke var mig alligevel, men er igang med hf enkelt fag så jeg kan komme videre som pædagog til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

LinLin

Rockertand skriver:

Ja, selvfølgelig - og fastansættelse, ville have det bedste fundament for vores familie, og det høster vi frugten af nu

Hvad mener du med "det høster vi frugten af nu"?
Just wondering

Anmeld

23. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

Ja havde afsluttet 2, og var i fast arbejde inden for den sidste uddannelse :-)

Anmeld

23. februar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jep! Og jeg var fastansat da jeg blev gravid, gik på barsel og midt i barslen gik firmaet konkurs og jeg har on/off været ledig siden, desværre.

Anmeld

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Så vil jeg da også selv komme med min stemme.

Jeg har en uddannelse og er i gang med 2 uddannelse og regner med at skulle på barsel inden jeg afslutter

Anmeld

23. februar 2014

K&S

Jep, det havde jeg Jeg blev færdig i 2009, fødte 2010 men startede på ny uddannelse i 2013

Anmeld

23. februar 2014

Chris86

Anonym skriver:

bare af ren nysgerrighed

Kunne personligt ikke ha små børn ved siden af uddannelse...

Anmeld

23. februar 2014

Stumpen

Anonym8827 skriver:

Må jeg spørger hvordan det er gået med at færdiggøre PÆD efter du fik barn.?
Da jeg selv lige er startet på pædagog semi. Strandvejen og vi har snakket om, om det kunne lade sig gøre at få barn imens, jeg er studerende.? Altså kæresten har fast fuldtids job.

Jeg mærkede ikke den store forskel - udover at meget læsning blev efter puttetid i stedet for om eftermiddagen.. Jeg kunne hente min datter tidlig i dp, havde studiedage hvor jeg enten gav hende en fridag sammen med mig eller afl. Hende til kl 9 og hentede 14.30 og fik læst intensivt der.. 

Anmeld

23. februar 2014

ModerNatur

CAWI skriver:

Færdig uddannet landmand i 2008, og var i fast job da jeg blev gravid/fødte i 2012.
Er nu i gang med uddannelsen til laborant. Og næste barn kommer først, når jeg igen er færdig uddannet og har fast job

Eij hvor skægt! Jeg er faglært landmand og er nu startet på uddannelse til laborant..

Anmeld

23. februar 2014

MorDk

Ja og det er jeg ret glad for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.