Akut økonomi problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

mpr

Anonym skriver:

Hov hov. Vi har skam rigelig råd til at have bil, men vi havde desværre ikke forudset at der gik ild i lortet 2 uger efter køb! Vi har fået repereret meget på den siden, da der var nogle ting som skulle laves, så vi har rigelig råd! Men nej, ikke til det her. Og nu mangler vi så en bil. Og vi er skam igang med at sælge men hvad vi har kan kun dække ca regningen til Falck. Ikke en ny bil. Desværre!! 

Ved ikke om du ved det, men der er altså garanti på bilen uanset om den er købt brugt eller fra ny om det er privat eller hos forhandler  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Lucky05

Chel1992 skriver:

Ved ikke om du ved det, men der er altså garanti på bilen uanset om den er købt brugt eller fra ny om det er privat eller hos forhandler  

De fleste biler, specielt i den prisklasse, er købt som beset. Så der er ikke så meget at gøre. 

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

De fleste biler, specielt i den prisklasse, er købt som beset. Så der er ikke så meget at gøre. 

Netop

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Skaden er sket....men hvorfor i alverden bestilte I Falck til at bugsere bilen væk?

Hvad skulle vi ellers? Den skulle væk med det samme sagde politiet, for det var altså midt i Kbh på en meget trafikeret vej

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

- og hvor er bilen nu??

Bilen står ved mine forældre og bliver hentet til skrot på mandag

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Har du/ i overvejet at købe en NY bil? 60.000 for sprit ny bil

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article2211697.ece

Jeg tænker bare: ny bil som regl = nul reparationer. MEGET længere på literen. Meget bedre sikkerhed OG så er der flere bilforhandlere der vil oprette med lån til ok rente??

hvis du siger det ikke er noget problem med de daglige omkostninger. 

Det var da værd at undersøge?

Der ryger bare RIGTIG hurtigt MANGE penge på vedligeholdelse af gamle biler...!

Vi er ikke interesseret i at stifte gæld af den str pt. Er klar over fordelene , men igen vi får det meste lavet gratis eller til langt under "halv pris", eller min mand laver det.... 

Anmeld

21. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Bilen står ved mine forældre og bliver hentet til skrot på mandag

Så er der da lidt udbetaling som tilskud til regningen

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Så er der da lidt udbetaling som tilskud til regningen

Yes halvdelen er hjemme

Anmeld

21. februar 2014

Laulund87

Anonym skriver:

Vi er ikke interesseret i at stifte gæld af den str pt. Er klar over fordelene , men igen vi får det meste lavet gratis eller til langt under "halv pris", eller min mand laver det.... 

Vi har nu købt helt ny bil selvom min mand selv laver biler hvis der er noget galt?

Den er meget mere økonomisk og der bliver ikke noget med den de næste år og gør der, er det ikke vores problem. Det er mange penge at låne, men så ved man også at man er ordentligt kørende.

Anmeld

21. februar 2014

FrkGranger

Maria-s skriver:

Har du/ i overvejet at købe en NY bil? 60.000 for sprit ny bil

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article2211697.ece

Jeg tænker bare: ny bil som regl = nul reparationer. MEGET længere på literen. Meget bedre sikkerhed OG så er der flere bilforhandlere der vil oprette med lån til ok rente??

hvis du siger det ikke er noget problem med de daglige omkostninger. 

Det var da værd at undersøge?

Der ryger bare RIGTIG hurtigt MANGE penge på vedligeholdelse af gamle biler...!

Det kommer an på hvad du skal betale for service på den, for nej der er måske ikke reparationer men den skal jo mere til service...

Ang. vedligeholdelse af brugte biler er det jo meget forskelligt hvor heldig man er at finde en god bil, vi har betalt mellem 6000-15000 for brugte biler og maks ofret 4000 i deres levetid på 2 år så vi har været heldige...

Men vil også sige at en bil til 4000 kr skal man også kun regne med et par mdr før den er slidt op da man kan få op til 2000 kr i skrotpræmie for den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.