Jeg har 2 gange måtte bruge det nummer... Vi er ellers ikke fan af det nummer. Jeg mener næsten altid at jeg godt selv kan komme til skadestuen, eller vente til jeg kan komme til lægen...
1 gang var jeg kun 14 og mine forældre lå i skilsmisse, men vi boede alle stadig sammen. Min mor havde en tidlig morgen konfronteret min far i at han havde knaldet uden om, og derfor kastet en rulle staniol efter ham. Jeg vågnede ved at staniolrullen ramte en dør, det larmede i hele huset.
Det trickede desværre min far, så ham og min mor endte i en slåskamp ude i køkkenet. Da jeg ville skille dem ad, skubbede min far mig bagud, så jeg ramte ind i væggen, hvor telefonen hang. Jeg tog den bare og ringede 112, det var først efter 2-3 min at det gik op for min far jeg havde en betjent i røret. Desværre talte min mor og far betjenten fra at sende nogen ud. For jeg har aldrig oplevet dem slås før... Jeg havde samtidig en søster på 8 som jeg prøvede at beskytte fra at se det...
2 gang var en ældre dame som ikke kunne få vejret på et stisystem... Havde en mindre diskution med dem fra alarmcentralen, fordi de skal have en adresse, og det er der jo ikke på et stisystem... Men vi fik dem guidet frem, så damen kunne komme på sygehuset.
Jeg har selv været meget uheldig, men er hver gang blevet kørt på skadestuen i bil... Første gang er jeg blevet bidt i ansigtet af en hund, og måtte overføres med eskorte til Odense, blev syet med 54 sting rundt om munden.
anden gang slog jeg fortænderne ud efter et cykelstyrt. Det gjorde jeg simpelthen så godt, så at de blev slået ud med roden. De satte dem op på skadestuen igen, men blev aldrig godt, da rødderne havde fået for meget luft, og i kanalerne hvor rødderne skulle sidde, var der blevet dannet blodbobler, som ikke måtte springe, så kunne jeg dø. Så tænderne rev de ud 2 år efter igen...
Anmeld