Danskvand til børn under 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

B&J

ja hvis han kan lig boblerne kan tydelig huske vores søn første gang han tog en slurk dog af en sodavand han så helt forkert ud i hovede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Michelle88

Yurie skriver:

Så du hverken drikker eller spiser noget når dit barn er der, som det ikke må få??? Det bliver sku nogle meget kedelige dage i det år. Ikke meget I kan få til aftensmad, hvis barnet sidder ved bordet.

Og INGEN børn er død af at smage noget, som de måske ikke burde få når de er så små..

Hvorfor skal vi ikke må spise/drikke det vi har lyst til fordi de har børn? Og børnene kender jo ikke forskel på det, de synes bare det er spænnende.

Mener når barnet er i den alder at de spiser med ved bordet. Men der er jo et generelt problem med mange overvægtige børn. De kunne nok have glæde af at forældrene ikke sidder og propper i sig imens børnene kigger på..

Anmeld

21. februar 2014

Lukas&Liam<3

Min søn smagte lidt sodavand lige inden han fyldte 1 år, og lidt efter skreg han bare helt vildt. Kunne slet ikke få ham til at stoppe før han havde slået en KÆMPE bøvs. Så jeg ville ikke give noget med brus

Anmeld

21. februar 2014

Chris86

Michelle88 skriver:

Mener når barnet er i den alder at de spiser med ved bordet. Men der er jo et generelt problem med mange overvægtige børn. De kunne nok have glæde af at forældrene ikke sidder og propper i sig imens børnene kigger på..

Troede dette gjalt en smagsprøve på danskvand?? Det blir ungen nok næppe overvægtig af..

Anmeld

21. februar 2014

TNBC

Michelle88 skriver:

Nu snakker jeg jo heller ikke kun om søde sager, og til aftensmaden er det jo aftensmad, der spiser man hvad der er.
Jeg er et barn der har spist meget mad(og jeg mener meget) og jeg er ikke overvægtig og det er mine søskende heller ikke. o

Så du tror børn er overvægtige fordi de ser deres forældre propper sig til aftensmad?? De spiser vel ikke mere end der er. Og hvis de spiser lidt slik i løbet af dagen, so what?

Men du må jo gøre hvad du vil, men jeg vil ikke sætte en stop for hvad jeg vil spise/drikke, fordi barnet er kommet op til bordet, eller fordi barnet er hjemme en eftermiddag, hvor jeg får lyst til noget sødt.

Anmeld

21. februar 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Troede dette gjalt en smagsprøve på danskvand?? Det blir ungen nok næppe overvægtig af..

Jamen vi må ikke spise eller drikke noget som barnet ikke må få, når det er der. for så vil det jo smage.

Anmeld

21. februar 2014

TNBC

Maria&Lukas skriver:

Min søn smagte lidt sodavand lige inden han fyldte 1 år, og lidt efter skreg han bare helt vildt. Kunne slet ikke få ham til at stoppe før han havde slået en KÆMPE bøvs. Så jeg ville ikke give noget med brus

Prøv med en sut næste gang, som kommer brusen ikke med.

Anmeld

21. februar 2014

Chris86

Yurie skriver:

Jamen vi må ikke spise eller drikke noget som barnet ikke må få, når det er der. for så vil det jo smage.

Ja det skisme ik for sjov!
Synes det er rigeligt, at skulle smugspise chokolade, når kæresten er hjemme høhøhø

Anmeld

21. februar 2014

Lukas&Liam<3

Yurie skriver:

Prøv med en sut næste gang, som kommer brusen ikke med.

En sut? Hvordan?
Det er egentlig ligemeget, for han får det bare ikke.

Anmeld

21. februar 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Ja det skisme ik for sjov!
Synes det er rigeligt, at skulle smugspise chokolade, når kæresten er hjemme høhøhø

Nej jeg vil f... kunne spise/og drikke det jeg vil , når jeg vil. Det er mit eget hjem, og smugspise i mit eget hjem.

Har dog aldrig hørt at man ikke skulle spise og drikke det man vil, fordi barnet er der? Hvorfor ikke bare lade det smager, man spiser det jo ikke mæt i det.. det er en smagsprøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.