Akut økonomi problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.575 visninger
60 svar
29 synes godt om
20. februar 2014

Anonym trådstarter

Vi står fra den ene dag til den anden uden bil og med en Falck regning på 4000 kr .

jeg er fristet af dette DER lån. Jeg kan godt se renterne er sky høje, men hvad i alverden gør vi ellers? Vi skal have en bil , og hellere igår end idag, derudover skal vi ha betalt den regning (det er er familiemedlem der har lagt ud) min mand er i rki så banken osv vil aldrig låne os, det vil jeg ikke engang spørge om. 

Hvad er jeres aller bedste råd??? Opsparingen blev brugt på den bil der nu er et stykke kuld, og da vi lige har købt den har vi ikke hverken kasko eller noget, Intet dækker. 

Jeg selv har ingen gæld overhovedet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

B&J

hvis i ringer til Falck eller der hvor man skylder de 4000 og spørger om i ikke kan få den delt ud kan i sikkert det... så er det jo ikke et problem og den starter først i næste måned så..

og kan i ikke tage bussen /tog cykle eller gå stedet for bil?

Anmeld

20. februar 2014

M&F&C

Hvis man hurtigt kunne afvikle et lån - så MÅSKE. Men er ret sikker på at I ikke kan låne når din mand er rki registreret. Tror mulighederne er meget begrænsede. Måske man kunne lave en afbetalings ordning med en brugtvogns forhandler??

Anmeld

20. februar 2014

serinasmor

Anonym skriver:

Vi står fra den ene dag til den anden uden bil og med en Falck regning på 4000 kr .

jeg er fristet af dette DER lån. Jeg kan godt se renterne er sky høje, men hvad i alverden gør vi ellers? Vi skal have en bil , og hellere igår end idag, derudover skal vi ha betalt den regning (det er er familiemedlem der har lagt ud) min mand er i rki så banken osv vil aldrig låne os, det vil jeg ikke engang spørge om. 

Hvad er jeres aller bedste råd??? Opsparingen blev brugt på den bil der nu er et stykke kuld, og da vi lige har købt den har vi ikke hverken kasko eller noget, Intet dækker. 

Jeg selv har ingen gæld overhovedet. 

ALDRIG akut DERlån ... Det er virkelig en dårlig idé ...

Ring til banken, sælg noget - hvad som helst ... Og hav ikke bil med mindre i har råd til forsikring og/reperationer

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

ALDRIG akut DERlån ... Det er virkelig en dårlig idé ...

Ring til banken, sælg noget - hvad som helst ... Og hav ikke bil med mindre i har råd til forsikring og/reperationer

Hov hov. Vi har skam rigelig råd til at have bil, men vi havde desværre ikke forudset at der gik ild i lortet 2 uger efter køb! Vi har fået repereret meget på den siden, da der var nogle ting som skulle laves, så vi har rigelig råd! Men nej, ikke til det her. Og nu mangler vi så en bil. Og vi er skam igang med at sælge men hvad vi har kan kun dække ca regningen til Falck. Ikke en ny bil. Desværre!! 

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

M&F skriver:

Hvis man hurtigt kunne afvikle et lån - så MÅSKE. Men er ret sikker på at I ikke kan låne når din mand er rki registreret. Tror mulighederne er meget begrænsede. Måske man kunne lave en afbetalings ordning med en brugtvogns forhandler??

Vi har hørt ad og de vil godt låne mig selvom min mand står i rki

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis i ringer til Falck eller der hvor man skylder de 4000 og spørger om i ikke kan få den delt ud kan i sikkert det... så er det jo ikke et problem og den starter først i næste måned så..

og kan i ikke tage bussen /tog cykle eller gå stedet for bil?

Det var ikke er akut problem hvis vi havde mulighed for at gå cykle løbe eller tag det offentlige. Desværre. 

Og nej, regningen er betalt kontant af et familiemedlem som selvfølgelig nu mangler de penge. 

Anmeld

20. februar 2014

twinny

Hvornår kan I betale de penge tilbage? 

Der er vivus lån som er uden rente første gang i låner. Du kan låne dem i en måned og forlænge i en måned mere for et beløb. 

Anmeld

20. februar 2014

B&J

Anonym skriver:

Hov hov. Vi har skam rigelig råd til at have bil, men vi havde desværre ikke forudset at der gik ild i lortet 2 uger efter køb! Vi har fået repereret meget på den siden, da der var nogle ting som skulle laves, så vi har rigelig råd! Men nej, ikke til det her. Og nu mangler vi så en bil. Og vi er skam igang med at sælge men hvad vi har kan kun dække ca regningen til Falck. Ikke en ny bil. Desværre!! 

er det ikke noget forsikringen dækker????

og dejligt i har fået råd til Falck

Anmeld

20. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

er det ikke noget forsikringen dækker????

og dejligt i har fået råd til Falck

Vi har ikke fået råd til Falck endnu. Vi har sat til salg og får vi solgt så har vi råd til Falck regningen . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.