Akut økonomi problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

twinny

Anonym skriver:

Hmm, men ville nu godt låne omkring 8000 så vi kunne finde en bil der var i lidt bedre stand...  Ellers lyder det super 

Ja kan jeg godt forstå.  Man får ikk meget bil for 4000

Så bliver det jo nok DER....  eller måske 4000 hos vivus som er rente frit og de sidste hos DER. Hvis I har råd. Ellers har jeg ingen ideer.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Som i hærværk brand? For dette skete mens vi kørte, muligvis pga en benzin slange eller sådan noget. Så der er Intet der dækker.. Og bilen har altså blot kostet 5000 og så blevet repareret af et familiemedlem som er mekaniker. En kasko ville være totalt tåbeligt på så billig en bil i forhold til hvad selve kasko forsikringen koster at have.... Det er skide surt ja.... Og vi kunne godt ha brugt noget dækning, men vi kunne på ingen måder forudse dette blot 2 uger efter køb

Der må jeg være dig svar skyldig... Det ved jeg faktisk ikke.. Min kæreste mener den dækker brand uanset årsagen, men er heller ikk 100%
Nej nej kasko kan slet ikke betale sig..

Har du set min besked om kassekredit?

Anmeld

20. februar 2014

MorTil4<3

en jeg kender stod i samme problem og skulle bruge bil for at kunne arbejde

han måtte tage den øv beslutning af bede hans mor om at karitionere for ham , og så låne hun de 80.000 hos en bilforhandler så han kunne få en splinter ny bil MED forsikring og Kasko gratis i 2 år!
det er svært at bede om hjælp. men prøv det er billigst for jer og billigst i længden end de der gamle øser der gir op konstant . og så kan i lave en aftale med familiemedlemmet om at i nok skal betale osv. på lånet

Anmeld

20. februar 2014

FrkGranger

Nu er der ikke andre der nævner det men en god idé er altid at have vejhjælp på gamle biler den kan tit tegnes gennem forsikringen for et par hunderede om året og ellers mener jeg den koster 600-700 om året... så slipper man for store udgifter for at få hentet bilen...

Men vil som en anden skriver spørge banken om en kassekredit da de tit er nemmere at få og ellers spørg om lån og kom selv med en plan for at kunne afdrage, find ud af hvor meget i kan undvære og lom med det maksimale bud og evt et bugette over jeres månedlige udgifter vs indtægter sådan fik jeg et lån på su til en ny bil...

Anmeld

21. februar 2014

Misscbn

Anonym skriver:

Vi står fra den ene dag til den anden uden bil og med en Falck regning på 4000 kr .

jeg er fristet af dette DER lån. Jeg kan godt se renterne er sky høje, men hvad i alverden gør vi ellers? Vi skal have en bil , og hellere igår end idag, derudover skal vi ha betalt den regning (det er er familiemedlem der har lagt ud) min mand er i rki så banken osv vil aldrig låne os, det vil jeg ikke engang spørge om. 

Hvad er jeres aller bedste råd??? Opsparingen blev brugt på den bil der nu er et stykke kuld, og da vi lige har købt den har vi ikke hverken kasko eller noget, Intet dækker. 

Jeg selv har ingen gæld overhovedet. 

jeg arb for falck, er det 4000 kr for en enkelt bugsering eller fordi i har abonnementer?

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

jeg arb for falck, er det 4000 kr for en enkelt bugsering eller fordi i har abonnementer?

For en enkelt bugsering af ca 40 km 

Anmeld

21. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Skaden er sket....men hvorfor i alverden bestilte I Falck til at bugsere bilen væk?

Anmeld

21. februar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

- og hvor er bilen nu??

Anmeld

21. februar 2014

Maria-s

Har du/ i overvejet at købe en NY bil? 60.000 for sprit ny bil

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article2211697.ece

Jeg tænker bare: ny bil som regl = nul reparationer. MEGET længere på literen. Meget bedre sikkerhed OG så er der flere bilforhandlere der vil oprette med lån til ok rente??

hvis du siger det ikke er noget problem med de daglige omkostninger. 

Det var da værd at undersøge?

Der ryger bare RIGTIG hurtigt MANGE penge på vedligeholdelse af gamle biler...!

Anmeld

21. februar 2014

bonnie81

Anonym skriver:

Nu var det ikke en bil der var værd at kaskoforsikre i forhold til dens købsspris! Igen, nu havde vi ikke lige forudset at den ville gå i brænd! vores næste bil bliver heller ikke kaskoforsikret da de biler vi køber altid koster under 10000 kr. 

vi har heller ikke kasko på nuværende bil har ansvar, tyveri og brand det er hos alka og vi betaler 250 om måneden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.