Akut økonomi problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

B&J

Anonym skriver:

Vi har ikke fået råd til Falck endnu. Vi har sat til salg og får vi solgt så har vi råd til Falck regningen . 

jaa den er lidt svær, vil banken heller ikke hjælpe dig stedet for dvs. kviklån?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Bassemor<3

Anonym skriver:

Hov hov. Vi har skam rigelig råd til at have bil, men vi havde desværre ikke forudset at der gik ild i lortet 2 uger efter køb! Vi har fået repereret meget på den siden, da der var nogle ting som skulle laves, så vi har rigelig råd! Men nej, ikke til det her. Og nu mangler vi så en bil. Og vi er skam igang med at sælge men hvad vi har kan kun dække ca regningen til Falck. Ikke en ny bil. Desværre!! 

Lad nu være med kvicklån!

Undersøg om i kan afbetale hos en forhandler. Og i mine øjne kører man ikke en meter i en bil før man har den forsikret, det er simpelthen for dumt, så jeg har det lidt "bare ærgerligt"... håber dog i finder en løsning

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Lad nu være med kvicklån!

Undersøg om i kan afbetale hos en forhandler. Og i mine øjne kører man ikke en meter i en bil før man har den forsikret, det er simpelthen for dumt, så jeg har det lidt "bare ærgerligt"... håber dog i finder en løsning

Nu var det ikke en bil der var værd at kaskoforsikre i forhold til dens købsspris! Igen, nu havde vi ikke lige forudset at den ville gå i brænd! vores næste bil bliver heller ikke kaskoforsikret da de biler vi køber altid koster under 10000 kr. 

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa den er lidt svær, vil banken heller ikke hjælpe dig stedet for dvs. kviklån?

Jeg har ikke spurgt, men kan umuligt tro det da vi ikke tjener det vilde (uddannelse) og min mand står i rki

Anmeld

20. februar 2014

B&J

Anonym skriver:

Jeg har ikke spurgt, men kan umuligt tro det da vi ikke tjener det vilde (uddannelse) og min mand står i rki

ja så er det ikke nemt bilen bliver da et problem når i ikke kan komme nogle steder uden bil.

men de 4000 er det muligt i kan vente selv om de skal bruge pengene ?

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Hvornår kan I betale de penge tilbage? 

Der er vivus lån som er uden rente første gang i låner. Du kan låne dem i en måned og forlænge i en måned mere for et beløb. 

Hmm synes det er lidt svært at gennemskue, umiddelbart er det jo kun et lån der strækker sig 30 dage, og som højst kan hedde 4000kr... På vivus der? 

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja så er det ikke nemt bilen bliver da et problem når i ikke kan komme nogle steder uden bil.

men de 4000 er det muligt i kan vente selv om de skal bruge pengene ?

Muligvis, men så mangler vi jo alligevel stadig penge til en bil der bare er nogenlunde...

Anmeld

20. februar 2014

charlottekri

Tænker at det jo ikke kan skade at spørge i banken, og hvis i forklarer at i ikke kan undvære bilen for at kunne tage jeres uddannelse, så kan det være at de vil hjælpe jer. Og hvis i forklarer at i har gjort hvad i kunne for at skaffe penge og evt har taget jer af den regning til Falck, så viser i også at i har gjort hvad i kunne.
Det kan måske lade sig gøre at lånet kommer til at stå i dit navn?

Anmeld

20. februar 2014

B&J

Anonym skriver:

Muligvis, men så mangler vi jo alligevel stadig penge til en bil der bare er nogenlunde...

jaaaa... den er ikke nem hvis i bor så langt ude fra alt

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

Tænker at det jo ikke kan skade at spørge i banken, og hvis i forklarer at i ikke kan undvære bilen for at kunne tage jeres uddannelse, så kan det være at de vil hjælpe jer. Og hvis i forklarer at i har gjort hvad i kunne for at skaffe penge og evt har taget jer af den regning til Falck, så viser i også at i har gjort hvad i kunne.
Det kan måske lade sig gøre at lånet kommer til at stå i dit navn?

Jamen lånet skal stå i mit navn.. Men ja det kunne være man skulle hører banken... Men hvad er det lige der gør banken " bedre" ? Så vidt jeg ved er resterne da næsten lige så høje der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.