Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rockertand skriver: Ja, selvfølgelig - og fastansættelse, ville have det bedste fundament for vores familie, og det høster vi frugten af nu
Ja, selvfølgelig - og fastansættelse, ville have det bedste fundament for vores familie, og det høster vi frugten af nu
Anonym skriver: bare af ren nysgerrighed
bare af ren nysgerrighed
Jep! Og jeg var fastansat da jeg blev gravid, gik på barsel og midt i barslen gik firmaet konkurs og jeg har on/off været ledig siden, desværre.
Så vil jeg da også selv komme med min stemme.
Jeg har en uddannelse og er i gang med 2 uddannelse og regner med at skulle på barsel inden jeg afslutter
Anonym8827 skriver: Må jeg spørger hvordan det er gået med at færdiggøre PÆD efter du fik barn.? Da jeg selv lige er startet på pædagog semi. Strandvejen og vi har snakket om, om det kunne lade sig gøre at få barn imens, jeg er studerende.? Altså kæresten har fast fuldtids job.
Må jeg spørger hvordan det er gået med at færdiggøre PÆD efter du fik barn.? Da jeg selv lige er startet på pædagog semi. Strandvejen og vi har snakket om, om det kunne lade sig gøre at få barn imens, jeg er studerende.? Altså kæresten har fast fuldtids job.
Jeg mærkede ikke den store forskel - udover at meget læsning blev efter puttetid i stedet for om eftermiddagen.. Jeg kunne hente min datter tidlig i dp, havde studiedage hvor jeg enten gav hende en fridag sammen med mig eller afl. Hende til kl 9 og hentede 14.30 og fik læst intensivt der..
CAWI skriver: Færdig uddannet landmand i 2008, og var i fast job da jeg blev gravid/fødte i 2012.Er nu i gang med uddannelsen til laborant. Og næste barn kommer først, når jeg igen er færdig uddannet og har fast job
Færdig uddannet landmand i 2008, og var i fast job da jeg blev gravid/fødte i 2012.Er nu i gang med uddannelsen til laborant. Og næste barn kommer først, når jeg igen er færdig uddannet og har fast job
Ja og det er jeg ret glad for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128